Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » S tebou? Nikdy! - 9. kapitola Vyznání


S tebou? Nikdy! - 9. kapitola VyznáníDalší dílek je na světě. Jak dopadne Bellino rozhořčení na Tanyu? Přežije Tanya? A co Edward? Přeji příjemné čtení. Vaše AlizieCullen.

9. kapitola Vyznání

Bella:

Zuřivostí jsem se třásla po celém těle. Taková hnusná blondýna přece nebude lepit svoje slizké rty na mého manžela! Až později jsem si uvědomila, že snad poprvé mi slovo manžel znělo tak překrásně. Snažila jsem se uklidnit, ale vztek byl silnější než já. Edward se od Tanyi snažil odtrhnout, ale ruce měla obmotané pevně kolem jeho těla. Jeho oči mě ihned vyhledaly a skoro prosily o pomoc. S nepotlačovanou radostí jsem jim vyhověla.

Nech Edwarda na pokoji!“ procedila jsem skrz zuby. Ta potvora se na mě přeslazeně usmála.

Ty snad na něj máš nějaký nárok?“ ušklíbla se. To mě rozlítilo snad ještě víc.

Je to můj manžel!“ vykřikla jsem a vrhla se jí po krku.

Edward se mě snažil zastavit, ale byla jsem rychlejší, než čekal. Porazila jsem Tanyu na zem a její tělo vytvářelo pod mým náporem velkou díru do podlahy. Chytila jsem ji pevně pod krkem a cítila pod rukama slabé křupání. Můj cíl byl jasný, utrhnout jí hlavu a spálit její tělo do posledního kousíčku. Už jsem v duchu viděla, jak se zmítá bolestí v plamenech. Moje úmysly však přerušil Edward s Alice a Jasperem. Ze všech sil mě táhli a ruce mi drželi zavřené v pěst, abych nemohla zastavit čas. Dobytkové! Už jsem ji skoro měla! Škubala jsem sebou, snažila se jim vytrhnout, ale bylo to marné. Tři upíry jsem přeprat nedokázala. Tanya se pomalu sbírala z podlahy a nevěřícně na mě zírala. Irina k ní přiběhla a držela ji kolem ramen.

Co je to za blázna?“ ptala se vyděšená Tanya.

Moje žena,“ zavrčel Edward a chytil mě kolem pasu. Ostatní mi stále ještě drželi ruce. Pod Edwardovým dotykem jsem se pomalu uklidňovala a přestávala se cukat.

To je ta masožravka? Vždyť sis ji bral jen tak, nebo ne?“

Bral jsem si ji z lásky, Tanyo,“ řekl Edward a mně se mrtvé srdce snad opravdu rozbušilo. On si mě bral z lásky? Nemohla jsem uvěřit tomu, že moje city opětoval. V tu chvíli jsem byla ta nejšťastnější upírka na světě. Celá rodina se na mého manžela otočila a každý měl úplně stejný výraz. Byl to výraz štěstí a radosti, nikdo však nebyl šťastnější než já. Byla jsem zamilovaná, šťastná a vdaná.

Tvé chování bylo naprosto nevhodné a opovržení hodné, Tanyo. Musím tě požádat, abys opustila náš dům,“ promluvila poprvé za celou dobu Esmé. Irina vzala svou sestru za ruku a táhla ji ke dveřím. Tanya si zlostně odplivla a podívala se na mě znechuceně.

Nebudeš pro něj nikdy dost dobrá, masožravko.“ To oslovení se mi nelíbilo, ba mě skoro uráželo. Kdyby se mi pořádně podívala do očí, věděla by, že se ze mě stává vegetariánka. Teď, když jsem znala Edwardovy city vůči mě, byla jsem odhodlaná být vegetariánkou napořád, po celou věčnost.

Raději jsem na Tanyinu poslední větu nereagovala a jen poslouchala zvuky odlétajícího štěrku, když jejich auto odjíždělo po příjezdové cestě.

Omlouvám se,“ zašeptala jsem do ticha domu. Jasper mě pustil a Alice mě poplácala po rameni.

Neomlouvej se, Bello. Měla jsem chuť udělat jí to samé, ale byla jsi rychlejší,“ zazubila se na mě.

Díky, Alice. Esmé, omlouvám se za tu podlahu,“ obrátila jsem se na svoji tchýni. Její mateřský úsměv, kterým mě obdařila, nenesl žádné stopy hněvu.

