Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Second Chance - Prológ

jb & bells


Second Chance - PrológAhoj. :) Je tu prvý diel mojej novej poviedky. Svoj názov dostala podľa jednej kľúčovej situácie.

Takže, o čom toto všetko vlastne je? Bella umrela pri páde z útesu a Edward zomrel vo Volterre (o tom sa dočítate hneď v prológu). To sa však niekomu nepáčilo a tak im darovali druhú šancu.

V čom je háčik? Ani jeden z nich si napamätá svoju minulosť a dokonca sa ocitnú v nezvyčajnom svete, kde existujú aj iné, nepoznané bytosti...

Pekné čítanie prajem. :) Elanor. :)

Prológ

Bella:

Edward ma opustil. Už tomu bol mesiac... nie... pol roka. Stále som musela na neho myslieť. Videla som jeho tvár, počula jeho hlas. Na svojom tele som neprestajne cítila jeho jemné dotyky. Išla som sa z toho zblázniť. Chýbal mi. Tak veľmi mi chýbal. V tú chvíľu, čo ma opustil, som stratila kúsok seba.

Jeho odchod ma zlomil a hlavne jeho posledné slová: Nemilujem ťa. Stále mi zneli v hlave ako nepríjemná ozvena.

Ja hlúpa som si myslela, že to so mnou myslel vážne. Už na prvý pohľad mi malo byť jasné, že niečo také krásne a dokonalé ma nemohlo milovať.

Jedno som si však musela priznať. S ním som prežila najkrajšie chvíle svojho života. Bola som – a aj navždy budem – mu za ne vďačná, no teraz som tú bolesť už viac nemohla zniesť.

 

Nikto:

Dievča, na pohľad zúfale a stratené, prišlo ku zrazu útesu a pozrelo sa dole. Pousmiala sa. Bol to trpký úsmev, veľmi smutný.

Jej láska odišla a s ním aj zmysel života. Rozhodla sa, že už tu na svete nie je nič pre ňu. Rozhodla sa rozprestrieť náruč tomu, čo čaká každého. Blížila sa ku koncu. Pred životom bez lásky volila smrť.

Dievča upažilo ruky, zvolalo meno svojej jedinej lásky a vrhlo sa z útesu.

K útesu za ňou bežali vlkodlaci, no bolo neskoro. Dopadla na kamene a viac nebola na tomto svete.

 

Edward:

Už to bol takmer deň, čo som sa dozvedel, že zomrela moja láska. Samozrejme, opustil som ju a oklamal, ale to neznamenalo, že som niekedy chcel žiť bez nej, že som niekedy zatúžil byť s niekým iným. Nie. To rozhodne nie.

Zomrela a ja som vedel, že už tu pre mňa na svete nebolo viac miesto. Nenechám ju v neznámom svete samú. Neznesiem pocit, že zomrela kvôli mne, kvôli tomu, že som jej sklamal, opustil a nechal nechránenú.

Jediný raz som klamal a bolo to horšie, ako keby som klamal celú svoju existenciu. To klamstvo nás zabilo nás oboch. Nadišiel môj čas.

 

Nikto:

Odbilo dvanásť hodín, prekrásny, slnečný deň si užívalo mnoho ľudí. Ale on nie. Jeho láska tu už nebola a on nezniesol pomyslenie, že by žil bez nej.

Zhlboka sa nadýchol, pomyslel si – Idem za tebou, láska.

A už mu nestálo nič v ceste, vykročil, jeho hruď zažiarila. O malú chvíľu neskôr sa na neho vrhli kráľovský upíry a on mohol byť tam, kde ona.

 

Jednoznačne to bola obeta, obeta pre lásku. Obaja nechceli byť bez seba, obaja chceli pre druhého len to najlepšie.

Poznáme veľa párov, ktorých láska skončila tragicky. Je tu Romeo a Júlia, Tristan a Isolda, Orfeus a Euridika...

 

Najvyšší však nikdy nepodceňovali váhu lásky, a pritom len málokto vie, že aj oni dostali druhú šancu. A možno sa títo dvaja nezapíšu do dejín, nádej a hlavne druhú šancu však dostanú.

Len či sa nájdu aj v tom inom živote. Nikto to nemal ľahké...

A nemyslite si, že u nich to bude iné. Že si náhodou – predčasne – spomenú na svoj predchádzajúci život. Postavy budú inak vyzerať, občas sa budú inak správať. Budú však vzhľadovo v tom veku, v ktorom umreli, ale o svojej minulosti budú mať vnuknuté iné predstavy.

Niektoré postavy vám zaiste pripomenú niekoho z Cullenovcov alebo vlkov. Možno bude váš odhad právny, aj hlavný hrdinovia predsa potrebujú svojich priateľov.

 

Poďte sa teda so mnou pozrieť, ako to všetko dopadne...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Second Chance - Prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!