Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Samou láskou bych tě zabil! Prolog + 1. k.

bella první lov


Samou láskou bych tě zabil! Prolog + 1. k.Otisk neexistuje a Jacob, hned po narození Ness, odchází. 20 let na to se střetnou v Seattlu a tam to začne. Zabije Nessie nebo jí nechá žít? Co se vůbec stane?

Prolog:

   Něco vám řeknu… Před 20-ti lety jsem chránil jednu křehkou, ale i silnou dívku. Chránil jsem ji v podstatě před sebou, ale nikdy bych jí nic neudělal. Chránil jsem ji před vlkodlaky. Ona totiž čekala dítě s pijavicí. Přesněji s upírem – krásným Edou! Pořád nechápu, co na něm vidí. Chránil jsem ji, než porodila to hnusné stvoření. Malá holčička. Málem ji zabila a já málem zabil ji. Renesmé. Říkám málem, protože mi to překazila ta jejich pošahaná upíří rodinka a hlavně jsem nechtěl ublížit Belle, která se začala měnit v upíra. Já to schválil. Už nikdy jsem je neviděl, a kdyby jo, nevím, jestli by to ve zdraví přežili…

   Žiju si na vlastní nohu poblíž Seattlu a už druhým rokem tam ZASE chodím na střední. Jsou tam super lidi a v podstatě nikdo se mě tam nebojí, teda kromě pár týpků, kterým jsem zkroutil krky. Otravovali… Mám tam dům v pronájmu. Až dodělám školu, půjdu zase pryč. Co bych tam dělal?

 

 

1.kapitola

   Blížil jsem se ke škole, když najednou jsem ucítil pach. Upíří. A jé! Rychle jsem s motorkou zajel do školy a smykem zastavil na mém místě. Rozhlídl jsem se a kromě pír nechápavých pohledů jsem nikoho neviděl.

„Ahoj Jaku. Nevyšel by sis?“ zeptala se mě jedna dotíravá holka. Myslím Megan.

„Ne,“ řekl jsem nevnímavě a dál pozoroval.

„Pche!“ zasyčela, otočila se na podpatku a odcházela pryč. Fiflena. Klíčky jsem si dal do kapsy a šel směr škola. Pach mě pálil do nosu a já už poznal, o co jde. Úplně jsem ztuhl, když jsem ji viděl. Stála tam, po boku s Edwardem, a vystrašeně se na mě koukala.

„Bello!“ zašeptal jsem a to byla ode mě asi 30 metrů. Ještě víc ztuhla a zpod jejích zad vyskočila holčina. Zářivě se usmívala. Edward taky ztuhl. Ta holka měla bronzové vlasy a kůži jako sníh. To byla Renesmé! Prudce jsem zavrčel a šel k nim. Bylo mi jedno, že všichni koukají, a že mě slyšeli. Došel jsem k nim. Bella je pořád tak malá. Renesmé vůbec nevěděla, o co jde.

„Co tu děláte?“ zavrčel jsem. Byli jako mravenci. Hlavně ta polo upírka.

„Jaku, já nevěděla…“ hlasitě polkla a snažila se za sebe schovat tu holku.

„No jasně. Co tu chceš?“ vybafl jsem na ní. Už to není kámoška. Všechno se změnilo…

„Já… no Ness tu nastupuje. Já nevěděla, že tu jsi ty,“ pokračovala a pořád se na mě vystrašeně koukala.

„Jako tahle?“ Ukázal jsem na Renesmé, která se schovávala už za Edwardem. Taky byla vystrašená.

„No jo. My jí asi odhlásíme…“ chtěla pokračovat, ale já ji přerušil.

„Ne to je v pohodě. Já se jí budu vyhýbat, ale jestli ona ne…“ Udělal jsem, že jsem si rukou podřízl krk.

„Jo?“ usmál jsem se temně. Ta představa se mi líbí. Edward zavrčel.

„Nelez mi do hlavy, pijavice! Nebo přijdeš o hlavu,“ vyhrožoval jsem.

„No já nevím…“ znejistěla Bella a Renesmé se otřepala.

„Já se mu vyhnu. Mami! Vždyť víš, jak chci na tuhle školu!“ prosila jako bych tam nebyl. Měl jsem chuť jí zabít, ale kvůli Belle to neudělám. Bella se na mě koukla a vzdychla. „Nessie, víš on Jake…“

„Já vím! Je hrozně nebezpečný!“ zasmála se. Zavrčel jsem a chytil její ruku. Nebyla tak studená. Teda nebyla studená. Edward hned zareagoval a prudce mě odstrčil. Renesmé už nic neříkala a mnula si ruku.

„Nesahej na ní,“ zavrčel na mě.

„Ty nešahej na mě!“ vrčel jsem a napřímil se. Byl tak malí! Musel jsem se smát. Bella se na mě nechápavě podívala.

„Odsuzuje mojí výšku,“ vzdychl a pousmál se.

„Jaku, můžu ti věřit?“ zeptala se nejistě.

„Jo. Ona se dá složit, ne?“ smál jsem se.

„Nedá,“ zavrčela.

„A dáš se složit ty?“ zeptala se pro změnu Renesmé a zle si mě měřila pohledem.

„Já? Já si myslím, že bys mi ani neutrhla ruku,“ usmíval jsem se a založil se ruce na prsa. „Pche! To si myslíš hodně! Já bych ti utrhla věcí,“ usmála se a zrakem sjela k mému rozkroku. No to si užiju!

„To bych chtěl vidět. Než bys COKOLI utrhla, neměla bys nic. Nic,“ usmíval jsem se pořád v pohodě.

„No jasně. Chlapče, to bych JÁ chtěla vidět,“ řekla pyšně a udělala krok ke mně.

„Já bych chtěl viděl věcí,“ smál jsem se pobaveně.

„Smůla!“ smála se taky.

„Ale ne ty tvoje,“ ukončil jsem hádku a šel pryč. Zůstala stát jako přimražená. Edward se tiše zasmál a Bella zavrčela.

„Já sem chci chodit, mami,“ slyšel jsem Renesmé, jak říká odhodlaně. Pousmál jsem se a šel do školy…

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Samou láskou bych tě zabil! Prolog + 1. k.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!