Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Second love - Prolog


Second love - PrologBella na vrcholu skály. Věčně omílané téma. Doufám, že jeho pokračování bude jiné. V New Moon zachránil Bellu po skoku Jacob. Co když ji někdo zabrání ve skoku? Někdo jiný než Jacob. Někdo, kdo prožil něco podobného jako ona. Dají se dohromady? Najdou svoji druhou lásku? P.S.: Myslím, že obrázek napoví, kdo je záhadný zachránce. Teerkaa98

 

 


Mladá dívka stála na vrcholu skály a jen němě pozorovala moře pod sebou. Bylo neklidné, možná tušilo, že dnes pod svoji hladinu vezme další tělo. Divoké vlny, jak býci při toreadorských zápasech, narážely do skal a stříkaly vysoko, místy uštíply i malý kousek jinak velmi nepoddajné skály. Už při pohledu na rozbouřené moře, které jako by rozbouřil sám Poseidon, bůh moří, naskakovala člověku husí kůže. Mnozí odvrátili svůj pohled jinam a raději šli domů vychutnat si šálek teplého čaje nad oblíbenou knížkou.

Jen ona tam stála a pozorovala. Prudký vítr ovíval její tváře, odháněl neposlušně vlasy, které odmítaly být v culíku. Zároveň však rozechvíval její tělo zimou. Věděla, že je blbost to, co dělá. Vnitřní hlásek jí to i našeptával. Ignorovala ho, vše čemu před pár lety věřila a tvrdila, že jsou blbosti, se ukázali celkem pravdivé. Například upíři nebo vlkodlaci. A to netušila, že toho o nadpřirozeném světě ještě mnoho neví. Ani ona netuší, že má poznat i druhou část nadpřirozeného světa. A to velmi brzo. Vlastně se k ní už prodírala lesem.

Muž, spíše kluk, se prodíral hustější částí lesa. Každou chvíli ho šlehla nějaká větvička do tváře nebo se pokoušel vystouplý kořen stromu podrazit jeho nohy. Nezalekl se větviček a nezakopl o kořen, jen se usilovně snažil dostat dál. Jeho šaty už byly z části roztrhané, ale to mu také nevadilo. Chtěl se přímo zoufale dostat pryč z Ameriky. Byl v tom jediný problém, místo na letiště, kde by ho stejně s tím roztrhaným oblečením označili za pobudu a letenku by mu nedali, mířil přímo ke skále. Konečně svým výborným sluchem zaslechl něco jiného, než zvěř, která před ním utíká, protože dělal rámus za dva. Bylo to příjemné a zároveň děsivé šplouchání mořských vln, které s hukotem narážely do skal. Když se dostal ještě blíž, zaslechl lidské srdce. Zpomalil a ztišil svou chůzi, netušil, kdo stojí tam na vrcholu skály. Nebál se, ale nechtěl být spatřen takhle. Vypadal hrozně a on si vždy zakládal na svém vzhledu. Došel na kraj lesa a opatrně odhrnul větev, která mu bránila ve výhledu.

Uviděl dívku, která se na samém okraji skály pohupovala dopředu a dozadu. Zprvu se zhrozil, ale pak si vlastně uvědomil, že mu je to jedno. Nikdy si příliš nebral, když zabil nějakého člověka. Nebyl jako jeho bratr, který se živil zásadně veverkami. Chtěl si udělat lepší výhled, a tak se posunul o trochu dopředu, ale štěstí mu nepřálo a pod jeho váhou křupla malá, ale zákeřná větvička. Škubli sebou oba. Ona se lekla, možná očekávala Victorii, on, protože tohle zaslechne i člověk. Než se stihl nepozorovaně ztratit v lese, dívka se otočila a leknutím vyjekla. V ten moment se projevila její nešikovnost, zapotácela se a už to vypadalo, že sletí dolů, jak původně chtěla. V ten moment se záhadný kluk pohnul z místa a na poslední chvíli ji zachytil. Nechápal, proč to udělal, ale bylo to podvědomí. Doufal, že je dívka příliš v šoku než, aby si všimla, jak rychlý byl.

Ona to věděla příliš dobře, jen pár maličkostí jí nesedělo. Ruka, kterou jí držel, nebyla ledová, ale měla normální teplotu jako u člověka. Pak tu byly jeho oči, které ji mátly. Ani červené a ani zlaté, jak byla zvyklá. Upír nebo ne? Nebo něco jiného.

On se díval do jejích očí a viděl v nich porozumění. To ho trochu vyděsilo. Ví snad ten obyčejný člověk, co je on? Ale jak? Prohlédl si ji znova. Oblečená byla obyčejně, ale i přesto se mu moc líbila. Cítil jemné mravenčení v prstech, ve kterých držel její ruku. Ten pocit se rozléval do celého těla. Nebyl pro něj tak úplně neznámý. To naposledy cítil, když byl člověk a dotkl se Katherine. Že by tohle byla jeho druhá šance na plnohodnotný život. Jeho druhá láska?

Ona cítila to samé, jen trochu silněji. Je přece ještě člověk. Mravenčení, které začíná v zápěstí a rozlévá se úplně všude. Pohlédla do jeho očí. Neztrácela se v nich jako v těch Edwardových, ale přesto ji hypnotizovaly. Příjemně hypnotizovaly. Napadlo ji úplně to samé jako jeho. Je to její druhá láska?

 

 


Takže jste u konce. Nebylo to příliš dlouhé, ale pokud budu pokračovat, tak to bude rozhodně delší. Takže doufám, že se líbilo a taky, že budete komentovat.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Second love - Prolog:

 1 2   Další »
13.12.2011 [17:50]

NancyWhiteNapsané je to hezky, jen si to nepokazit. Emoticon

12. mea
06.12.2011 [18:12]

pridaj prosím pokračovanie Emoticon

11. angela
05.12.2011 [12:08]

pekne,daľšiu časť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.11.2011 [19:50]

hanculin9818. dní přede mnou utajovat tak božskou povídku!!! Koukej psát dál nebo tě... A ještě hodbocení: Boží, boží, boží! Jak tě napadlo zničit tvoje oblíbené E+B a udělat z toho D+B? Úžasný!

30.10.2011 [23:26]

FaireJe to zajímavé. Emoticon
Moc doufám v další pokračování. Emoticon

8. andie
30.10.2011 [21:15]

super, doufám, že spolu pak zůstanou

7. nikca289
30.10.2011 [20:44]

krasa rychlo dalsi kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.10.2011 [19:43]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon

30.10.2011 [19:14]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. martty555
30.10.2011 [18:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!