Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozdílné tváře 3. kapitola


Rozdílné tváře 3. kapitolaAlicina vize a menší nedorozumění...

(pohled vypravěče)

Mezitím, co se Edward a Emmett hádali o to, kdo komu více zničil danou věc, uplynul dva a půl roku. Z Alabamy se stal miláček rodiny. Nikdo na ni nedá dopustit, dokonce i Emmett ji párkrát vyvenčil… On a Edward jsou sice pořád ve sporu, ale oba mají Aly rádi. Esmé jí na druhé narozeniny upatlala dort z mrkví, suchých chlebů a melounů. Carlisle jí zase dopřává poctivou lékařskou péči… Ano, začal studovat školu veteriny. Aly je před velkým skokem do života dospělého koně, čeká jí první týden výcviku. Uvidíme, jak to Cullenovic princezna zvládne…

 

Edward

„Proč? Vždycky musíš všechno dělat ty! Edward ji naučil zvedat nohy, Edward ji vyčistil… Teď je řada na mně,“ křičel po mně jak pětileté dítě, co se pere o hračku. Ojedinělá stránka Emmetta. Má jich tak trošku víc.

„Emmette, víš, proč nemůžeš učit Aly chodit na lonži?“ Přemýšlej, Edwarde, co říct tomu velkému egu přede mnou?

„Ne, nevím, jsem stejně nebezpečný jako ty, tak s tímhle na mě nechoď.“ Myslel si, že na něj použiji tyto primitivně zaujaté výmluvy? Pchá!

„Máš poněkud málo trpělivosti, kterou tato práce se zvířetem potřebuje. A taky trošku méně zkušeností s mladým koněm. Já měl svého Goldyho, učil jsem ho už také od mala. A proto bych to měl být já.“ Myslím, že jsem mu to dostatečně vysvětlil. No, i když na něj platí spíše: Gugu – gaga- ťuťu – ňuňu. Naskočil mi úsměv zdolávající Emmettovo ego. Usměrnil jsem to na pokřivení jednoho koutku.

„No, tak dobře. Ale něco ji chci taky já naučit, jen abys věděl.“ Věděl jsem, že nedá pokoj, ale co by ji IQ tykve mohlo naučit?

„Emmette, mohl bys prosím dovést Aly? Děkuji.“ Obrátil oči vzhůru, nebo se mi to zdálo? Leze mi na nervy… Které teď tak nutně potřebuji, ach jo.

„Alíku, tady tě předávám tvé mamince, bude tě učit nové věci. Až skončíš, se stav za tatínkem, jo?“ Dost! Já nebudu žádná máma. Jsem otec! Táta! I kdyby fotr, žádná matka! A Alíku? Panebože, to není pes. On ví, ale někdy mu to ujede. Třebaže mi taky ujede ruka a fláknu mu!

„Ahoj… ALY,“ kladl jsem důraz na její jméno, „dneska zkusíme lonž a cviky s ní související.“

Emmett mi ji předal, poušklíbl se a odešel. Ten Emmett… Je starý dost na to, aby měl mít rozum, jenže zůstává v něm pořád ten debilní věk, dvacet let. Ve zkratce – nadržený puberťák.

Někdo tady je nedočkavý se učit. Malá, vlastně už velká holka je připravená? Právě proto ji mám rád – vstřícná novým věcem.

„Aly, teď ti připnu za ohlávku toto dlouhé vodítko a ty budeš muset chodit do kolečka, věřím ti,“ poustoupil jsem o krok zpátky a jemně poplácal Aly druhým koncem lonžky. Aly udělala prudký krok dopředu a otočila se tělem na mě. Pokoušel jsem se dostat za ní, ale Aly vždy se natočila na mě. Mohl bych použít upíří tempo, jenže ji nechci vyděsit, teď, když už jí nemusí Jasper ovládat smysly víckrát, než jednou týdně.

