Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » S tebou? Nikdy! - 10. kapitola První milování

B.S and E.C


S tebou? Nikdy! - 10. kapitola První milováníJsem zpět! Vracím se s další kapitolou mé povídky. Dozvíte se v ní pikantnosti z prvního milování našeho novomanželského páru. Bude všechno tak dokonalé a růžové? Hezké čtení. Vaše AlizieCullen.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

10. kapitola: První milování

 

Bella:

 

Do Karibiku jsme letěli dlouhé hodiny, a protože nespíme, celou cestu jsme si s Edwardem povídali. Hleděli jsme si zamilovaně do očí a drželi se za ruce. Konečně jsem se cítila naprosto šťastná. Měla jsem skvělého manžela, novou a úžasnou rodinku a 3 týdny dokonalé samoty. Už jsem si představovala Edwardovo tělo na svém v milostné extázi. Jelikož jsem ještě s nikým nespala ani jako člověk, těšila jsem se jako malé děcko. Upírky ve Volteře mi říkaly, že jako upír budu tyhle "věci" prožívat daleko intenzivněji. Doufala jsem, že měly pravdu. V duchu jsem se probírala spodním prádlem, které jsem s Alice nakoupila a přemýšlela, které by na první noc byly nejvhodnější. Mým cílem bylo Edwarda svést a strávit s ním vášnivé dny a noci v posteli. Nemohla jsem se dočkat a Edwardovy oči prozrazovaly stejnou touhu.

Na letišti nám Edward obstaral taxi, které nás odvezlo do přístavu, tam už Edward zamluvil jachtu na naše 3 týdny. Chlapík z přístavu se na nás lišácky usmíval. Zřejmě si myslel, že budeme celou tu dobu skotačit na jachtě, ale my potřebovali jen dopravní prostředek a takhle se nikdo nebude shánět po dvou turistech. Edward si stoupl za kormidlo a tvářil se jako zkušený kapitán. Já si jachtu prozkoumávala a chlapík nám nosil kufry na palubu.

Sledovala jsem svého manžela jak mačká na různá tlačítka a tahá za nějaké páčky. Vypadal skutečně jako pravý námořník, ale to se mi bohužel jenom zdálo.

Bello, zlatíčko, asi jen tak nevyplujeme,“ konstatoval smutným hlasem a dál mačkal tlačítka. Byl najednou tak bezbranný.

„Jak to?“ ptala jsem se nechápavě. Že by snad Edward neuměl řídit malou jachtu?

„Mno...já... nevím, jak tu pitomou věc nastartovat....,“ pronesl šeptem a tvářil se jako boží umučení. Koukal se na mě a vypadal v tu chvíli jako kluk, který rozbil maminčin oblíbený talíř. Ač jsem nechtěla, musela jsem se smát.

„No skvělý, nejen, že vypadám jako naprostý idiot, ale ke všemu se mi vlastní žena směje. To je vážně perfektní začátek svatební cesty,“ zuřil Edward a praštil pěstí do okýnka, až se rozsypalo na prach. Zadržela jsem v sobě smích a přistoupila k Edwardovi. Stál sice zády ke mě, ale i tak jsem věděla, jak nasupený výraz má v tváři. Objala jsem ho kolem pasu a hladila ho po hrudi. Přes tenkou košili jsem cítila jeho pevné svaly. Začal se pod mým dotekem uvolňovat a to bylo pro mě znamením. Stoupla jsem si na špičky a jemně políbila na krk. Polibkem jsem zasypávala každičký centimetr jeho kůže. Z úst mu vyšlo tiché zavrčení. Pomalu jsem dlaněmi sjížděla na břicho a zajela rukama pod košili, abych polaskala jeho horkou, sametovou kůži.

„Nerozčiluj se, lásko,“ vydechla jsem mu do ucha. Cítila jsem, jak se chvěje vzrušením. Můj plán na Edwardovo rozptýlení se vydařil, protože se bleskurychle obrátil a zmocnil se mých rtů. Líbal je dravě jako nenasytná šelma, která ulovila nejvzácnější kořist. Naše jazyky proti sobě hrály tu nádhernou hru lásky.