V pořádku, Bello. Až se Emmett vrátí z lovu, tak to opraví.“

Nejednou se atmosféra celého domu rozveselila. Alice div netančila okolo mě, Jasper se šťastně usmíval a Esmé... Ta shovívavě přikryla díru v podlaze koberečkem, pohladila mě i Edwarda po tváři a zmizela kdesi v prvním patře. No jo! Až teď jsem si uvědomila, že s Edwardem vypadáme jako milenecké sousoší. Obrátila jsem se na něj a jeho zlaté oči přetékaly štěstím a láskou. Byl v tu chvíli tak nádherný. Milovala jsem ho celým svým srdcem. Byla jsem upír bez duše, ale přesto zamilovaný. Jenže když jsem schopná citu, jako je láska, jsem pořád ještě zrůda? Ano, Edward měl pravdu. Moje duše tady ještě pořád je. Tvor bez duše by přece nedokázal milovat, protože když upír miluje, určitě není zrůda a pokud je vegetarián, tak už teprve ne. S tímto přesvědčením jsem Edwarda objala kolem krku. Překvapeně se na mě usmál a přitáhl si mě k sobě, jak nejtěsněji to šlo. Očima se vpíjel do těch mých a já hltala jeho bělostnou tvář, dokonale rovný nos, ostrou bradu a sametově hebké rty. Bojovala jsem s neskutečnou touhou ty nádherné rty políbit a nepřestat s tím po celou naši věčnost. Jakoby snad věděl, co bych z celého srdce chtěla udělat, sklonil se ke mně a rty lehounce přejel přes ty mé. Skoro jako by mi přes ně přeletěl motýl a zavadil o ně svými jemnými křídly. Přitiskla jsem se k němu celým tělem a zuřivě ho začala líbat. Edward nezůstal pozadu a rozehrál vášnivou hru s mým jazykem. Touha z nás sálala na kilometry daleko. Edwardovy dlaně mě chytily za zadeček a pevně ho stiskly. Pomalu jsem mu rozepínala košili a vychutnávala si dotek jeho nahé hrudi.

Echm, echm...“ odkašlal si někdo přímo za námi a my leknutím nadskočili. Emmett s Rosalie se na nás smáli a Carlisle se snažil zachovat vážnou tvář, ale koutky mu pobaveně cukaly. Kdybych byla člověk, určitě bych zčervenala jako rajče. Jako upír jsem pouze sklopila oči a přesunula se za Edwarda. Carlisle už to nevydržel a začal se usmívat.

Děti, máme z vás radost, ale běžte někam do soukromí,“ pronesl s úsměvem. A běžel za Esmé do pracovny. Emmett praštil Edwarda do ramene.

Dobrý, bráško,“ smál se na něj. Vysloužil si za to pořádný pohlavek od Rosalie, takže raději vycouval z obýváku ven. Rose na mě mrkla a zmizela za ním. S Edwardem jsme se rozesmáli a nemohli přestat. Pak se naše pohledy setkaly a jiskření se mezi námi opět objevilo. Chtěla jsem něco říct, ale bála jsem se kazit tu nádhernou chvíli. Edward mě popadl do náruče a přirozenou rychlostí mě nesl do druhého patra. Lehce rozrazil dveře mého pokoje a hned je za námi kopnutím zavřel. Zatřásly se a slyšela jsem zapraskání dřeva. Bylo mi to však jedno, protože Edward mě položil na postel a znovu se zmocnil mých rtů. Vznášela jsem se v oblacích a doufala, že z nich nespadnu. Objala jsem svého manžela pevně kolem krku. Přestal mě líbat a také mě pevně držel. Jen jsme tam tak tiše leželi, objímali se a každý vstřebával předešlou událost. Díky tomu, že jsem podlehla svým instinktům a vrhla se na Tanyu jako žárlivá fúrie, tak se Edward přiznal ke své lásce ke mně.

Bello?“ přerušil mé rozjímání Edward.

Ano?“

Miluji tě,“ zašeptal mi těsně u ucha.

A já miluju tebe,“ usmála jsem se šťastně. Na důkaz svých slov jsem se od něj trochu odtáhla a políbila ho na ústa. Zamilovně mi hleděl do očí a volnou rukou mě hladil po tváři. Dlaň měl horkou a hebkou jako nejjemnější samet.

