Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » See through the evil eyes - 34. kapitola

wwwwwwAga


See through the evil eyes - 34. kapitolaPoněkud krátká kapitola, ale předposlední. Konečně jste se dočkali D. pohledu... Snad tam úmrtí nebude vadit, příjemné počtení.

Dech se mi zastavil a přísahala bych, že srdce taky.

Všechno se to stalo tak rychle, tak rychle!

Můj bože...

 

* * *

 

(pohled Demetri)

S úzkostí jsem sledoval celou situaci. Jen v úsecích jsem vnímal, jak Caius v sekundě trhal Alecovo tělo na části, s hrubým zakončením odtrhnutí hlavy.

Bratři se k němu okamžitě vrhli, ale bylo už pozdě...

Aro se vyděšeně Caia vyptával, ale Caius byl v nejrozbouřenějším počínání. Netaktně od sebe Ara odstrčil a běsnil dál.

Jane vedle mne zaostřila všechnu svoji sílu na Caia, ale Aro k ní přikročil dříve, než by mohla provést to, co zamýšlela. Jemně jí pokynul směrem k sídlu. Beze slova, s očima hořícíma děsivým ohněm vzteku, odešla.

Z povzdálí jsem sledoval i tu dívku, Sylviu. Mezitím se sesunula k zemi a s vytřeštěnýma očima sledovala části těla poházené po zemi. Absolutně ztratila sebekontrolu, křičela jako smyslů zbavena; oči třeštíc na odtrženou hlavu. Její reakce ve mne zanechávala zasmušilou stopu, snad i víc, než sám skutek.

Nyní její křik propukl v pláč, měl jsem pocit, že se na tu trosku nedokážu dívat. Nezapomínal jsem ale na služby gardy, a tak jsem zaujmul místo jejího strážce a hrubě ji postavil zpátky na nohy. Nikdo jí teď nevěnoval pozornost.

Sylvia se mi zmítala v sevření ruky. Odváděl jsem ji zpátky lesem, pryč od všeho, ale ona jako by nedokázala ovládat své smysly. Dál sebou škubala, snažíc se mi vyprostit; a ohlížela se zase a zase na vzdalující se části těla, které ještě před minutou bylo schopno jí vyznat veškeré city...

Hrubě jsem ji odstrkoval, táhl dál, ale ona se neuklidňovala. Stále a stále se zalykávala, šokem chudinka nedokázala pomalu ani chodit.

Dotáhl jsem ji až do jejího pokoje. Dosedl jsem na okraj její postele, ona přešla na druhou stranu k oknu, ze kterého zírala ven.

 

* * *

Sinavě bílá tvář dívky vzhlížela malým okénkem v potěmnělé místnůstce ven. Stejně jako muž za jejími zády, mlčela, jen po tváři se jí kutálely slzy v nekonečném proudu. Tvář měla celou zvlhčenou.

Demetri došel neslyšně do prostředka pokoje a zoufale se vrhl na kolena. Snad se modlil Bohu, snad se zoufale snažil upoutat její pozornost; však marně. Po dlouhé chvíli se zvedl zpátky na nohy a přešel k ní.

„Sylvio,“ špitl. Dívce se slzy po tváři valily dvojitou rychlostí.

Přemýšlel, jak ji má od jejího záměru odradit, ale vše mu najednou přišlo tak definitivní, že sám ztrácel naději.

„Počkej ještě chvíli,“ žebral. „Zařídím vše, co si jen budeš přát...“

Dívka nereagovala, jako by tam snad vedle ní ani nestál. Postupně cítil, že nemá šanci.

„Proč, proč?“ zamumlal zoufale. Kdyby mohl, plakal by také. „Proč mi nedokážeš naslouchat?“

Chladnou místností vládlo ticho. Nikdo z nich se ani nepohnul.

„Prosím, rozmysli si to ještě,“ zaprosil naposled a sám, se sklopenou hlavou a svěšenými rameny, bez naděje, bez štěstí, odešel z pokoje.

Dívka ještě notnou chvíli stála u malého, zamřížovaného okénka, poté si hřbetem ruky setřela z tváře slzy a se sevřeným srdcem vyšla z pokoje.

 

 

33. kapitola ||  epilog



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek See through the evil eyes - 34. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!