Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sestry Swanovy 2. díl


Sestry Swanovy 2. dílPo delší době jsem se nakonec rozhodla napsat další díl. Snad se bude líbit. :)

„Bože, to je ale fešák," povzdechla si zasněně Buffy.

„Kdo?" zeptala se zvědavě Willow celá natěšená na odpověď.
Buffy ukázala na Edwarda.
„Edward Cullen?" podivila se Willow.
Buffy přikývla a začala sledovat výklad. Těšila se na konec hodiny, až bude moci konečně pokecat se svojí sestrou a kdo ví, možná i s Edwardem Cullenem. Těch 45 minut utrpení zvaného Dějepis nakonec uteklo a zazvonilo na přestávku. Buffy se hned přesunula k Belliný lavici.
„Ahoj sestřičko," pozdravila ji mile. „Nemáš na mě chvilku?" zeptala se.
„Edwarde, uvidíme se příští hodinu, měj se," rozloučila se Bella s Edwardem.
„Měj se," rozloučil se i on s ní.
Bella se otočila na svoji sestru, rozhodnutá věnovat jí celou přestávku.
„Ty chodíš s Edwardem?" vyhrkla zvědavě Buffy.
„Nechodím, jak tě to napadlo?" nechápala zaskočená Bella.
„No, sedíte spolu, když jste vcházeli, držel ti dveře a mám takový pocit, že jsem o něm slyšela i doma," vysvětlila Buffy.
„Ale ne," povzdechla si Bella, „Edward je můj nejlepší kámoš. Říkáme si skoro všechno."
Buffy nad tím trochu zapřemýšlela, pak pokývala hlavou, že to chápe a nakonec se s Bellou rozloučila a šla na další hodinu. Když vešla do třídy, viděla, že žádná lavice není prázdná, což znamenalo, že si bude muset sednout vedle někoho. Když si všimla, že v první lavici je místo vedle Jessicy, rozhlédla se po třídě ještě třikrát. K Jessice si sedat opravdu nechtěla. Nakonec viděla místo v poslední lavici. Ovšem vedle Edwarda. Nevěděla, jestli má být nadšená, že jí osud přál nebo naštvaná, že si nepospíšila a nezabrala si lavici sama pro sebe. Nedalo se nic dělat, zamířila k Edwardovi.
„Promiň, můžu si přisednout?" zeptala se.
„Jistě," souhlasil Edward a odsunul jí židli tak, aby si mohla sednout.
„Díky, to je milé," poděkovala s úsměvem Buffy.
Jen co si připravila věci, zazvonilo na hodinu a učitel vešel do třídy. Hodina probíhala skoro jako obvykle - učitel pozdravil studenty, řekl jim, ať se posadí, vytáhl mapu, vybral tři lidi na zkoušení a zbytek si povídal. Tentokrát ale Buffy poprvé neseděla na zeměpis sama, takže místo psaní povídek si povídala s Edwardem. S ním jí hodina utekla tak rychle, že když zazvonilo, ani se jí nechtělo odcházet z učebny. Nakonec se přemohla, sbalila si věci zpátky do tašky a šla na hodinu. Dnes to měla být její poslední hodina, protože dvě hodiny výtvarky odpadly.

Vyšla z učebny a mířila rovnou do jejich třídy, když ji najednou někdo zastavil. Otočila se a nestačila se divit, koho to vidí. Edwarda.
„Buffy, chtěl jsem se tě zeptat," začal. „Nešla bys dnes večer někam?"
„Jasně, moc ráda," souhlasila Buffy.
Edward se pousmál.
„Večer, asi kolem půl deváté přijď na tuhle adresu," řekl a podal jí lísteček s adresou nejlepší restaurace ve městě. „Stavil bych se pro tebe, ale bohužel mám ještě nějakou práci," dodal.
„To nevadí," řekla Buffy.
Potom se oba vydali do třídy. Když vešli, Buffy si sedla na své místo a jen tak se usmívala. Její spolusedící Willow si však všimla lístečku s adresou restaurace.
„Co to máš Buffy?" zeptala se.
„Ehm...nic. Jenom mi kamarád dal adresu restaurace. Chtěla jsem nějakou, kterou bych mohla doporučit rodičům," zalhala Buffy a doufala, že to Willow nepozná.
„Aha," přikývla Willow a otevřela si sešit angličtiny s tím, že se ještě něco naučí.
Opět zazvonilo, opět vešla učitelka do třídy a začátek hodiny byl vlastně stejný jako vždy. Až na to, že rozdala třídě papíry na neohlášenou písemku, kterou se jim rozhodla zadat. Když písemky vybírala, minimálně polovina třídy se bála, co z té písemky dostanou za známky. Neohlášené písemky nemá nikdo rád.
Zvonění je osvobodilo a všichni se radovali, že konečně nastal zase víkend. Bella vyšla ze třídy a Buffy vyběhla hned za ní.
„Bello, musím s tebou o něčem mluvit," řekla Buffy.
„O čem?" ptala se Bells.
„Víš... řeknu ti to doma. Teď spěchám, Willow čeká na zastávce," odpověděla Buffy a šla ze školy rovnou na zastávku.

