Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Samou láskou bych tě zabil 12. kapitola

nej kuchyň


Nazdar lidi! Takže v téhle kapitolce půjde o to jejich první rande! Muhehe! Nějaká romantika tam taky bude, ale nic extra. Na to si budete muset počkat! (výtlem) Jinak hezký čtení! Vaše TwilightMishka

12. kapitola

Nakonec jsme se nějak rozloučili a já jel domů. Vůbec se mi nechtělo, ale za hodinu si pro ni zase jedu, takže v pohodě. Už jenom moje! Nikomu ji nedám! Nikomu! Možná bych i zabíjel, abych ji mohl mít… Když si vzpomenu, že jsem ji nesnášel, přímo nenáviděl a teď… Jsem divnej. Když jsem otevřel dveře, hned ke mně doléhalo mňoukání.

„Taky tě zdravím,“ zasmál jsem se a šel do kuchyně. Už mi šel naproti. „Ahoj!“ Zvedl jsem ho ze země a přivinul k sobě. Spokojeně zavrněl a hlavičku si opřel o moje prsa. Položil jsem ho na gauč.

„Víš, páníček se musí jít trochu upravit. Má rande se svojí holkou a nechce vypadat jako debil,“ vysvětlil jsem mu. Koukal na mě právě jako na debila. Zasmál jsem se a podrbal jsem ho po hlavě. Potom jsem šel do koupelny a začal jsem se „upravovat…“ Asi po čtvrt hodině jsem byl hotovej. Jenom oblečení! Nesnáším to. Otevřel jsem skříň a začal si mnout kořen nosu. To je trošku těžký. Co se jí asi líbí? Začal jsem vybírat. No…, nakonec jsem si vybral prostě džíny a černý tílko s nějakým nápisem. Nějakým sprostým nápisem, ale to nevadí… Schválně jsem si vybral tílko, protože mi je vidět tetování. Nechám si vytetovat další… Něco „drsnýho“. Ještě jsem počkal a po chvilce vyjel. Těšim se jak malý dítě. A to s ní už chodím.

U baráku jsem zatroubil. Klíčky jsem vytáhl ze zapalování a jen si s nimi hrál. Pořád jsem seděl na motorce a čekal. Asi po minutě cvakly dveře. Obrátil jsem tam hlavu. Tak krásná! Na sobě měla takový sexy mini šortky a černý tílko s nápisem. Jsme to ale pár. Nad svým ohozem pokrčila rameny a pousmála se při pohledu na mě. Vlasy měla rozpuštěné a byla jemně nalíčená. Docupitala ke mně.

„Tady se někdo vyfik!“ usmála se a znova si mě přejela pohledem.

„Kvůli tobě,“ šeptl jsem a přes to, že jsem seděl na motorce, jsem si ji přisunul k sobě. Nahnul jsem se, ale ona mě zastavila.

„Tady ne! Máma,“ zavrčela. Podíval jsem si jí přes rameno a z okna opravdu koukala Bella. Měla přivřený oči. Zasmál jsem se a pokynul, aby si za mě Nessie sedla. Udělala tak a já nastartoval. Objala mě a my už uháněli pryč.

Zastavil jsem před kinem a Nessie slezla z motorky. Taky jsem slezl a objal ji.

„Teď už můžu?“ zeptal jsem se a ona mi odpověděla polibkem. To se mi líbí! Přimáčkl jsem si ji k sobě a s úsměvem jí polibek oplácel. Po chvilce jsem se odtáhl.

„Sluší ti to,“ usmál jsem se.

„Tobě taky,“ zasmála se a už mě táhla do budovy.

„Nessie, vyber kino. Já koupím lístky a sejdeme se támhle u toho sloupu,“ řekl jsem jí a ona přikývla. Rozdělili jsme se a já šel pro popcorn. Byla tam strašná řada a každou chvíli na mě někdo koukal. Spíš holky než kluci, ale taky se tam nějaký gayové najdou…

Čekal jsem tak asi 5 minut a potom jsem ji šel najít.

„Co tak sama tady?“ zeptal se jí nějaký kluk, který k ní právě přišel. Nadechl jsem se a zamával na ni.

