Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 4.díl

Michael Sheen


Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 4.dílTak je tu po dlouhé době zase jeden díl Shrek jinak....omlouvám se za spoždění, ale další díl je na cestě...VÁŽNĚ! Mno nevím co dodat....je to krátky takže se omlouvám i za to.....pls o komentíky....Vaše ZabZa

4.díl- Královna lesů? Leah!!

Putovali. Chodily. Zdolávali úskalí přírody. Dva na nervy si lezoucí “přátelé“. Edward a Jacob. Upír a vlkodlak. Zajímavá dvojice. Edwardův cíl byl jasný. Princezna a hned potom výměna za bažinu. Jakobův cíl, už tak jasný nebyl, nebo ano? Ale cosi budeme nalhávat…..Jakobův cíl byl stejně jasný jako ten Edwardův. Jeho cílem bylo udržet si nově navázané spojenectví s jeho parťákem.

 

Jenomže cesta byla dlouhá a sil ubývalo. A tak se i naši hrdinové museli někde po cestě zastavit a najíst. Jelikož na jídlo z fast foodu neměli museli se spokojit s přírodními produkty. A tak došli do Začarovaného lesa. Ani jeden z nich nepochopil proč se zrovna tak ten les jmenuje, ale nedávali tomu žádnou váhu. Rozdělily se, jelikož Edward dával přednost plnohodnotné stravě na rozdíl od Jacoba, který se stal vegetariánem.

 

Zatím co se Edward hrál se svou pumou, Jacob pilně sbíral borůvky. Jenomže mu to šlo špatně a to hodně špatně. Ale co byste čekali od vlkodlaka s tlapami o rozměrech 50×50 cm? No, zázraky to asi nebudou.

 

,,Nechceš pomoct?,“ ozvalo se vedle něj.

 

,,Jo, jo,“ pokýval hlavou Jacob a dál sbíral borůvky. Asi tak po minutě mu to došlo. ,,Ježíš!,“ vykřikl z nenadání a tím nejenže vystrašil sám sebe, ale i obyvatelé lesa a neznámou osobu.

 

,,Kdo jsi?!,“ vyštěkl a schovával si do kapes (pozn. aut.: jelikož žádný kapse nemá, domyslete si každý sám, kam to tak asi mohl strkat J). Neznáma osoba se jen zaculila.

 

,,Leah,“ odpověděla suše. ,,Královna tohohle všeho,“ rozmáchla se rukama. ,,A vlků, samozřejmě,“ řekla dodatečně.  Byla oblečená do šatů z kůže. Na hlavě měla členku z péry. Byla vyhublá. Měla oválný obličej ze kterého vystupovali dvě velké oči. A byla snědá. Takhle si ji Jacob vždy představoval.

 

,,Tý jo,“ vypadlo z něj po chvíli. ,,No tak to se máš.“ A otočil se zpět k borůvkám.

 

,,A co tady děláš ty?,“ zeptala se Leah Jacoba.

 

,,Nevidíš? Sbírám borůvky!,“ řekl pyšně.

 

,,Ale tohle né,“ zrozpačitěla. ,,Já myslela v lese. Tady. Lidé se sem obvykle bojí chodit,“ pokyvovala hlavou.

 

,,Pokud jsis ještě nevšimla já nejsem člověk. Jenom tudy procházím. Mířím s mím přítelem za vyšším cílem.“ Dál sbíral borůvky.

 

,,A kde máš přítele?“ zeptala s opět Leah. Jakobovi už lezla na nervy. V duchu ji posílal do pr****.

 

,,Do toho ti NIC není,“ ozvalo se z křoví a na scénu přešel Edward v celé své kráse. ,,A teď upaluj za těmi svými psi. Nestojíme o další přátele,“ řekl tvrdě a rozhodně. Leah překvapivě poslechla a odběhla pryč. Edward si oddechnul.

 

,,Jseš hnusnej!,“ vytkl mu Jacob.

 

,,A to jako proč?,“  opáčil se Edward a sedl si ne kmen stromu.

 

,,Mohla to být má kamarádka,“ Jacob posmutně a šel směrem k Edwardovi.

 

,,Nemohla,“ vyvedl ho z omylu. ,,Nesmíš se s ní kamarádit. Tedy dokud jsi se mnou. Jakmile se ode mě odpojíš tak jsi za ní běž, ale do té doby bych se k ní radši nepřibližoval.“

 

,,A proč?,“ zeptal se jako naprostej debil Jacob.

 

Edward si jen povzdechne. ,,Jseš vlkodlak. Docela velkej. Ona nemá ve své moci vlkodlaky. Ty se jí vzepřeli proto je chce vyhubit. Ty jsi hrozba. A ještě k tomu, když se kamarádíš se mnou. To nedělá dobře.

 

Možná kdybys za ní přešel a řekl bys jí že pro ni chceš pracovat tak by tě vzala, ale do té doby se tě bude pokoušet zabít.“ Řekl a vstal z kmene. ,,Najedl ses?“ otočil se na Jacoba. Ten jen pohlédl na hrstku borůvek co mu zbyli. Edward si povzdechl. ,,Tak jo, nebo ne?,“ opáčil se.

 

,,Asi jo,“ přikývl Jacob a s žaludkem naplněným borůvkami vyšel za Edwardem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 4.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!