Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Síla mého srdce - 2. kapitola

NM - RenesmeeCarliee


Síla mého srdce - 2. kapitolaBella se seznamuje se školou. A poprvé mluví o samotě s Edwardem. Bohužel o ničem tajném...

2. kapitola

Někdy se snažíme být neviditelní, jindy neviditelní jsme...

 

Za chvíli opravdu zvonil zvonek. Nikdo kolem mne už nestál. Parkoviště zelo prázdnotou. Jeho pach stále vlál ve vzduchu a pocit ponížení, který jsem nechápala, ve mně vřel jako sopka před vybuchnutím.

U vchodu jsem zahlédla muže oblečeného do zeleného. Na prsou měl nápis. Nevím, co tam stálo. Neumím číst. Nemůžu chodit do školy. To nedokážu. Nedomyslela jsem to. Vrátím se, zkusím to příště.

V mém rozmýšlení jsem zpozorovala, že dveře se zavírají. Nestihnu to. Musím běžet. Hodila jsem si batoh na záda a nejvyšší rychlostí, kterou mi nohy dovolovaly, jsem se rozběhla ke schodům. Vítr mi bičoval tvář a mé ruce kmitaly podél žeber v tom nejpřesnějším tempu. Měla jsem pocit, že se mé nohy vůbec nepohybují po zemi, a přece jsem slyšela šustění podrážky o kachličky.

Schody jsem přeskočila jakoby nic. Pro mě neexistovaly. Neznala jsem pojem překážka. Malou škvírou jsem vlítla dovnitř, nevnímajíc mužíkův překvapený výraz. Tak to by bylo. Jsem tady.

Všude kolem mne byly zelené tapety sem tam přejety bílou čárou. Na stropě byly nějaké znaky podobajících se šelmám. Drápy a zuby na malbách dominovaly.

Měly asi zachycovat jejich kuráž, ale kdyby lidé doopravdy věděli, jací jsou. I ti nejmladší z mé smečky měli větší kuráž než alfa lev.

Jo, přesně na to teď mysli, napomínala jsem se v duchu. Nevěděla jsem kam, doprava? Riskla jsem to a zatočila to doleva.

Všude byl cítit pot, strach a pýcha. Mě ale do učebny biologie nedovedl ani jeden. To on. Cítila jsem sladkou vůni medu na celou dálku. V uších se mi znovu rozezněl zvuk tepu jeho srdce a zanedlouho se i očím naskytl vjem na jeho dokonalou postavu. Znovu mě oslepila jeho krása. Ačkoli to nebyl žádný kulturista, jací mě většinou ve smečce přitahují, přesto do okolí vyzařoval onu nekontrolovanost. Milovala jsem na něm jeho dlouhé bronzové vlasy, které se někdy svíjely po jeho tváři a lechtaly ho v koutcích úst. Vypadaly hebce, ale přesto měla moje ruka nutkání si do nich hrábnout. Chtěla jsem mít důkaz.

Měl těsnou košili a modré rifle. Oblečení, které na ostatních vypadalo tak obyčejně, tak na něm zářilo. On zářil… Byl tak krásný…

„Slečno, prosím, posaďte se,“ vyzval mě nějaký muž. Na moment jsem po něm střelila oči. Musel být už v přechodu. Ve vlasech se mu totiž rýsovaly šedé pruhy, které si určitě musel každý den barvit, aby se mu alespoň z části podařilo zakrýt jejich jas.

Musím ale uznat, že vypadal… elegantně. Jako můj otec ve vlčí podobě.

„Jistě, kam?“ zeptala jsem se ho. Nikdo na svém místě neseděl. Všichni stáli ve skupinkách u různých stolů. Těžko říct, kdo kde doopravdy seděl.

„K panu Cullenovi, jediný sedí sám!“ řekl nezaujatě a dál listoval v knížce.

„Bezva, a který to je?“ řekla jsem si spíše sama pro sebe.

„Já!“ Otočila jsem se za hlasem a znovu spatřila jej.

Díval se na mě skrz obočí a ve tváři se mu začínal rýsovat úsměv. Shodila jsem z ramene tašku a sedla si k němu. Knížku, kterou měl otevřenou, ihned zaklapl a obal zakryl rukou. Já však stihla zpozorovat obrovského psa, možná dokonce vlka, jenž vrčí na svou kořist.

Zalila mě chuť na krev, dlouho jsem nic nelovila. Naposledy to byl jelen. V lese je krize, turisté už od té zvěsti, že v lese jsou zuřiví medvědi, do něj moc nechodí. Zbyla nám smrdutá zvířata, která někdy nacházíme i zbavená krve. Upíři. V tomhle městě se rojí jako hmyz.

„Jsem Bella,“ představila se. Znovu mě ohromil můj hlas. Zněl tak… tence?

„Edward,“ udeřil mě do ušních bubínků jeho sametový hlas. Ach. Až později mi to docvaklo. Edward. Zvláštní jméno. Hodící se spíše pro dědečky. Můj bratranec se ale jmenuje Antilfthee. Edward je daleko lepší.

