Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Si to ty? Určite Prológ+1. kapitola

janelecsprej


Si to ty? Určite Prológ+1. kapitolaNová poviedka...Dúfam, že sa Vám bude páčiť a poprosim o prípadnu kritiku alebo ocenenie. Ďakujem....Nič nebudem prezrádzať všetko sa dočítate v článku.

 

Prológ

 

New York 1918

Krásny pokojný život prekvital v meste až do tej doby keď ho zasiahol zákerný mor. Choroba, chudoba a iné veci. Vtedy v tom čase pracovala jedna sestrička. Bola malej postavy, okolo nevinnej tváre sa jej rysovali husté hnedé vlasy. Z tváre jej vykukovali veľké hnedé oči plné lásky, nehy a opatrovania o ostatných. Ale život sa jej radikálne zmenil. Aj ju zasiahol mor. Teraz to bola kto bol opatrovaný. A vtedy jej do izby vošla prenádherná žena útlej postavy.

 

Chicago 1918

V tom čase no len na inom mieste zomieral istý mladík na španielsku chrípku. Blúznil, prosíkal len, aby ho tej bolesti zbavili. V poslednej minúte jeho života vošla záchrana  do jeho izby. Možno nevedel, že je to jeho záchrana alebo večné prekliate? 

1. kapitola

New York 1918

 

Nemala na výber. Iba sa pozerala na osobu neznámej tváre.

 

„Kedysi dávno mi matka rozprávala jeden príbeh. Príbeh o ľuďoch, predurčených pre konanie dobra. Ľuďoch, ktorý chránia tých bezbranných. Ľudí rasy človek. Ich nesmrteľná a ochraňujúca sekta zvaná Trinity. Sekta jediná svojho druhu. Lovci nesmrteľných. Tým nemyslím nás zo sekty Trinity, ale iných. Krvilačných netvorov rozmnožujúcich sa, iba jediným dýchnutím. My sme dobrí upíry. Bojujeme proti zlým, ktorým nezáleží na ľudských životoch. Dokážeme výjsť na slnko. Sme takzvaný denný lovci.

MY SME ČLENOVIA SEKTY TRINITY.“

Až donedávna som si myslela, že nič také neexistuje. Ale keď som zbadala ženu. Uverila som. Stačil mi jediný pohľad.

 

Chicago 1918

Teraz bola jeho duša čierna a bezvládna. Prišiel o všetko, na čom mu v živote záležalo. Zobral si tú najmenšiu silu a otvoril oči.

 

„Tento príbeh rozprávala matka synovi keď mu bolo 10 rokov. Vtedy ešte nevedel, že jedného dňa taktiež bude patriť do sekty. Sekty, ktorá sa líši v mnohých ohľadoch. Ma nelovíme zlých upírov. Tí sú naši spojenci. My lovíme denných lovcov zo sekty Trinity. Naši nepriatelia. Dôvod pod ktorým zahýna náš druh. Druh, ktorý je predurčený k zabíjaniu. Lovu ľudí bez ktorých sa nenasýtime dostatočne. Náš prísun potravy.

MY SME ČLENOVIA SEKTY UNKNOWN(NEZNÁMY).“

Vtedy som zalapal po dychu. Vedel som to. Začína to. Spustil som vojnu medzi dobrom a zlom. Medzi dobrými a zlými upírmi.

 

New York 1918

„Som rada, že som ťa konečne našla Isabella. Musím povedať, že po matke si získala potenciál. No len škoda, že ťa zasiahol mor. Uhm, nepríjemné. Ale neboj sa čoskoro bude potom a staneš sa jednou z nás. Predstav si tie výhody. Môžeš mať všetko po čom túžiš. Ale nie po ľudskej krvi. Budeš musieť svoj apetít neskôr držať na uzde,“ s tými slovami sa usmiala, prikročila do predu a sklonila sa k môjmu krku. Zahryzla svoje oceľové zuby do krku. A vtedy sa rozpútal oheň v mojom tele.

Chicago 1918

„Ale, ale Edward kde si sa tu vzal? Musím povedať, že teba bolo ľahké chytiť. A teraz mi prepáč, ale mám robotu, ktorú musím splniť,“ povedal a pohol sa ku mne. Chytil si moju hlavu do svojich dlaní a sklonil sa k hrdlu. Jeho zuby prekĺzli kožou ako nôž po masle. Boli ostré ako žiletky.


2. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Si to ty? Určite Prológ+1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!