„Já tu ale nejsem sama,“ řekla rychle a taky mi zamávala. Kluk se otočil a hlasitě polknul. Došel jsem k nim a Ness objal.

„Pěkná, viď?“ usmál jsem se a objal ji. Začala se červenat.

„Eh… jo,“ pousmál se kluk a už mizel.

„Jaku!“ zavrčela.

„Co?“ divil jsem se. Vzdychla si a protočila oči. Vzala mě za ruku a už mě táhla do sálu. Seděli jsme na dvoj - sedačce úplně v rohu sálu.

„Na co to jdeme?“ zasmál jsem se.

„Na nějakou komedii. Nevěděla jsem, co vybrat. Kdybych vybrala akčňák, celý film by sis mě nevšiml, takže radši tohle,“ zasmála se.

„Jak víš, že mám rád akčňáky?“ nechápal jsem .

„Moje máma!“ připomněla mi a cvrnkla mě do nosu. Zasmál jsem se a uvelebil se na sedačce. Ness udělala to samý a hlavu položila na moje rameno.

„Lásko?“ šeptl jsem na začátku filmu.

„Ano, miláčku?“ zasmála se a zvedla hlavu. Lišácky jsem se pousmál a nahnul se k ní. Pochopila a jednu ruku mi zasunula do vlasů. Políbil jsem ji a nepřestával. Tak se mi to líbí! Můj upír! Při myšlence na to, že je opravdu upír, jsem se otřepal a Ness se překvapivě odtáhla. Znovu jsem si ji přitáhl k sobě…

Film byl vážně super! Vůbec nevím, o čem to bylo… Ruku v ruce jsme vyšli ven.

„No…, na první rande to nebylo špatný,“ zasmála se a stoupla si přede mě. Pořád v ruku v ruce. Pomalu jsme šli k východu.

„Jo? To jsem rád,“ usmál jsem se. „Ale teď bez tebe neusnu,“ vzdychl jsem si a zastavil ji.

„Já taky ne,“ pousmála se smutně a pohladila mě po ruce. Sklonil jsem se k jejímu uchu.

„A co takhle zavolat vašim? Byla si u mě víkend a myslím, že by to nemělo vadit,“ zašeptal jsem a jemně jí ho políbil.

„No jo, ale to jsme spolu nechodili,“ vzdychla si.

„No a co! Stejně nic nebude. Maximálně ti budu hřát bříško, protože tě bude bolet,“ zasmál jsem se pořád u jejího ucha. Taky se uchechtla.

„Zkusit to můžu,“ řekla nakonec a vytáhla mobil. Pustila mi ruku a dala mi malou pusu na krk. Potom zašla za sloup a opřela se o něj. Neposlouchal jsem, ale byl jsem napnutý, co řekne. Asi po dvou minutách se Ness vrátila celá naštvaná zpátky. Naštvaně si dupla a něco zabručela. Výraz mi ztuhl.

„Prosím!“ zasténal jsem. Zasténala a najednou mi šťastně vlítla kolem krku.

„Jasně, že jo!“ smála se.

„Ty mi to děláš schválně!“ vydechl jsem a taky ji objal.

„Stejně jsou na lovu a doma bych prý byla zbytečně sama,“ pousmála se. Vzal jsem ji za ruku a my vyšli z budovy. Rychle jsme skočili na motorku a už jsem jel jako blázen silnicí.

Před domem jsem zastavil a nechal Nessie v klidu vystoupit. Rychle vyběhla schody a já už běžel za ní. Netrpělivě čekala u dveří. Uchechtl jsem se a odemkl. Už mi zmizela v kuchyni. Zase jsem zamknul a šel pomalu za ní. Už stála u Boba a hladila si ho.

„No… takže jsi sem šla kvůli Bobovi a ne kvůli mně?“ dělal jsem naštvanýho.

