Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 6.díl

Stephenie Meyer


Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 6.dílA další díl....tady se konečně setkáváme s ohromným zámkem a lávou...wow....mno nevím co k téhle kapče říct takže to nechám částečně bez komentáře...jinak další díl by se podle všeho měl jmenovat princezna a dračice, tedy pokud to zase nezměním.....Pls o komentáře...Vaše ZabZa

6.díl- Konečně!

 

,,Já….už…..nemůžu,“ vydechl vyčerpaně Jacob po 59kilometru. ,,Nemel a jdi,“ vybídl ho Edward, který stál necelý metr za ním a zhluboka dýchal. Možná se mu to jenom zdálo, ale s každým přibývajícím krokem mu bylo tepleji a tepleji.

 

Nezdálo. Edward a Jacob se pomalu, ale jistě přibližovali ke svému cíli. K lávovému rybníku se zámkem uprostřed.

 

,,,Ježíš,“ vydechl Edward zmoženě, když se před ním Jacob opět natáhl. ,,Ukaž,“ shýbl se k jeho zmoženému tělo. ,,Za tohle mi jednou poděkuješ,“ řekl když zvedal jeho tělo. Teplo z Jacoba sálalo, což Edwardovi moc dobře nedělalo, ale dalo se to vydržet.

 

,,Díky, díky, díky,“ děkoval Jacob a svým mohutným jazykem oblízl Edwardovi obličej. ,,Sakra, nech toho,“ ošil se Edward a snažil se utřít sliny do Jakobova kožichu. Bez úspěchu. Tedˇ měl tvář od slin a v puse vlkodlačí chlupy. Nechutné……

 

,,Už tam budem?,“ zeptal se netrpělivě Jacob. Nošení ho zřejmě přestalo bavit. Neměl co dělat….,,Jo,“ vydechl Edward a zmoženě ho pustil na zem. Byli nahoře. U lávového jezera. ,,Proto tady bylo takový vedro,“ řekl Jacob a oklepával popel z jeho kožichu. ,,Páni,“ vydechl na rozdíl od něho Edward. Tohle ho ohromilo. Nevěděl, že to bude tak….těžké….. ,,Tak jdeme na to,“ vyzval Jacoba a postavil se před vratký most ze dřeva.

 

,,Vypadá to vakrlatě,“ ozvalo se mu za zády. Naštvaně se ohlédl na Jacoba a pak dostal nápad. ,,Víš co?,“ zeptal se Jacoba a potutelně se usmíval. ,,Nevím,“ řekl rozjařeně Jacob. Edward přešel k němu, vzal ho do náruče  a přenesl k mostu. ,,Půjdeš první,“ šeptl mu do ucha a postrčil ho směrem v před. Jacob nasucho polkl. Tahle nečekal.

 

,, Ale to nemusí být,“ otočil se směrem k Edwardovi. Skoro naskočil, když zjistil že Edward stojí těsně za ním. ,,Musí,“ řekl s úsměvem. ,,Jen jdi, jistím tě,“ ujistil ho a opět ho postrčil dopředu. Jacob si povzdychl a přitom si mluvil sám pro sebe.

 

,,Já ti říkal že s ním nemáš chodit. Měl si zůstat doma. Tam kde je teplo a jídlo. Tady se zabiješ, idiote!,“ nadával sám sobě. Zapomněl, že je za ním Edward a že ten má dobré slechy. Proto, když za sebou uslyšel smích se překvapeně otočil. ,,Můžu vědět, čemu se směješ?,“ zeptal se rozzlobeně. To on tu byl komik, né Edward. To on se měl smát něčemu co ten druhý nechápal. Né Edward, který mezitím chytil ještě větší záchvat smíchu. Když se pak uklidnil mávl nad tím rukou.

 

,,Za tohle tě jednou zabiju!,“ vyhrožoval Jacob, když udělal dalších pár kroků a dostal se tak doprostřed mostu. ,,Tedy pokud před tím nezemřu…,“ hlesl a opět nasucho polkl. ,,Jen jdi ať to máš za sebou,“ zasmál se Edward jeho panice. Ušel opět pár kroků a nechválou se zastavil. Musel si odpočinout.

 

,,Vždycky jsem chtěl něco vyzkoušet,“ řekl zamyšleně Edward. ,,A co?,“ otočil se na něho Jacob. ,,Tohle,“ řekl Edward a s úšklebkem na rtech začal houpat už tak vratkým mostem. Jacobovi se udělalo ještě hůř.

 

,,Přestaň!“ křičel na Edward, který ho neposlouchal. Houpal mostem a dál se přibližoval ke zelenajícímu Jacobovi. Ten se úprkem rozběhl k pevnině. Tam si konečně oddechl. Edward za ním pak došel se smíchem. ,, Strašpytle…..,“ řekl a podrbal ho za ušima. Pak pokračoval do útrob zámku.

 

,,Páni,“ vydechl Jacob. ,,Tady je to jak ve strašidelným zámku.“ Edward se zasmál. ,,Máš pravdu. Ale, asi to je jednom tebou. Zřejmě se patří,“ rýpl si do Jacoba. Ten jen výhružně zavrčel a dal pokračoval v cestě společně s Edwardem.

 

,,Tak…,“ otočil se na Edward. ,,Tam teď?“ zeptal se ho, když došli na “rozcestí“. Byli tu dvě různé chody a každá vedla jinam. ,,Ty,“ ukázal Edward na Jacoba. ,,Dolů a já nahoru,“ řekl rozhodně. Otočil se a vykročil do temné chodby. ,,Tohle bude má smrt,“ povzdychl si Jacob a vydal se po té světlejší chodbě. Tedy dolů.

 

Zatím co se Jacob proplétal chodbami sem a tam, Edward stoupal víš a víš. Chtěl už tohle všechno mít za sebou. Neměl z tohohle všeho dobrý pocit. Ušel ještě pár kroků a dostal se před točité schodiště. ,,No paráda,“ vzdychl a vykročil.

 

Vyšlapal přesně 500 schodů, když se dostal do menší chodbičky. Zde bylo hodně velké světlo. Přimhouřil oči a hledal nějaký náznak něčeho co by mu pomohlo, nebo další cestu. A taky ji našel. Malinkaté dveře schované u okna. Povzdechl se a zlehka otevřel dveře.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 6.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!