Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Si to ty? Určite 9. kapitola


Si to ty? Určite 9. kapitola9. kapitola a zároveň predposledná. Táto kapitola je krátka, ale plánujem, že ´dalšia bude dlhá. Teda ak sa mi bude chcieť vlastne to ukončiť. Už mám začatú novú poviedku, takže predpokladám, že v nedelu by sa mala objaviť tu. Príjemné čítanie a prosím o komentíky.Dik

8. kapitola


Robbie Williams-Body´s


9. kapitola

Denali 1993

Veci sa zmenili. U Denaliových som zostala celý čas- počas pobytu som šéfovi podávala správny, ako sa to vyvíja.

Možno sa podarilo zmeniť niektoré veci a hlavne niekoho. Tak ako Edward sľúbil, neublížil nikomu. Dokonca sa dal na vegetariánsku stravu. Všimla som si podľa oči alebo keď som videla v lese číhať za stromom pripravený zaútočiť. Čím dlhšie som sa s ním poznala, tým viac som ho mala rada. Vedel ma rozosmiať. Ale i uraziť. Vtedy som sa sním aj 2 dni nebavila. No po dlhom ospravedlňovaní a čase dokázalo som mu odpustiť a otočiť sa naňho s úsmevom široko na tvári.

Padla dokonca otázka z mojej strany. Ako to u nich prebieha. Všetky tie veci ohľadom ľudí a lovu. Zdráhal sa celkovej odpovede. Nevadilo mi to. Chápala som ho. Aspoň polovicu svojho Ja ho chápalo. Keď už celá Ja.

 

Denali 2009

V Denali som už 60 rokov- snažím sa žiť aj s Denialovými aj s Edwardom. Vedeli sme už úplne všetko. Aj tie najtemnejšie stránky života toho druhého. Necítila som toľko dôvery naraz. Bol tam už aj iný pocit okrem dôvery. Láska. Áno, presne tá. Zamilovala som sa doňho. Ale bála som sa jeho reakcie. Bude reagovať normálne alebo sa stane niečo? Ja som pre tú prvú možnosť.

Sedeli sme na strome ako každý večer. Vždy boli rovnaké, ale tento bol iný. Edward ma objal okolo pliec a pritiahol si ma bližšie k svojmu telu. Keby som bola človek srdce by mi búchalo ako zmyslov zbavené.

„Bella, chcel by som ti niečo povedať.“ Zahľadel sa mi do očí.

„Od kedy som ťa spoznal vedel som, že ťa milujem. Bál som sa tvojej reakcie. Je to veľmi dlhý čas. Ale bol som zbabelec priznať si to. A hlavne povedať to tebe.“ Vyznal mi lásku.

V hlave som mala ako vygumované. Nič iné ma nenapadalo ako sa zasmiať. Rozosmiala som sa na plné hrdlo. Edward sa tváril ublížene, ale jeho tvár nabrala naštvaný výraz. Myslím, že by som to mala dať na správnu cestu.

„Prepáč mi, že som sa smiala. Ale keď ja som ti chcela povedať to isté.“ Jeho tvár znežnela.

„Aj ja ťa milujem Edward.“

„Milujem ťa Bella.“ Začal sa ku mne nakláňať. Sledoval moju tvár. Očami kmital od očí k perám. Ja som robila to isté.

Dotkol sa mojich pier. Bola to ako keby vybuchla Zoo motýľov. Cítila som ich po celom tele ako behajú mi. Krásny pocit. Pocit blaženosti, až moc krásny pocit, ktorý môže skončiť tak rýchlo ako začal. Ale ja verím v pozitívu. Verím, že všetko krásne dopadne. Každý bude šťastní. Nikto nebude mať iné narážky. Každý si bude žiť svoj vlastný život, ktorý si zariadil. Nebude mu doňho zasahovať.

Do hry našich pier sme zapojili aj jazyky. Ochotne mi pomáhal. Obkrúžila som jeho per. Slastne mi vzdychol do úst. Ani som si nevšimla kedy sme padli dole. Opatrne ma položil na trávu pod stromami. Zaobchádzal so mnou ako s porcelánovou bábikou. Páčilo sa mi to.

„Jazdil“ mi rukami po celom tele. Skúmal každý kúsok. Či už rovný alebo zaoblený. Mapoval ich. Perami mi prešiel dolu na krku. Toľko ho bozkával žeby som mohla mať tisícky cucflekov. Ale mne to nevadilo.

Odtiahol sa odo mňa. Nesúhlasne som zavrčala a pritiahla si jeho pery k mojim hladovým, ktoré po ňom tak túžili.

Bola som v siedmom nebi. Krajší pocit ako pitie krvi. Ten najkrajší.

Začula som šuchot lísia. Vyplašene som sa odtiahla od neho. Bála som sa, aby nás nikto nevidel.

Zbadala som niečo, čo som nevidela veľmi dlho. Teraz sa musím modliť. A veľmi vrúcne.

 

10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Si to ty? Určite 9. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!