„Bello, ty jsi úžasná,“ zašeptal do mých úst. Byla jsem na vrchol blaha.

„Já vím,“ usmála jsem se.

„Asi bych to měl vážně nastartovat, viď?“

„To bys měl.  Už chci být s tebou úplně sama,“ přejela jsem jazykem jeho rty. Vzrušeně vydechl. Rychle jsem od něho ustoupila a varovně zvedla ukazováček.

„Ještě ne, pane Cullene. Musíte si počkat na ostrov,“ varovala jsem ho. Jakoby se v něm probudila inteligence, obrátil se k palubní desce a než jsem postřehla, co udělal, motor jachty zaburácel. Tak takhle se na Edwarda musí! Příště se mi bude určitě zase hodit.

K ostrovu jsme dorazili překvapivě brzy. Slunce se teprve blížilo k horizontu. Ostrov byl docela veliký. Čekala jsem, že ho oběhneme během vteřiny, ale překvapil mě. Na jedné straně se rozprostíraly velké skály a vlny do nich neustále narážely. Pláž byla velká s bílým pískem. Edward mě vzal kolem pasu.

„Líbí se Vám, paní Cullenová?“ zeptal se obřadně.

„Jak se jen můžeš ptát? Je to překrásné,“ rozplývala jsem se. Ostrov byl prostě dokonalý. Všude jen krásná, opuštěná a člověkem nedotčená příroda. Nic krásnějšího jsem si nemohla přát.

„Tak si ho pojďte prohlédnout, má paní,“ vyzval mě Edward. Vzal mě za ruku a společně jsme procházeli pláží a Edward mě vedl do středu ostrova. Všude kolem nás se rozprostírala tropická džungle z různých druhů palem a kapradí. Vysoko nad námi se vznášeli papoušci. Dokonce jsem zahlédla i pár opiček. Byli jsme opravdu v ráji. Prodírali jsme se kapradím a Edward se zastavil. Zaujatě jsem sledovala přírodu  a ani si nevšimla, kam mě to vlastně Edward vede. Stáli jsme u veliké skály, po níž stékala voda v úžasném vodopádu do malé tůňky a z ní pak potůčkem odtékala pryč. Roztodivné květy rostlin hrály všemi barvami a svým jasem skoro až oslepovaly. A za vší tou krásou stála chajdička. Překrásná rákosová chajdička, velká tak akorát pro nás dva. Celá scenérie mě pohltila svou dokonalostí a krásou. Otočila jsem se ke svému manželi. Usmíval se jako ten nejšťastnější upír na světě.

„Edwarde, to je nádhera,“ zašeptala jsem a přivinula se do jeho nastavené náruče.

„V porovnání s tebou je to jen šeď,“ zavrkal mi do ouška a já se tetelila blahem. Obrátila jsem k němu tvář a nabídla mu své rty. Nedočkavě se k nim přitiskl a náruživě je políbil. Náš polibek se prohluboval a moje tělo začala ovládat touha. Už jsem nechtěla čekat na večer, na milování při svitu měsíce a romantické hudbě. Chtěla jsem Edwarda každou  buňkou svého mrtvého těla. Jeho jemné ruce přejížděly po mých zádech a blížily se k zadečku. Pevně ho uchopil a vyzvedl si mě k sobě. Omotala jsem mu nohy kolem pasu a ještě víc se přitiskla k jeho hrudi. Pomalu mi hnětl zadeček a přesunul se rty na můj krk. Prolíbával si cestičku k mému uchu a když mezi zuby stiskl ušní lalůček, vzdychla jsem , nedočkavě jsem chytla Edwardovu košili a jediným škubnutím ji přeměnila na čáry, jež padaly na zem.

„Nejste nedočkavá, paní Cullenová?“ usmál se Edward a jazykem polechtal úžinu mezi mými ňadry. Chytla jsem ho za vlasy a přitáhla k sobě.