„Ale ne! Jen mi chyběl!“ bránila se a svlíkla si bundu. Dala si ji přes židli a pousmála se lišácky na mě. Opřel jsem se o futra a taky se na ni pousmál. Napadalo mě tolik věcí, co bysme mohli dělat! Udělala ke mně krok a po chvilce další až byla u mě. Pořád se usmívala. Přišla až úplně ke mně a rukama zapátrala pod moje triko. Tady přesně to na mě zkoušela Sára. Vyhrála. Ale s Nessie je to jiný. Já ji miluju. Jo, jo. S ní bych se nebránil. Rukama mě hladila po břiše a pomalu jela nahoru. Pořád jsme se na sebe usmívali. Byl jsem opřený docela v klidu, ale vevnitř mě to vřelo.

„Když nemůžu já, tak můžeš ty,“ šeptla a odlepila mě od futer. Ruce jsem jí položil na pas, ale hned jsem je musel dát nahoru. Svlíkla mi tričko.

„Jak můžu já?“ pousmál jsem se a ruce vrátil na její pas.

„Ty přeci můžeš taky,“ zašeptal jsem a rukama jí zajel pod triko. Dělala, že přemýšlí, a já jí mezitím vyhrnoval triko.

„No…,“ zamyslela se a já jí ho svlíkl. Bob zamňoukal a tím upoutal naši pozornost. Překvapeně se díval na Nessie a na mě.

„Závidíš?“ zasmál jsem a hodil na něj její tílko. Ladně přistálo na něm a kocour jen s malých zabručením seskočil z linky a cupital na sedačku s trikem na zádech. Nessie se smála.

„Já bych taky záviděl,“ šeptl jsem a celou si ji prohlédl. Tak krásná. Obrátila ke mně hlavu. Uchechtla se a prstem přejela přes můj hrudník.

„To je dobře. Vsaď se, že mi tě každá holka závidí,“ usmála se. Potom se přisunula blíž ke mně. Políbila mě na krk.

„A teď se jdu umýt a jdeme spát,“ řekla a zmizela. Jen jsem slyšel zavřít dveře.

„Co? Mně se to líbilo!“ křikl jsem překvapeně.

„Mně taky, ale něco jsi mi slíbil!“ křičela z koupelny. Vzdychl jsem si a sedl na gauč. Kocour se na mě výsměšně díval.

„Nech toho! Narvu tě do záchodu a spláchnu!“ varoval jsem ho.

„Co se děje?“ křičela Ness z koupelny.

„Nic. Kocour prudí,“ zasmál jsem se a šel se do ložnice převlíct do pyžama. Měl jsem to akorát, protože jakmile jsem si sedl na postel, otevřely se dveře a v nich Nessie… jen s ručníkem obmotaným kolem sebe.

„Nemáš nějaký pyžamo?“ zeptala se.

„Musíš mě takhle dráždit?!“ zasténal jsem a vstal. Došel jsem ke skříni a hodil jí triko. Jak ho tak chytala, zapomněla na ručník a ten okamžitě sklouznul dolů. Měla kalhotky, ale to bylo všechno. Vyděšeně před sebe dala triko.

„O tom mluvím!“ zasténal jsem znovu. Příšerně zrudla a už tam nebyla. Zasmál jsem se a zavřel skříň. Moc krásná…. Došel jsem do kuchyně a nalil si skleničku vody. Rychle jsem to vypil a počkal na moji „nahou“ krásku. Asi o minutu později přišla. Pořád se červenala. „Lásko! Vždyť se nic nestalo!“ smál jsem se a došel k ní. Uchechtla se a přitáhla si mě k sobě. „Náhodou, jsi krásná,“ zašeptal jsem u jejích rtů. Pousmála se a políbila mě.

Ještě jsem se byl umýt já a potom jsme šli spát. No… spát… Jak se to řekne. Blbli jsme asi až do dvou ráno. Dělali jsme si srandu z kocoura a běhali různě po bytě. Dokonce se konala i polštářová válka. Jednou mi dala velkou ránu a já dělal, že mi zlomila nos. Přiběhla ke mně a přímo šílela. Nakonec jsem jí ránu oplatil a začal se smát. Byl to super večer. S ní…

 



 

 

 

Prosím vás moc! Kouknětě do Miss Graphic, a když se vám budu líbit, dejte mi hlas! Díky moc!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Samou láskou bych tě zabil 12. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!