Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 5.díl

With book


Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 5.dílTak jo je tu další díl mé parodie....je to opět jedenz těch kradších dílků jelikož nevím co má v různých kapitolách psát a kdybych spojila nějaké dohromady vznikla by z toho velká jednorázvoka a to se mi moc nelíbí.....takže pls o komentáře a kritiku....Vaše ZabZa

5.díl-  Jdu cestou, necestou…..za svou bílou nevěstou….BLBOST!

,,Tý, Edwardé,“ řekl najednou Jacob. ,,Hmmm,“ odpověděl zamyšleně Edward a dál šel po cestě. ,,Já jen,“ řekl rozpačitě Jacob. ,,Proč ti na té bažině tolik záleží. Vždyť je to jenom bažina. Nic víc….,“ hlesl a nechápavě zakroutil svoji hlavou. To Edwarda rozzlobilo….

 

,,Jenom bažina?!“ rozkřikl se. ,,Je to můj DOMOV! Nechápeš to? Já tam bydlím. Celá moje rodina tam bydlela!“ řval a ani si neuvědomil co právě řekl. Jacob ho chytil za slovo. ,,Rodina?“ Edward si povzdechl. Tohle bolelo. Hodně to bolelo…..

 

,,Víš jak to myslím,“ hlesl. ,,Ne,“ namítl. ,,Nevím jak to myslím.“ I on byl teď naštvaný. Mysleli si že si budou říkat všechno. Že si budou říkat pravdu. Jako opravdový kamarádi. Jenže to oni nejsou. Zatím……Edward si opět povzdechl.

 

,,Dobře,“ rezignoval. ,,Žádná rodina, jenom já. Stačí?“ otočil se na Jacoba. ,,Jo,“ hlesl a provrtával pohledem zem. Neměl domov na rozdíl od Edwarda. Byl tulák. Vyhnanec. Bezdomovec. Zálesák…..a toho mrzelo.

 

,,Edwarde?“ obrátil najednou radostným hlasem. ,,Hmmm,“ řekl opět zamyšleně. ,,Až tohle všechno skončí co s námi bude?“ přál si aby se už nerozešli. Aby třeba bydleli spolu v té jeho bažině a hráli si třeba na rodinu…tohle si přál.

 

,,Jak my?!“ otočil se na Jacoba. Ten nasucho polkl. Věděl, že se ho dotkl. Opět. Když Edward spatřil Jacobův provinilý pohled změkl, ale né moc. Upír totiž není a nemůže být měkký! ,,Jacobe,“ řekl o trochu mileji. ,,Tady není žádné my. Věř mi. Nám by to neklapalo. Vždyť, podívej se na to. Putujeme spolu ani né týden a už mi lezeš na nervy.

 

Takhle by to nešlo. Prostě a jednoduše půjdeme pro princeznu vyměníme ji za bažinu a pak se každý z nás rozběhne jiným směrem, jak tomu bylo dřív. A všechno bude v pohodě.“ Řekl bezstarostně. V pohodě. Mu se to řekne. Mu samota nevadí. On je samotář, na rozdíl od Jacoba.,,A třeba jednou za čas ti napíšu dopis,“ dodal.

 

,,Aha,“ hles. Dál už se nebavili a dál se věnovali cestě. Mezitím se přesuneme třeba na chvilku do bažiny, co se tam právě teď děje.

 

,,Hele tři prasátka!,“ vypískl jeden z vlků a vrhá se na malé čuníky. Aha, takže tohle nebyl zrovna nejlepší začátek. Takže třeba někam jinam. Hmmm, zámek. Koukneme se co dělá náš král…….

 

,,Ach, Luku!,“ vzdychla jedna z bárbínek dabovaná samotným králem. ,, Co je Iss?,“ otočil se Ken za bárbínkou. ,,Já tě tak-„

 

,,Výsosti!“ do místnosti vtrhla Victorie. Vyrušila krále ze hraní. Tohle schytá. ,,Ano, má drahá,“ otočí se na ni James. Nebyl zrovna rád, že ho vyrušila  a v hlavě má mučící plán pro Victorii. ,,Co bude s tou bažinou?“ teprve teď to králi došlo. ,,Ach,“ vzdychne. ,,Bažina. No jak jsem slíbil, musím ji vyčistit. Zavolejte deratizéry.“ Poručí a dál si hraje s bárbínkami.

 

Takže král dodržel slov. Jak šlechetné…..

 

,,Hele,“ houkl najednou Jacob a ukázal svojí tlapou na vršek skály. ,,Vidíš to?“ zeptal se Edwarda. Ten se snažil zaostřit na to co tam Jacob vidí. A pak najednou…. ,, No konečně,“ vydechl a obrátí se k Jacobovi. ,,Zvládli jsme to,“ řekl hrdě. ,,Jsme dobří,“ dodal Jacob a vykročil pravou nohou směrem k vrcholu skály.

 

Tam, kde přebývá zakletá princezna se svou dračí princeznou. Tam, kde se pod jejím domem pohupuje horká láva a tam kde to teprve všechno začne…..



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 5.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!