Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Secrets - 4. kapitola


Secrets - 4. kapitolaBella dostane v práci neslušný návrh. Príjme ho? A aké prekvapenie ju bude čakať doma?
Príjemné čítanie.

4. kapitola

Bella

„Bude lepšie, ak už pôjdem,“ povedala som a vstala z pohovky.

„Dám ti nejaké svoje tričko. Nepôjdeš predsa v podprsenke,“ podotkol a zadržiaval smiech. Prekrížila som si ruky na prsiach a naštvane som sa naňho zahľadela. Postavil sa a so smiechom šiel po tričko.

„Chytaj!“ skríkol a hodil po mne čiernu látku s nádhernou vôňou.

„Díky.“ Pretiahla som si ho cez hlavu a bežala som do svojho bytu.

Sadla som si na svoju posteľ a rýchlo som si to tričko vyzliekla. Priložila som si ho k nosu a nasávala som tu úžasnú vôňu po Edwardovi.

Vôňa kolínskej opantávala moju myseľ. Myslím, že ba sa mal s tým tričkom na dobro rozlúčiť.

Nasávanie vône Edwardovho trička mi zabralo pol dňa a keď som sa potom pozrela na hodinky, zistila som, že je najvyšší čas ísť do práce. Položila som tričko na posteľ a šla som sa chystať.

Natiahla som na seba čiernu minisukňu a obtiahnuté tielko s veľkým výstrihom, ktoré vzbudzovalo dojem, že v tom výstrihu aj niečo mám. Pod sukňu som si natiahla čierne silonky a obula si čierne lodičky. Z vešiaka v chodbe som strhla koženú bundu s kabelkou a vybehla som z bytu. Nebol pre mňa problém chodiť pešo, práve naopak. Užívala som si prechádzku za Súmraku.

Cestou som pozerala na zamilované páry rôzneho veku. Bolo milé vidieť babičku a dedka, ako sa držia za ruky a s úsmevom si vykračujú po ulici. Určite mali medzi sebou  množstvo nezhôd a prekonali nejaké krízy, ale dotiahli to ďaleko. Toto je jedna z najkrajších vecí na ľudskom živote. Keď ste nesmrteľní, vidíte, ako sa technika okolo vás mení. Je to fascinujúce. No vidieť históriu, ako sa opakuje, ako politici robia rovnaké chyby, ako nevinní ľudia trpia, je hrozné. Keby som mala ešte jednu možnosť, vybrať si medzi ľudským životom a nesmrteľnosťou. Rozhodne by som si vybrala obyčajný ľudský život. Vtedy mi prišlo správne vybrať si nesmrteľnosť. Zostať naveky mladá a s človekom na ktorom mi záleží, ktorého milujem.

Prešlo necelých päť minút a bola som na mieste, ktoré neznášam. Bar je každý večer plný ožratých a nadržaných chlapov. Len čo si nájdem lepšiu prácu, okamžite dám v tejto diere výpoveď.

Čudujem sa niektorým babám v klube, že sa nechajú obchytávať tými slizkými chlapmi.

Pár minút po záverečnej si ma šéf zavolal k sebe do kancelárie.

„Sadni si,“ povedal a ukázal na stoličku. Poslušne som si sadla a preložila som si jednu nohu cez druhú.  „Mám pre teba zaujímavú ponuku.“

„Fajn, počúvam.“

„Mohla by si robiť modelku,“ navrhol. Usmiala som sa a chcela som povedať áno, lenže, zastavil ma. „Mám jednu podmienku. Splníš ju a práca je tvoja.“

„Čokoľvek,“ hlesla som s úsmevom.

„Vyspíš sa so mnou.“ Úsmev mi zamrzol.

„Tak na toto seriem!“ skríkla som a postavila sa.

„Stoj!“ zahučal. „Povedala si čokoľvek!“

„Ale to som nevedela, aký neslušný návrh mi dáš.“

„Proste si to povedala, tak to splň.“ Pristúpil ku mne a chytil ma za ramená. Jedným rýchlym pohybom som mu ich dala naspäť k telu.

„Neručím za seba,“ zasyčala som.

„Už sa bojím,“ povedal posmešne. Chytila som ho pod krk a prirazila k stene.

„Jedno zlé slovo, jeden zlý pohyb a je ti koniec,“ precedila som cez zuby a pevne mu stláčala krk. Po pár minútach sa začal dusiť, a tak som ho radšej pustila. „A aby ti bolo jasné, končím tu.“ Prehodila som si bundu cez rameno a šla som domov.

Bola som na seba hrdá, tak hrubo som sa ešte nechovala.

Doma ma čakalo prekvapenie. Ako som sa vyzúvala v chodbe, zacítila som ľudský pach. A nebol to hocijaký ľudský pach. Bol to Edwardov pach. Rozbehla som sa za tou vôňou.

Vbehla som do kuchyne a moja mama sedela za stolom s Edwardom. O niečom sa bavili a ani nezaregistrovali môj príchod. Odkašľala som si a oni otočili hlavy ku mne.

„Bella, konečne si doma,“ privítala ma mama s úsmevom. Kyslo som sa usmiala a pozerala som na Edwarda.

„Ahoj,“ pozdravil sa. „Prišiel som asi pred dvoma hodinami, nebola si doma a tak tvoja mama objednala pizzu a navrhla mi nech na teba počkám.“ Jeho medový hlas ma zaujímal viac, ako to čo hovoril.

„No ja vás nechám,“ povedala mama a odišla do svojej izby.

