Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Sen nebo skutečnost?! Prolog

sddedf


Sen nebo skutečnost?! PrologProlog mé nové povídky Sen nebo skutečnost?! Je to teprve prolog, takže je to představování a seznamování s postavami. Přeju příjemné počtení a doufám, že se bude líbit a budete čekat na pokračování, vaše Kirsten

Prolog

Ahoj, jmenuji se Isabella Marie Rivers Swanová, ale všichni mi říkají Bello. Mám dlouhé hnědé vlasy do půli zad, jsem menší drobné postavy a je mi 18 let, ale už napořád. Já a moje rodina jsem totiž tak trochu upíři. No, ne tak trochu, ale úplně.


Odlišujeme se od našeho druhu, neživíme se totiž lidskou krví, ale krví zvířat. Proto máme oči zbarvené do zlaté barvy. Když jsme hladoví, máme oči zbarvené do černé, stejně tak jako jiní upíři.
Jinak máme normální upíří vlastnosti: jsme bledí, lidem připadáme dokonalí, jako andělé, jsme neuvěřitelně rychlí a silní, nejíme, nepijeme, výborně slyšíme a vidíme, máme dobrý čich, naše kůže je studená jako led a na slunci září a jsme nesmrtelní. A proto se musíme pořád stěhovat, jelikož lidem by přišlo asi divné, že nestárneme. Stěhování není však takový problém. Jelikož moje adoptivní matka Esme restauruje a navrhuje domy, tak nikdy nemáme potíže. Vždycky nám zařídí skvělý dům, který přesně vyhovuje našim potřebám.


Esme je drobné postavy a její karamelové vlasy se jí vlní kolem jejího věčně usmívajícího obličeje. Má dar každého milovat, velikou starostlivost a mateřskou péči. Když byla v roce 1902 přeměněna, bylo jí 26 let. Její celé jméno je Esme Anne Platt Evenson Swanová.
Dále mám dva nevlastní sourozence, Rosalii a Emmetta. Rose je nesmírně krásná, lidé ji popisují jako bohyni, to je její dar, nadměrná krása. Má dlouhé vlnité blond vlasy. Je posedlá módou a nákupy. V jejích 18 letech byla přeměněna na upíra. Znásilnil a zmlátil ji její snoubenec s kamarády. Esme ji našla a přeměnila. Bylo to v roce 1926. Její celé jméno je Rosalie Lillian Hale Swanová.
Emmett, celým jménem Emmett McCarty Swan, se chová jako přerostlé dítě, ale měří dva metry a má velké svaly. Jeho dar je pořád veliká síla, jako u novorozeného upíra. Má krátce střižené černé vlasy. Když byl přeměněn na upíra, bylo mu 19 let a bylo to v roce 1930. Rose ho našla v lese, poraněného od medvěda. Esme ho přeměnila.
Jinak ti dva spolu na veřejnosti chodí, ale ve skutečnosti jsou manželé. A jelikož Rose svatby miluje, tak už se brali dvanáctkrát!


Ale zpátky ke mně. Já jsem byla přeměněna ve svých 18 letech v roce 1939. Můj dar je fyzický i psychický štít. Dokážu kolem sebe roztáhnout „obal“, přes který se ke mně nikdo nedostane. To je fyzický štít. Psychický odolává darům, které se odehrávají jen v hlavě. 
Tím jsem vám stručně představila mojí upíří rodinku. Mám je všechny strašně moc ráda, i když mi občas pěkně lezou na nervy Emmettovy věčné vtípky, Rosaliiny nákupy nebo Esminy soucitné pohledy. Ano, často když koukám na Emma s Rose, tak jim závidím tu jejich lásku, zamilované pohledy nebo vášnivé noci. Díky našemu skvělému sluchu, jsem svědek jejich každonočních hrátek. Proto noci často trávím venku a jen tak se procházím po lese. Nikdy jsem se do nikoho ani nezamilovala, natož abych někoho milovala víc, než svůj život. Stále však doufám, že někdy v mé dlouhé existenci konečně potkám toho pravého a budu s ním trávit zbytek věčnosti. Nikdy by mě nenapadlo, že ho opravdu potkám a tak brzo...


1. kapitola Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Sen nebo skutečnost?! Prolog:

 1
08.10.2011 [19:39]

kikuskaVyzerá to skvelo. Idem sa pozrieť na prvú kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Rozzali
21.09.2011 [18:43]

Emoticon Krása Emoticon

1. Kačka
30.07.2011 [18:35]

Tak začátek perfektní Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!