Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Šance pro Rosie - Jaspere! - 6.

Kreslený Edward, Bella a Jacob


Šance pro Rosie - Jaspere! - 6.Malé má konečně jméno a je prozatím v bezpečí domova. Ale na povrch se dostávají další problémy. Všimla si vážně Rose něčeho divného, co zbytek rodiny přehlédl. Udělá vše, aby Jasperovi pomohla. Držte jí palce. Berte to jako takový meziprolog k další části téhle kapitolovky. I proto je to jen tak krátké. Snad se bude líbit. Napište, jestli mám pokračovat. Dík a papapa Deedee

V minulé části jste četli:

Byla jsem zmatená. Nicméně není to přece až tak hrozné. Jen si chce zajistit, že bude pro jeho osud nějak důležitý. To jméno stejně nebude mít až tak velký význam. Chtěla jsem, aby to byl Damián nebo Dennis. Vlastně jsem sama nevěděla. Rozhodnutí bylo tedy jasné. Nemůžu přece nechat své bratry, manžela a otce zemřít jen kvůli jménu.

„Jaké by to bylo jméno?“

„Krásné,“ řekl jen.

Věděl, že už jsem mu v hlavě svolila. Naposledy mi vzal chlapce z náručí. Nechtěla jsem ho dát, ale musela. Pohladil ho po vláskách a otočil se na Delilah.

„Souhlasíš s tím, hvězdo?“ Ona jen slabě přikývla a pousmála se na mne.

„Vybral jsem ti velký osud, chlapečku. Budeš se jmenovat Dean.“

 

Šance pro Rosie - Jaspere! - část 6.

 

„Miláčku, zvládnete to tady?“

„Jasný. Jsme přece velký chlapi. Na nás se můžeš spolehnout.“

Od chvíle, kdy Dean poprvé rozlepil očka se všechno změnilo. Nejvíc asi ve mně.

Splnil se mi sen. Tak neskutečně šťastná jsem nikdy nebyla. Všechna ta hořkost, která se ve mně držela několik desetiletí, byla náhle pryč. Není nic krásnějšího, než dívat se na to malé zlatíčko v náručí mého medvídka.

První dva dny jsme v našem domě hostili Delilah. Nevím, co bych si bez ní počala. Naučila mě vše, co bylo potřeba při péči o malého upírka.

Začala jsem zase lovit zvěř. Ale malý musel mít lidskou krev. Carlisle slíbil, že se mu o jídlo postará. Jen ať to netrvá déle než měsíc. Delilah říkala, že to bude stačit. Takže Emm teď nosí domů jídlo i pro něj.

Deaník je sluníčko. Pořád se jen směje a žvatlá. Všichni se kolem něj motají. Jde z ruky do ruky jako štafetový kolík. Vozit v kočárku ho chce dokonce i Jake.

Jen spinkat se mu nechce. Ale měl by. Je to přece jedna z nejkrásnějších věcí, které může v životě dělat. Je však ještě příliš maličký na to, aby si to uvědomoval. Usne jen, když mu zpívám tu starou indiánskou písničku o koni a hvězdičkách. Vlastně ani nevím, jak jsem k ní přišla. Hlavní je, že se mu líbí.

Nejbáječnější je ale celá rodina. Postavili se k této situaci úžasně. Dean nemůže mít lepší tetu, než je Alice. Vymýšlí pro něj nádherné věci. Má od ní celou kolekci dětského oblečení. Je vážně nádherné.

Bella ho bere mezi normální lidi a za to jsem jí velmi vděčná.

Edward je teď jako vyměněný. Usmívá se. Už nesedí celé dny u knih a nehraje na klavír dojemné písničky. Chodí s Bellou ven a neustále mluví o tom, jak jí miluje. Mám z té změny radost.

Carlisle a Esme se starají, aby nám nic nechybělo. Vyklidili nám jeden šatník a spojili ho s naším pokojem. Tam pak Esme vykouzlila překrásný dětský koutek. Stejně jsme ale s Emmem přemýšleli o malém domečku někde poblíž. Jen pro nás tři. Jen já, Emm a naše malé princátko.

Emm, Bože, je úžasný. Tolik se snaží mi pomáhat. Nehne se od nás pomalu ani na krok. Někdy ho musím nutit, aby si alespoň na chvíli odpočinul. Miluji ho.

Je to dřina vychovávat dítě, ale svět je najednou barevnější a živý. Všechny ostatní problémy jdou stranou.

 

Je ale věc, které jsem si nemohla nevšimnout a nemohla mě neznepokojit. Je to Jasper.

Je báječný strýček. Malý ho zbožňuje. Jazz ho vždycky chytne kolem pasu a vyhazuje ho do vzduchu. Hrozně se při tom nasmějí. Ale když se na něj zdánlivě nikdo nedívá, chová se zvláštně.

Myslím, že to začalo, když jsme dorazili do Volterry a on se potkal s Delilah. Od té doby ji pořád pozoroval. Když byla u nás, nepromluvil s ní ani slovo, ale nespustil z ní oči. A teď, když je pryč, jako by nad něčím neustále přemýšlel.

Vždycky byl myšlenkami mimo, ale tohle je jiné. Mívá takový zvláštní výraz. Jako by něco plánoval. Oči má přitom na štopkách jako liška, aby ho nikdo nenachytal.

Mluvila jsem o tom s Alicí. Ta ale říkala, že je všechno normální. Že se jí teď zdá naopak mnohem víc v pohodě než dřív.

Mně to tak ale nepřijde. Přece znám svého bratra. Mám z toho nepříjemný pocit. Bojím se o něj.

Nakonec jsem se rozhodla poprosit o pomoc Edwarda.

„Nic neslyším. Teda, myslí na Krok za krokem, ale to asi nebude ono. Snaží se něco zatajit.“ oznámil mi po několika dnech netrpělivého očekávání.

Fajn! Když je to tak, zeptám se ho osobně. Něco se děje a já ho v tom nenechám!

 

„Jazzi, mohu s tebou mluvit?“

Odtáhla jsem ho od zbytku lovící rodiny. Teď byla ta nejpříhodnější chvíle. Dean zůstal s Emmem doma a já měla volné ruce. Navíc Alice se právě hnala za srnou. Potřebovala jsem jen pár minut. Dostat se dost daleko od Edwarda a rodičů.

„Co je?“ štěkl nevrle.

„Děje se něco?“


část 5. Shrnutí  část 7.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Šance pro Rosie - Jaspere! - 6.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!