Doma

„Ahoj Buffy, jsem tu," pozdravila Bella svoji milovanou sestřičku.
„Ahoj," odpověděla jí Buffy na pozdrav.
„Chtěla jsi mi něco říct, tak povídej," řekla Bells.
„Víš, Edward mě pozval dnes večer na rande. Je to v té nové a zároveň nejlepší restauraci ve městě," oznámila sestře.

„To je skvělé," řekla nadšeně Bella. „A to je to, co jsi mi chtěla říct?" zeptala se.
„Ne," odpověděla Buffy. „To není ono."
„Aha. Tak mi řekni to, co mi chceš říct," řekla Bella a divila se tomu, co právě řekla.
Buffy se nadechla a nakonec se přeci jenom zeptala: „Bello, půjdeš dnes místo mě na hlídku?"

 


Takže, pro začátek se omlouvám za to, že tento díl byl poměrně nudný, ale slibuju, že se zkusím polepšit. Moc vám děkuji za komentáře u předešlého dílu, tolik jsem jich opravdu nečekala. Kromě nějaké chvály jsem se dočkala i kritiky a chci vás poprosit, aby jste mi k této kapitolce napsali, co si o ní opravdu myslíte. Abych věděla co vylepšit a tak... :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sestry Swanovy 2. díl:

 1
05.11.2011 [21:32]

N1I1K1O1LTak to je zajímavý Emoticon Emoticon

05.11.2011 [18:41]

mima19974 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.11.2011 [16:21]

TralalaBohuzel nejak prave nemam cas abych se jako obvykle zdlouhave a nudne vyjadrila k tehle kapitole, ale prozatim nez si ten cas najdu, reknu aspon to, ze je to mnohem lepsi nez ta prvni kapitola a to je co rict. Osobne si me prekvapila, az takovej pokrok sem necakala, i kdyz je pravda, ze horsi jak tu prvni kapitulu si to napsat uz nemohla.

Jen tak dal. Pokud se budes zlepsovat tymhle tempem az se vzrusenim tresu na takovou 15 kapitolu.

S pozdravem tva pichaci woooodooo panenka Tralala. Emoticon

7. Kate
05.11.2011 [16:10]

příběh je zajímavý , ale kapitolu jsi přidala po měsíci a myslím si že hodně lidí na tuhle povídku zapomnělo nebo si nepamatovali o čem je kapitoly bys měla přidávat cca jednou za 14 dní nebo přinejlepším za týden jestli to nemáš ještě napsané chápu ale vždy když přidáváš kapitolu měj už další téměř napsanou
Ps: jsem velmi zvědavá na Belliinu hlídku a na rande Buffy Emoticon Emoticon

05.11.2011 [15:29]

FaireTéž doufám, že bude Edward s Bellou. Emoticon

5. čiči
05.11.2011 [15:26]

začátek je vždy trochu méně napínavý, ale už se to začíná rozjíždět a to je ono Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 05.11.2011 [15:12]

Tenhle díl je podle mě mnohem hezčí než ten minulý. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Niký:)
05.11.2011 [15:06]

Píšeš moc hezky:) docela mě to zaujalo, ale stejně jak van doufám, že nakonec bude Ed+Bell :D Jó hold z týhle závisloti na nic mě už nikdo nevyléčí;) A doufám, že nebudem na další díl čekat dlouho;)

2. van
05.11.2011 [13:40]

vanwow super, ale nechces dat e+bu vsakze, lebo mam rada e+ be a rychle dalsiuEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.11.2011 [13:01]

KacenQaCullenDávej si pozor na ji, jí (krátce ve 4. pádě), čárky, překlepy a mezery před interpunkčními znaménky a třemi tečkami (před nimi nejsou, za nimi ale ano), díky. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!