Usmála jsem se na něj a přitom se snažila neukázat zuby. Vyděsily by ho mé špičáky. Jako vlkodlak je mám dvakrát delší, než člověk. Ostřejší než břitva. Jazykem jsem si po nich ze zvyku přejela. Vždy jsem na ně byla pyšná…

„Co bereme?“ plácla jsem první otázku ze seznamu. Má sestra Elly je do lidského života celá paf. Bere je za bohy, ví o nich všechno. Samozřejmě, že než jsem se sem vydala, zeptala jsem se jí na několik věcí. Například to, k čemu je škola.

Věřte, že ani po dlouhých nocích vysvětlování jsem na to nepřišla.

„Tenhle semestr zvířata. Jejich chování, biotypy, ve kterých žijí. Jak je poznat podle exkrementů a další blbosti…“ pravil, jako kdyby komentoval dnešní počasí. Večer bude mírně zataženo s občasnými přeháňkami na nižších frontách…

„Nemáš rád zvířata?“ zaútočila jsem. V mém hrdle se schylovalo k zavrčení. Chloupky na krku mi povstaly a já zatnula ruce v pěst.

„Ne,“ obhajoval se rychle. „Jen nemám rád Johsenovu přednášku. Vypráví o tom, jakoby o nich všechno věděl. Líčí nám je, jako by to byly primitivní tvorové. Někteří jsou, ale…“ zastavil se a svraštil obočí. Na čele se mu objevily vrásky; přemýšlel.

„Které máš nejraději?“ vyzvídala jsem dál. Jen ať neřekne kočky…

K mému překvapení se usmál. „Miluji psovité šelmy. Nejvíce ze všech asi ale vlky. Jsou nespoutaní a dělají si, co chtějí. Jednou jsem jednoho zahlídl. Nemyslím v zoo.“ Co je to zoo? „Z okna, byl obrovský, nádherný. Byl celý bílý, jen čumák a přední tlapky měl černé. Ocas se mu tyčil vysoko, jako by byl králem, a jeho oči se dívaly přímo na mě… Pak se otočil a odešel… Ale slyším vytí… To je určitě on. Je hlasité a svérázné. Je jich tam víc, ale tohoto poznám!“

On mě viděl? V očích se mi musela odrazit panika.

 


 

NancyWhite, strašně moc děkuji za tvoje komentáře. Velice mě potěšily! Jsem ráda, že se ti povídka líbí. Moc! :-)

 

dcvstwilight, ahoj. Ze začátku bych ti velice ráda poděkovala za krásná slova. Jen musím něco vysvětlit. Tahle povídka není o Sandře. Je o Belle a Edwardovi. Sandra je jen vedlejší postava, kterou Edward napomenul za slova, která říkala Belle. (Něco jako v TS Mike). I když ji neznal...

Měla jsem v plánu vysvětlovat věci ohledně smečky postupně, protože smečka není ta hlavní. V téhle povídce mi šlo hlavně o zachycení zakázané lásky mezi Bellou a Edwardem. V čem je zakázaná se ale v povídce dozvíte později. ;)

Četla jsem nedávno Romea a Julii... :D :D

 

Satu, tak tobě děkuji převelice. Jsem ráda, že jsi v povídce objevila onu krvelačnost, protože Bella zde nebude hodná dívka. :D

Neznám knížku, o které jsi hovořila, takže jsem z ní nápady nečerpala, ale poohlédnu se po ní... :D :D

A ano, bez upírů by to nebylo ono. Objeví se brzy!

 


 

 

Brzy dodám trailer, o který jsem požádala Sharken.

Těšíte se?




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Síla mého srdce - 2. kapitola:

 1 2 3   Další »
24. cechovicovam
24.03.2012 [18:50]

23. Ellie
19.03.2012 [21:48]

krásná povídka, jen mi chybí další kapitolka Emoticon Emoticon už je to delší dobu co jsem četla první kapitoly a doufala jsem, že už se tu objeví další a nebudu napjatá ohledně dalšího dění, ale ono nic Emoticon píšeš krásně, je to originální nápad tak prosím pokračuj, pokud tedy máš stále inspiraci Emoticon ...každopádně budu doufat a těšit se na snad další pokračování Emoticon Emoticon Emoticon

22. karol
18.03.2012 [21:06]

kdy bude dalsi dil ? Emoticon Emoticon Emoticon

21. Liu
06.03.2012 [9:59]

Kedy sa sem chystáš pridať ďalšiu kapitolu??? Emoticon Emoticon Emoticon Prosíííím...

20. AnnieS
29.02.2012 [17:59]

AnnieSMoc hezké Emoticon Emoticon Emoticon těším se na trailer i na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

26.02.2012 [12:08]

BellaSwan1994To je úžasné, jak krásně umíš psát. Ty jsi rozený talent!!!!!!!!!!! Jen tak dál Emoticon Emoticon

18. ella
23.02.2012 [15:32]

hezkééééé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon honem dalšíííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.02.2012 [16:53]

NancyWhiteJá stále tápu, bloumám bez cíle, bloudím po stránkách a plná očekávání vyhlížím třetí dílek, ale pořád nenacházím... Emoticon Nepřestala jsi s tím, že ne?! Emoticon

11.02.2012 [22:25]

Michaela36ju velice pěkné už se těším na další díleček

15. Ivy
10.02.2012 [12:06]

IvyTak mě překvapilo, že vlastně Bella neumí číst, bude to mít hodně těžké a i vyjádřit to v povídce nebude zrovna med, ale věřím tomu, že je prudce inteligentní a půjde jí to raz dva... Těším se na další Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!