Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sklamaná dôvera - 2. kapitola

Edward


Sklamaná dôvera - 2. kapitolaV tejto kapitole sa presunieme do súčastnosti.
Dúfam, že sa Vám bude páčiť aj táto časť. Užite si ju.
Kathy

Súčasnosť

Prevalila som sa na posteli a ucítila pevné, teplé telo Dereka. Áno, spať sním hlavne keď sme rodina je dosť divné, ale čo už, niekedy mu proste neviem odolať. Je zlatý ako nejaké šteniatko. Jedno šťastie, že môj druhý bratranec Aro ma nemá tak v láske ako Derek. Aj tak Aro už ženu má.

Znova sa mi sníval ten istý sen. Sníva sa mi odo dňa, kedy som ho prvýkrát videla. Sen o Edwardovi Cullenovi. Aj po toľkom čase, keď si naň spomeniem, sa mi zrýchli tep a srdce cítim niekde v hrdle. Ale už som musela prestať snívať a vrátiť sa do reality. Pozajtra nastupujem do školy vo Forks, aby som aspoň na čas žila ako normálny človek.

Derek sa pretočil a spadol by z postele, keby som ho nezachytila. Ešte, že som taká rýchla. Keď som sa ho dotkla, pocítila som jeho myšlienky, lepšie by bolo povedané spomienky na minulú noc a musela som sa usmiať.

Spomínal, ako mi rukami prechádzal po mojom chrbte, bozkával pery, krk, prsia. Najprv jedno, potom druhé, brucho a pomaly ich olizoval. Dostával sa stále nižšie, až k mojej vlhkej škáročke. A keď sa jej dotkol jazykom, tak myslel na to, ako skvelo chutím. Zavzdychala som, keď spomínal na to, ako  do mňa vošiel a na ten neuveriteľní pocit, keď sme vyvrcholili spoločne.

Zasmiala som sa, keď mi naraz zaškvŕkalo v bruchu a prerušilo tak ďalší príval spomienok na minulú noc. Hoci by som mohla túto ľudskú potrebu vypnúť, ale sľúbila som si, že to nebudem robiť. Chcem prežiť aspoň jeden život ako človek. Človek ako človek, bohužiaľ nikdy nemôžem byť úplnou ľudskou bytosťou, hoc viem pár svojich podstát potlačiť, aby som nevyzerala ako nadprirodzená bytosť. Nedokážem sa zbaviť všetkých mojich potrieb. Som asi jediný upír na svete, ktorý je zároveň aj vlkolakom, morskou pannou, vílou, nymfou, sirénou, čarodejnicou a mnoho ďalších nadprirodzených bytostí. Už ani neviem, aké schopnosti mám. Ale mne to nevadí, aj tak ich všetky nevyužívam. Čo už, som čudná, aspoň v tomto čase. V mojom čase som bola výnimočná. Ale k výnimočnosti patrí aj moc a s tou prichádza zodpovednosť. A nie malá. Pokrútila som hlavou, aby som vyhnala zlé spomienky.

Pomaly som sa odpratala do kuchyne a urobila si toasty. Keď som ich zjedla, umyla riad, okúpala som sa, učesala a obliekla, išla som sa rozlúčiť s ostatnými. Skoro každý bol už hore. Jedine zopár vlkolakov, ktorí sa večer trocha pripili, ešte spali. Tá včerajšia rozlúčková párty sa nám trocha vymkla z rúk. Včera bol ešte všade neporiadok, ale dnes už nie. Našťastie upíri nemusia spať, takže to všetko upratali.

Vyšla som z izby aj s troma kuframi, dvoma malými kufríkmi  a kabelkou. Ostatní už boli pri dverách nastúpení, aby sa so mnou mohli rozlúčiť. Prvý sa so mnou rozlúčil Aro, ktorý asi najviac protestoval proti tomuto rozhodnutiu, ale nakoniec sme ho aj s Derekom presvedčili, že si aspoň na čas ako tak oddýchnem. No nakoniec dovolil, aby som prežila aspoň jeden ľudský život podľa seba.

Druhá sa so mnou prišla rozlúčiť Sulpicia, Arova žena. Tretí sa rozlúčil Caius, po ňom jeho žena Athenodora. Po ňom prišiel Marcus, ktorý stále smútil za svojou ženou Didyme. Zomrela pred viac ako storočím, pre človeka je to dlhá doba, ale pre upíra nie. Po nich sa prišli rozlúčiť členovia volturiovkej gardy. Alec, Chelsea, Afton, Corin, Demetri, Felix, Heidi, Renata, Stantiago a mnoho ďalších. Nakoniec sa rozlúčili aj vlkolaci, ktorí už boli hore a nemali takú silnú opicu, že nemohli vyliezť  z postele.

Nakoniec  sa prišla rozlúčiť aj maličká Jane. Tá mi na rozlúčku dala svoj náhrdelník, aby mi pripomínal skutočný domov. Otvorila som ťažké drevené dvere a vyšla von v ústrety novému životu.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sklamaná dôvera - 2. kapitola:

 1
6. martty555
19.09.2012 [18:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Ceola
19.09.2012 [17:09]

Pěkné! :) Těším se na další! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.09.2012 [17:00]

KathyUvidíš prečo je toľkými nadprirodzenými bytosťami. ;)

3. lelus
19.09.2012 [15:56]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lu
19.09.2012 [15:06]

Vypadá to zajímavě, líbí se mi tvůj styl psaní, ale zdá se mi, že jsi to s těmi "nadpřirozenými" osobnostmi v ní přepískla Emoticon

1. Jana
19.09.2012 [10:01]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!