Edwarde? Kdy ses do mě zamiloval?“ Nedalo mi to a musela jsem se na to zeptat. Chvíli zadumaně přemýšlel.

V ten den, kdy jsem ti předával svatební dar, ale pořád jsem si nalhával, že tě nemiluju.“ Při posledním slově mu hlas zesmutněl.

Já si to taky nalhávala. Pořád jsem si zakazovala tě milovat, jenže ve chvíli, kdy jsme se políbili u oltáře, jsem byla ztracená,“ popisovala jsem mu svůj okamžik pravdy.

Byla jsi překrásná nevěsta,“ složil mi poklonu. Podezřívavě jsem zvedla obočí. Pochopil. A teď jsi ta nejkrásnější manželka,“ doplnil rychle. Stáhla jsem obočí a dala mu pusu na nos. Teď jsme konečně byli manželé jak má být.

Nikdy bych nevěřila, jaké bude nadšení všech Cullenů o naší vzájemné lásce. Alice byla tak u vytržení, že kolem vás pobíhala a nadšeně výskala. Musela jsem jí slíbit veliké nákupy, jinak by snad ani nepřestala. Esmé s Carlislem na nás hleděli šťastně a spokojeně, prostě jako správní rodiče. V celém domě okamžitě zavládla rodinná pohoda a já byla šťastná, že jsem její součástí.

Nechcete si udělat svatební cestu?“ zeptala se zničehonic Alice. Podívala jsem se na Edwarda a jednohlasně jsme odpověděli.

Ano!“

Pak už ani nevím, co se dělo. Alice odněkud vytáhla katalogy a do vybírání nejlepší svatební cesty se zapojili všichni kromě Carlislea, který byl odvolán do nemocnice k naléhavému případu. Stále mi nebylo jasné, jak může odolávat krvi, když je jí tak blízko. Edward mi vysvětlil, že sebeolvádání cvičil skoro sto let. Já se taky dokázala ovládat, ale na operačním stole bych to stejně asi nezvládla. Musím taky trénovat, abych byla alespoň z polovina tak dobrá jako on. Edward byl z mého předsevzetí nadšený a slíbil mi pomoc. Tak jsme strávili asi 2 hodiny vybíráním dovolené, až zvítězil malý ostrůvek v Karibiku. Byl neobydlený a turisté na něj měli zákaz vstupu, což se upírskému novomanželskému páru hodí.

Měli jsme odlétat už za další 3 dny, takže jsem s Alice vyrazila na slíbené nákupy. Je pravda, že jsem toho spoustu potřebovala, protože na pláž jsem neměla žádné vybavení. Alice znala pár skvělých obchůdků s plavkami, tudíž jsem si jich nakoupila hned několik. Konkrétně pět. Po plavkách přišly na řadu žabky a parea. Musel jsem přece ladit, nebo ne? Tam to zase přehnala Alice, protože mi jich vybrala nejmíň osm. Spodní prádlo naštěstí nechala vybrat mě. Překvapivě jsme se domů dostaly ještě za světla a hned se pustily do balení. V závěru jsem měla tři kufry se vším, co bych mohla náhodou potřebovat. Samozřejmě, že v nich byly i šatičky, které byly určeny pro onu slavností chvíli, která se nakonec konala za úplně jiných okolností, než jsem si původně představovala. Snad se budou ještě na něco hodit. Hlavně, abych se v nich Edwardovi líbila. Pro svého manžela jsem chtěla být nejkrásnější upírka na celém světě.

Nadešel den odjezdu. S Alice, Rosalie a Esmé jsme si udělaly dopoledne jen pro upírky a vyběhly si trochu do přírody. Holky mě chtěly naučit lovit zvířata tak, abych si oblečení ani nepotrhala, ani nepocákala krví. Takové učení jsem uvítala, protože při lovu s Carlislem vzaly šaty za své. Rosalie sebou nesla tašku plnou oblečení, prý kdyby se mi to napoprvé nepovedlo.