„Chci vás, pane Cullene,“ vydechla jsem mu vzrušeně do úst a lačně se do nich dobýval jazykem. Edward mi vyšel vstříc a během vteřiny nás zbavil zbytku oblečení. Trochu se odtáhl a zadíval se mi do očí.

„Miluju tě, Bello a navěky budu.“ Potlačila jsem vzlyky dojetí a usmála se na upíra, jenž mě udělal šťastnou.

„Miluju tě, Edwarde. Jsi má láska až do konce věčnosti.“ Pohladil mě po tváři.

„Ukážu ti náš příbytek, chceš?“

„Jen pokud je tam postel,“ mrkla jsem na něj a Edward se rozesmál. Popoběhl a už jsme stáli ve dveřích, přičemž Edward mě stále držel za zadeček. Chajda byla skromná, ale to nejdůležitější měla. Uprostřed celé místnosti stála veliká postel plná polštářků a lístků růží. Nasála jsem vzduch prosycený růžovou vůni. Připadala jsem i omámená vší tou krásou kolem, nejvíc však z Edwarda. Jeho silné prsty mi lehounce masírovaly zadeček a jeho horký dech mi ovíval tvář. Pevně jsem ho objala a nasměrovala k posteli. Když jsme byli u ní, jediným malým zatlačením jsem nás povalila na postel, která s křupnutím přišla o všechny čtyři nohy, ale my si toho nevšímali. Vnímali jsme jen toho druhého a touhu, jež nás spalovala svým žárem. Edward se přetočil na mě a pomalu svými rty líbal můj krk, rameno, klíční kost. U prsou se zastavil a nekonečně dlouho se na mě díval. Styděla jsem se a zakryla si je dlaněmi. Usmál se a jemně mi dal dlaně zase zpátky na svá ramena.

„Jsi krásná, Bello. Dovol mi se kochat mistrovským dílem,“ zašeptal mi Edward svůdným hlasem. Pousmála jsem se a spojila ruce kolem jeho krku. Rty mého manžela si pomalu slíbávaly cestičku k mým bradavkám. Tak mučivě pomalu, až jsem mu hlavu tlačila na ono správné místečko. Horké rty stiskly bradavky s takovou razancí, že jsem vykřikla. Edward mi je jazykem obkroužil a něžně se s ní mazlil. Pak se přesunul k druhému ňadru a já šílela rozkoší. Zatínala jsem mu prsty do ramen a kousala se do jazyka, abych nevykřikla. Edwardovy rty opustily má prsa a podíval se mi do očí.

„Nebaň se tomu, lásko,“ usmál se. Horkou dlaní mi přejížděl po bříšku a sjížděl níž. Prsty se dotkl mého vrcholku rozkoše, přičemž se moje tělo prohnulo jako luk. Edwardova ruka tančila v mém klíně, až mě skoro dovedla k orgasmu, ale z ničeho nic Edward přestal. Rozzuřeně jsem otevřela oči. On se jen usmíval a jiskřičky mu poletovaly v černých očích.

„Edwarde, prosím,“ zaškemrala jsem a přitiskla se k němu. Jakoby čekal na moje prosby, bleskově pronikl do mého lůna a společně jsme  se nechali unést na vlnách rozkoše.

 

***

 

Od našeho prvního milování uběhly tři dny a my se ještě nepodívali nikam jinam než do rozpadlé postele. Při milování jsem si to neuvědomovala, ale z naší manželské postele zůstaly už pouhé třísky, cáry povlečení a velká spousta peří, které se nám uhnízdilo i ve vlasech. Leželi jsme přitulení jeden k druhému a užívali si ten báječný pocit souznění. S Edwardem jsme spolu skoro ani nemuseli mluvit. Navzájem jsme věděli, na co ten druhý myslí a po čem touží. Patřili jsme k sobě jako dva díly skládačky.

„Miláčku?“ přerušil ticho Edward. Zmohla jsem se jenom na pouhé zakňučení.