„A kvôli čomu si vlastne prišiel?“ opýtala som sa. Postavil sa a so žiarivým úsmevom prišiel ku mne.

„Chcel som ťa vidieť,“ šepol a jemne ma pobozkal na pery. Spokojne som sa usmiala a objala ho okolo krku. Jemne ma chytil za zadok a nadvihol ma. Umožnil mi tým obmotať si nohy okolo jeho pásu. Pomalými krokmi prešiel do mojej izby, kde ma položil na posteľ.

„Ráno to bolo nie a myslíš, že teraz to bude áno?“ opýtala som sa medzi bozkami.

„Áno.“

„Tak to myslíš správne.“ Pocítila som jeho teplé ľudské ruky pri gombíku mojej sukne. Nechala som ho nech sa s tým potrápi, ale po chvíli ma prestalo baviť pozerať sa naňho, ako sa s tým trápi a tak som si tú sukňu jedným šikovným pohybom rozopla. Potom už preňho nebol problém stiahnuť mi silonky.

Celé telo sa mi chvelo od vzrušenia, a tak som sa k nemu pritisla viac. Cítila som teplotu jeho tela, ako mu krv koluje v žilách.

Vyzliekla som mu tričko a rukami som prešla po jeho bruchu. Jeho telo sa jemne zachvelo a on prešiel perami pomaly k môjmu krku. Spustil mi ramienko na tielku a rýchlo mi ho vyzliekol. Prehliadol si moje prsia a prisal sa na jednu bradavku. Ticho som zavzdychala a modlila som sa, aby nás mama nepočula.

To isté urobil aj pri druhej bradavke a potom svoje pery začal presúvať po mojom bruchu nižšie a nižšie. Zhlboka som dýchala. Rukou mi prešiel po stehne a pozeral sa na výraz mojej tváre. Slastne som zavzdychala a umožnila tým jeho jazyku dostať sa do mojich úst. Po chvíli odtrhol svoje pery od tých mojich. Opatrne pobozkal moje podbrušie a stiahol mi nohavičky.

Jemne mi prešiel jazykom po klitorise a ja som myslela, že zošaliem. Potichu som zavzdychala a vedela som, že aj tak to bude mama počuť. Posratý upírsky sluch.

V jednej ruke som zvierala plachtu a druhú som mala zaborenú v jeho vlasoch. K jazyku pridal aj prsty a to sa proste nedalo bez hlasnejších vzdychov. Zaklonila som hlavu dozadu a moje telo sa začalo otriasať vo vlnách orgazmu. Rukami ma začal hladiť po celom tele. Po nikom som v živote tak netúžila, ako po tomto chlapovi. Rozopla som mu opasok a jeho nohavice aj spolu s boxerkami leteli na zem. Nechcela som čakať už ani sekundu. Prosebne som sa na neho pozrela a on hneď vedel, čo má urobiť. Prudkým pohybom sa do mňa ponoril až po koreň. Obaja sme zavzdychali a ja som mu zaryla nechty do chrbta. Už len vedomie, že ma celú vypĺňa, bolo neskutočne vzrušujúce. Začal sa vo mne pohybovať, najprv pomaly, potom rýchlejšie. Naše telá k sebe dokonale pasovali, akoby boli pre seba priam stvorené.

„Bella,“ vzdychol. Potešene som sa usmiala. Pevne som ho objala a z môjho hrdla sa drali hlasné vzdychy. Bolo mi jasné, že toto museli počuť aj susedia na prízemí, ale v tejto chvíli to bolo nepodstatné. Po pár, až príliš krátkych okamihoch naše telá pohltil orgazmus.

Obaja sme dychčali, akoby sme práve dobehli maratón. Edward sa zvalil vedľa mňa a sprudka oddychoval. Otočila som sa k nemu a jemne ho pobozkala na špičku nosa. Privinul si ma k sebe a ja som mala možnosť, počúvať jeho bijúce srdce.

„Tak mi napadlo, budúci týždeň pôjdem do New Yorku na víkend, za rodinou. Nešla by si so mnou?“ navrhol.

„Nie je to trochu skoro?“

„Nie, veď prvý sex už máme za sebou a nejdeme im predsa oznamovať zásnuby.“

Mal pravdu, ale on nevie moje tajomstvo a bohvie, ako by sa zachoval, keby sa ho dozvedel. A čo na mňa povedia jeho rodičia? Obľúbia si ma? Čo ak im za pár mesiacov budeme oznamovať zásnuby? Nad myšlienkou, že by sme im za pár mesiacov mohli oznamovať zásnuby, som sa pousmiala. Predsa len by tá večnosť s Edwardom bola o mnoho lepšia. No prišli ďalšie pochybnosti. Čo ak on nebude chcieť byť upírom? Alebo čo ak si nájde lepšiu? Jemne som potriasla hlavou, aby som tie myšlienky dostala z hlavy.

„Dobre, pôjdem,“ súhlasila som. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Secrets - 4. kapitola:

 1
5. Johnna
17.04.2013 [19:12]

Jen taková nesrovnalost :D já myslím, že mu nemá být srdce a že jeho tělo nemá být teplé ani trochu :D je to přece upír. Jinak to nebylo špatně, ale podle mě mě by to chtělo větší cit pro některá slova. Neříkám, že je to špatná povídka, jen mi některé výrazy nesedí a ne kvůli tomu, že jsem z ČR! :P Emoticon

12.10.2012 [17:26]

anncullen65 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Ava
12.10.2012 [9:36]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martty555
11.10.2012 [23:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11.10.2012 [22:37]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!