Jako první se mi předvedla Esmé. Elegantně skočila na srnku a srazila ji nohama k zemi. Jednou rukou jí zlomila vaz a už si pochutnávala na její krvi. Rose lovila také srnku, ale úplně jinak. Vrhla se na ni zezadu, mrštila s ní o blízký strom a hltala jí krev ještě za živa. Srnka už jen tiše ležela a s každou kapkou, která přešla do těla její vražedkyně, z ní pomalu unikal život. Přišlo mi to poněkud kruté, ale ani tak se to se zabíjením lidí vůbec nedalo srovnávat. Nejlepší byla stejně Alice. Vylezla na strom, rozhlídla se, a když uviděla medvěda, pěkně po větvích k němu došla. Pak se odrazila od stromu a padala nohama přímo na medvěda. Když se její nohy dotkly jeho zad, medvěd zaúpěl a vydechl naposledy. Alice mu zlomila páteř a jak na něj skočila, jeho tělo se zarylo tak hluboko do země, že pak stačilo ho přikrýt a nemusela se ani obtěžovat se zahrabáváním.

To bylo skvělý, Alice,“ obdivovala jsem ji nadšeně. Moje švagrová se vítězně usmívala a jazykem si setřela kapku krve ze rtů.

Tak a teď ty,“ pobídla mě Rosalie. Kývla jsem a nasála vzduch. Poblíž se poflakovala puma s mládětem. Z toho jsem měla radost, protože puma je masožravec, tudíž bude připomínat člověka. Vyrazila jsem za ní. Mláděte jsem si nevšímala a vrhla se rovnou na samici. Nechtěla jsem, aby mi svými drápy roztrhala šaty, takže jsem ji zvedla rychle nad hlavu a přelomila jí páteř. Tělo v mých rukách ochablo a já se nadšeně vrhla na jeho krk. Moje zuby prošly kůží jako nůž máslem a lahodná chuť krve mi ulpěla na jazyku. Puma chutnala na zvíře až příliš dobře, a tak se od té doby stala mojí oblíbenou potravou.

Po návratu z lovu se Edward rozzářil při pohledu do mých očí. Věděla jsem, že už nejsou ani moc rudé, ale dnešní puma je asi proměnila v tekuté zlato.

Sluší ti to, moc,“ zašeptal mi Edward a lehce mě políbil na krk. Zachvěla jsem se vzrušením. Všiml si toho a zvedl levý koutek úst. Na ostrově si všechno vynahradíme,“ mrkl na mne a šel nahoru. Chtěla jsem jít za ním, ale čísi ruka mě zastavila.

Co je, Emmette?“ zeptala jsem se nevrle. Můj švagr se vesele usmíval, držíc v rukou šroubovák a kladivo.

Spravil jsem ti dveře, Bello, tak doufám, že se příště budete chovat slušně,“ mrkal na mě.

Neboj, Emmettku. Příště rozbijeme jiné dveře,“ vyplázla jsem na něj jazyk. Jo a díky,“ zavolala jsem, když jsem rychle mizela od soptícího Emmetta.

No konečně,“ vyhrkla na mě Alice. Seděla u mě na posteli a v rukou držela hromádku oblečení. Nechápavě jsem na ni koukala.

Musím tě připravit,“ vysvětlila mi a cpala mě do koupelny. Vysprchovala jsem se a vrátila se za ní. Posadila jsem se a Aliciny ruce začaly čarovat s mým obličejem a vlasy. Po neskutečně dlouhé procedůře ze mě udělala krásku v bílých šortkách, modrém topíku s nahými zády a samozřejmě modrýma žabkama a bílou kabelkou. Musela jsem uznat, že odvedla skvělou práci. Obdivně jsem hvízdla. Alice to správně pochopila jako uznání a už mě strkala ke schodům. Pomalu jsem sestupovala dolů. Edward čekal pod schody v bílém tričku, modrých šortkách a bílých teniskách. Dokonale jsme k sobě ladili. Vzali jsme se za ruce, rozloučili se s rodinou a vyšli vstříc naší svatební cestě.



 

 

 

Tak tedy doufám, že se vám díleček líbil a děkuju za komentáře k minulé kapitolce, jste zlatíčka. Tentokrát vám název další kapitoly neprozradím, protože byste mě asi ukamenovaly, kdybych ho hned nepřidala. Vaše AlizieCullen.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek S tebou? Nikdy! - 9. kapitola Vyznání:

 1
07.04.2012 [12:06]

kachnullkaNádherná kapitola, už se těším na jejich svatební cestu Emoticon Emoticon, a proto jdu honem na další.. Emoticon
Moc se ti tahle kapitola povedla Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!