„Jsem nepřekonatelně šťastný, Bello,“ zašeptal. Zajíkla jsem se. Ta slova pro mě byla snad ještě krásnější než kdyby řekl „miluji tě“. Edward byl šťastný se mnou, upírkou, kterou ještě donedávna nenáviděl.

„Pak jsem šťastná i já,“ odpověděla jsem a přitiskla se ještě blíž k jeho pevné hrudi. Vtiskl mi polibek do vlasů. Byla jsem šťastná, ale stejně mi nad hlavou visel velký černý mrak.

„Edwarde?“ otočila jsem hlavu ke své lásce.

„Copak? Co tě trápí?“ poznal na mě změnu. Zhluboka jsem se nadechla a z mých úst vyšlo jediné slovo.

„Aro.“ Edwardova tvář potemněla.

„Já vím, ale on to určitě pochopí. Je to přece tvůj otec a má tě rád,“ utěšoval mě.

„Bere mě jako dceru, ale vždycky pro něj byla důležitější moc a vláda.“

„Vím,“ kývl Edward, „jenže když jsem viděl jeho mysl, viděl jsem skutečnou otcovskou lásku,“ řekl. V hlavě mi sepnuly všechny spínače a já se posadila. Jak viděl Arovu mysl? Edward se posadil také. Jeho oči se starostlivě dívaly na vrásku na mém čele. Horečně jsem přemýšlela. Že by Edward uměl číst myšlenky? To je přece hloupost. Miluje mě. Určitě by mi něco takového řekl. Netajil by to přede mnou... nebo ano?

„Co se stalo, Bello?“ pohladil mě po tváři. Chvíli jsem se dívala do toho milovaného zlata v jeho očích.

„Edwade, jak jsi viděl Arovu mysl?“ Otvíral pusu k odpovědi, ale pak mu zřejmě hlavou problesklo poznání. Jeho smutná tvář se mi zarývala do srdce. Pochopil, že prozradil to, co nechtěl.

„Umím číst myšlenky,“ vyřkl verdikt, který jsem si nechtěla připustit. Takže on mi lhal? Celou tu dobu věděl na co myslím a jak ho miluji?

„Jasper cítí a ovládá emoce a Alice vidí budoucnost,“ zašeptal zklesle. Najednou jsem si vybavila všechny ty chvíle, kdy jsem měla poznat, že nejsou obyčejní upíři. Když Alice přesně věděla, kdy se Edward vrátí, když věděla, že  budu potřebovat oblečení. Ten incident s vlky. Samozřejmě, že Alice dala Edwardovi varování a on nerozuměl jejich vlčí řeči, ale viděl jim do hlavy. A pak ta moje náhlá změna nálady a Alicin rozhovor o mé lásce k Edwardovi. To vše byla zase Jasperova práce. Nemohla jsem tomu uvěřit. Všichni mi lhali. Hráli si se mnou jako s děckou hračkou.

„A já vám tolik věřila,“ zašeptala jsem zlomeně. Zhnuseně jsem se podívala na svého manžela.

„Prozradila jsem vám svůj dar, svoje tajemství a vy jste mi celou tu dobu lhali!“ křičela jsem na Edwarda a couvla od něj. Stála jsem nahá u dveří chaty a Edward chtěl jit ke mě.

„My ti nelhali, jenže s těmi vlky se to zkomplikovalo a já už pak nevěděl, jak ti to šetrně říct. Všichni jsme hledali vhodnou chvíli,“ ospravedlňoval se Edward, jenže já ho skoro neposlouchala. Začínal se mě vařit vztek. Edward stál během zlomku vteřiny u mě a pokoušel se mě uklidnit. Luskla jsem prsty a odmrštila ho takovou silou, až proletěl stěnou chaty někam daleko do džungle.

 

 


 

Moje milované čtenářky, jsem ráda, že jste mi zachovali svou přízeň. Pokusím se vás již nezklamat a s jistou pravidelností přidávat své povídky. Vaše AlizieCullen.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek S tebou? Nikdy! - 10. kapitola První milování:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!