Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 2.díl


Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 2.dílMno a tady je další díl...v tohle se vracíme zpátky do minulosti.....sami uvidíte co a jak.....jelikož mám rozepsané ještě další dvě povídky budou tu další dílky přibívat trochu pomalejš tedy, alespoň myslím...uvidíme co s tím můj mozek uděla.......mno a co dodat...asi nic...jen pls pište komentíky, vážně to povzbudí....Vaše Zabza.....

2.kapitola- Příběh princezny……

Teď se vrátím trochu před začátek. Tam kde to všechno začalo. Do království za Sedmi horami, sedmi řekami, sedmi rybníky, sedmi městy a sedmi sedmičkami žily byli král s královnou. Oba dva chtěli strašně moc dítě jenomže ho nemohli mít. Prý nějaký chyby v systému a proto jim adopční služba nemohla dát dítě.

 

Jenomže jednoho dne se na ně usmálo štěstí. Šli spolu jednoho dne parkem a vzájemně se utěšovali nad svým neštěstím. Šly zrovna kolem řeky, která vedla tím parkem když uviděli košík. Velký proutěný košík z kterého se ozývaly divné křiklavé zvuky. Královna se shýbla pro košík a s údivem se dívala na krásnou holčičku s hnědými vlásky.

 

,,Je krásná.“ Šeptla ke svému muži a ten jen spokojeně pokýval hlavou. ,,Necháme si ji?“ zeptala se královna a král po chvilce váhání řekl ano. A tím se vlastně zrodila princezna Isabella. Jenomže to všechny by bylo až moc hezké.

 

Uplynulo mnoho a mnoho let princezna pomalu krásně, a zajímalo se o ni čím dál tím víc nápadníků. Jenomže ona každého odmítala. A to její rodiče dopálilo.

 

,,Takhle už to dál nejde,“ povzdychla si její matka. ,,Musíš se vdát, Bello. Nebo to chceš zůstat navěky sama?“

 

,,Ne, matko,“ řekla sklesle princezna.

 

,,No tak vidíš, vyber si už konečně nějakého prince.“

 

,,Jenomže,“ vzdorovala. ,,mě se žádný nelíbí.“

 

,,Tak nelíbí!,“ rozkřikla se královna. ,,Já ti dám…..že na tebe, nezbednice, polednici zavolám?!“ vykřikla a dcera jen pokrčila rameny.

 

,,Pojď,“ vykřikla královna. ,,Pojď si pro ni, nezbednici. Pojď, jen pojď polednice. Vem si ji!,“ křičela jako smyslů zbavená královna. A v tu chvíli se otevřeli dveře a do místnosti vkročila……..věštkyně Alice, alias Tajemné individuum.

 

,,Ahoj,“ vykřikla nadšeně. ,,Víte ona, polednice má nějaké vyřizování na úřadě dětí a proto ji zaskakuji. V čem je problém?“ optala se rozjařená Alice.

 

,,Vem si ji a už mi ji nevracej. Vem si ji!,“ vykřikovala královna ta hrozná slova a ukazovala na svoji omámenou dceru.

 

,,A proč, proboha? Vždyť jsou i jiné způsoby než krádež dětí. Co třeba nějaké kouzlo, co?“ optala se Alice. ,,Nebo…jóóó..co třeba nějaké kletba. Třeba pak holka dostane rozum.“ Řekla vychytrale Alice.

 

,,No…dobrá tedy.“ Souhlasila královna.

 

Alice se na chvilku zamyslela a pak potichu něco řekla. Zvedl se mírný vánek a ovál princeznu. S vánkem se zvedlo i nějaké listí a to bičovalo princeznu do obličeje. Křičela, že jí to bolí, ale nikdy ji neposlouchal. Po chvíli listí ustalo a Alice si oddychla. Podívala se na princeznu, které měla zkrvavený obličeje od listí a tajemně řekla.

 

,,No, a je to. S každým západem slunce se budeš měnit v….no prostě se budeš v něco měnit. Však to sama poznáš,“ pokrčila rameny a pomalu se otáčela k odchodu.

 

,,Jo a dokáže tě vysvobodit jen polibek z OPRAVDOVÉ lásky. Ju?,“ zeptala se a omráčená princezna přikývla. ,,,Tak jo já už musím letět. Jo a vy královno si dejte po západu slunce na svou dceru pozor. Nevím jak dlouho byste přižila.“ Křikla ještě Alice a pomalu mizela za rohem.

 

,,A je to,“ řekla si pro sebe královna a otočila se na sovu nešťastnou dceru. ,,No tak, nebul. Uvidíš, někdo ti dá hubana a bude to! Uvidíš,“ řekla povzbudivě královna a odkráčela do útrob svých komnat.

,,Ach, jo. To je zase den,“ řekne smutně princezna a i ona míří do svých komnat, kde se oddá smutku.

 

No a tak se stala princezna tím čím se stala. Stále se nočním monstrem, s kterým nikdo nechce nic mít. A ona to ví. Stejně jako to ví její matka a otec, když ji tajně pozorovali. Hned ten den na to ji zavřeli do věže, kde už přes rok žije společně s dračicí, kterou si oblíbila. Je to její jediný společník a ona ji pojmenovala Angela.

 

A tak někde na kopci, s lávou a drakem žije princezna. Smutná princezna bez lásky a každým dnem čeká na svého prince……



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Shrek jinak aneb Dejte si pozor upír přichází 2.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!