Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Si len moja - 2. kapitola

a jede se!


Si len moja - 2. kapitolaBella dorazí do Volterry. Ako sa zachová Aro? PLS KOMENTÍKY :D

Pristáli sme. Vystúpila som a zobrala si kufor. Zavolala som si taxík a nastúpila. Taxíkarovi som povedala kam ma má zaviesť a vyštartovali sme. Pozrela som sa von cez okienko. Pred očami sa mi mihala krajina. Bola tak podobná tej vo Forks, no pritom bola tak odlišná. Spomenula som si na Charlieho. List si už určite prečítal a teraz sa ma snaží hľadať, aj keď som mu to nedovolila. Je tak tvrdohlavý. Nad tou myšlienkou som sa usmiala. Ruka mi mimovoľne padla na brucho. Spomenula som si na moje bábätko. Čo budem robiť keď ma Volturiovci neprijímu? Ako sa o bábätko postarám? Premýšľala som celou cestou do Volterry. Taxík zastavil pred veľkou bránou do hradu, kde sa mali Volturiovci nachádzať. Vystúpila som. Taxikárovi som povedala nech tu počká a išla som dovnútra. Na recepcii na moje prekvapenie sedela žena, človek. S úsmevom sa ma opýtala:

,,Čo si želáte?" zostala som zaskočená. Ona snaď nevie kto ju zamestnáva?

,,Potrebujem hovoriť s vašimi pánmi." povedala som. Zrazu sa otvorili dvere a dnu vstúpila upírka s červenými očami. Podľa toho čo mi vraveli ONY o Volturiovcoch to bola asi Jane.

,,Kto si?" spýtala sa.

,,Bella." odpovedala som.

,,A čo tu chceš?" spýtala sa znovu.

,,Chcem hovoriť s tvojimi pánmi." odpovedala som.

,,A prečo by ťa mali prijať?" spýtala sa sarkasticky. Tá je nejaká zvedavá.

,,Pretože o vás všetko viem a potrebujem pomoc." povedala som. Trochu sa strhla ale hneď sa spamätala.

,,V tom prípade poď za mnou." povedala a kráčala k veľkým dverám. Išla som za ňou. Otvorila ich a vydala sa po chodbe. Kráčala rovno, potom doprava a zase rovno až sme prišli k dverám. Otvorila ich a vošla dnu. Vošla som za ňou. Bola to veľká miestnosť, bohato zdobená, s tromi trónmi na ktorých sedeli Volturiovci. ON ich spomýnal. Boli to Aro, Caius a Marcus. Aro je ich vodca. Zdvihol sa a spýtavo sa zahľadel na Jane.

,,Jane, koho si nám to priviedla?" spýtal sa jej.

,,Volá sa Bella, vraj o nás všetko vie a chce aby sme jej s niečim pomohli." povedala. Aro sa otočil na mňa.

,,Podaj mi ruku." povedal. Poslúchla som. Aj tak nemá cenu neposlúchnuť upíra. Chytil mi ruku a chvíľu tam len tak stál. Potom sa na mňa s úžasom pozrel.

,,Fascinujúce, nič nevidím." povedal. ONY hovorili, že Aro prečíta všetky dotyky jedným dotykom.

,,Viete, poznala som jednu rodinu upírov a jeden člen vedel čítať myšlienky všetkým okrem mňa. Možno preto mi ich nedokážete čítať ani vy." povedala som. V Arovich očiach bolo prekvapenie.

,,Ty si poznala upírov? Koho?" spýtal sa. Síce sa mi to ťažko vyslovuje, ale čo mám robiť?

,,Cullenovcoch." povedal som a snažila sa potlačiť slzy.

,,Á, Cullenovcov. Áno, upíri ktorí sa živia krvou zvierat. Nechápem ich." prestal hovoriť, ako keby ho niečo napadlo, no potom pokračoval.

,,Mohol by som na teba skúsiť ešte jeden dar?" spýtal sa ma s úsmevom. Prikývla som. Otočil sa na Jane.

,,Jane, mohla by si?" spýtal sa jej. Jane prikývla a otočila sa na mňa.

,,Možno to bude trochu bolieť." povedala a usmiala sa. Cítila som jej pohľad, ale žiadna bolesť neprišla. Aro sa začal smiať.

,,Fantastické. Keby sme ťa premenili, určite by si mala pozoruhodný dar." usmial sa, no potom sa zarazil.

,,A vlasne prečo si tu?" spýtal sa ma.

,,No viete, ... čakám dieťa s upírom." povedala som. Všetci na mňa prekvapene hľadeli.

,,S upírom?" spýtala sa Jane.

,,Áno, s jedným s Cullenovcov." odpovedala som a snažila sa nerozplakať.

,,S Cullenovcov je voľný iba Edward. Takže čakáš dieťa s Edwardom?" spýtala sa Jane.

,,Áno." sklonila som hlavu. Po líci mi stiehla slza. Rýchlo som ju zotrela.

,,A prečo si s tým prišla za nami?" spýtal sa Aro.

,,Pretože Cullenovci odišli ešte skôr ako som sa to dozvedela a vy ste jediný upíry ktorých poznám okrem nich." povedala som. Po líci mi stiehli ďalšie slzy. Rýchlo som ich zotrela a snažila sa upokojiť.

,,Dobre, a čo presne od nás chceš?" spýtal sa Aro.

,,No, bola by som rada keby ste mi pomohli s tehotenstvom a potom ma premenili na upíra a ja sa k vám pridám." povedala som svoj návrh.

,,To znie lákavo." povedal a zamyslel sa.

,,Prijímam." povedal napokon. Usmiala som sa.

,,Ďakujem." povedala som. Aro sa otočil na Jane.

,,Jane, odveď Bellu do jej izby." povedal jej. Vtedy som si spomenula na taxík.

,,Och, ešte pred hradom ma čaká taxík. Mohla by som mu ísť povedať že už môže ísť." spýtala som sa.

,,My to zariadime." usmial sa na mňa a otočil sa na jedného upíra.

,,Félix, zariaď to." povedal a upír odišiel. Otočila som sa a kráčala za Jane. Doviedla ma do izby. Bola obrovská a nádherná. Bola tu veľká posteľ, knižnica, písací stolík, vlasná kúpeľňa a šatňa.

,,Toto je tvoja izba." povedala Jane a usmiala sa.

Ľahla som si na posteľ. Jane odišla. Premýšľala som a ani neviem ako, ale zaspala som.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Si len moja - 2. kapitola:

 1
03.03.2017 [19:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!