„Jdi,“ zamlaskal jsem na ni, abych ji pobídl kupředu, „Aly, to zvládneš.“

Aly se rozběhla – běhala dokola, to ano – a začala vyhazovat zadní nohy do vzduchu, skotačit po předních jako by se chtěla vtlouct do země. Očividně kruh chápe, jenom nepochopila slovo jdi za pobídku do kroku. „Pššš… Hohó… Krok.“ Utíkala dvě kolečka, poté přešla s klidem do kroku.

„Hodná holka.“ Myslím, že teď už to půjde v pohodě. Ještě párkrát na pravou ruku nakluše, potom příjde levá…

„Výborně Aly. Na, tady máš mrkvový muffin.“ Aly se zastavila a popošla k pamlsku od babičky, tuto roli zaujímala Esmé, a celého ho zhltala.

„Myslím, že pro dnešek udělala pokroků dost, dej jí volno…“ Vím, má ji ráda, ale ať mi ji nerozmazluje.

„Však my už končíme. Já, když měl chodit do školy, taky jsem se hodně naučil, a že bych dostal muffin? Pchéé…“ No co, někdo to říct musel. Esmé si přestala hladit Aly a nevěřícně se na mě podívala. Neměla ráda, když se k ní chovám takhle. Neměl jsem na vybranou. Mou Aly mi vychovávat nebude. Nikdo… Jen já.

Esmé šla domů s výmluvou, že musí jít vařit oběd… Pro Aly! Jak nenapravitelná. Vím, že bych bez ní moc toho neuměl, nevěděl. A tak jsem přikývl a šel odstrojit Aly. Před jejím obědem ji také půjdu vyvenčit, to kupodivu musím dělat jenom osmkrát denně. Byla něco mezi psem a koněm. No, teprve se učí, jak být koněm, tak uvidíme.

„Edwarde, něco jsem viděla… Dejme tomu, že Aly...“ Hodil jsem pohled po Alice. Její pomalé vysvětlování mě deprimuje, a to velmi deprimuje.

„Vyklop to Alice. Nemám na to…“

„Ale máš! Žiješ věčně, bratříčku. A pokud mě budeš takhle hnát, tak taky můžu mlčet.“

„Fajn, tak co jsi viděla? Aly, a co s ní?“ Nemohl jsem se dočkat, až mi poví něco o tom, že třeba nakopne Emmetta. Kdo ví…

„Aly s tebou spala…“ No, to není nic nového. Spí se mnou pořád. Beze mě by neusla.

„No a? Vždyť to není budoucnost, ale přítomnost.“ Může se ségra přeprogramovat?

„Ehm… Edwarde, tak to jsem netušila, že spíš se zvířetem v posteli.“ Ježiši. Hodně lidí spí s člověkem v posteli. Znám případy, kdy se s lidmi i koupali! Kůň je neobvyklý, ale zvíře jako zvíře.

 

Alice

No, tak to je síla. A proto si ji tak brání… Chudák Aly. To si nemohl koupit – co já vím – nafukovací pannu? Má vidina, kdy Edward spí s Aly, jakože použije svůj stojící orgán…

Chápu, že mé vidiny jsou subjektivně fiktivní, ale on mi to potvrdí stylem – to je přítomnost. Fajn.

„Jej, neřeš to. Chřipku nemám a jiné nemoci taky ne. Aly je také zdravá, tak proč bychom nemohli?“ Jeho výraz stylem – zkus to taky, ne? Já byla všoku. A pak proč ji každý den koupe… Blé!

„Dobře. Dělej, jak myslíš, ale mysli někdy hlavou, děkuji.“ Ať mi neříká, že jeho nadržený kamarád mezi nohama mu jeho mysl neovlivňuje. Vždyť Alabamy nemá ani koňských patnáct let. To je zoofilní upír zaměřený na zaječice. No, tohle radši nikomu jinému říkat nebudu. V zájmu úmrtí upírů z šoku. Jde jen vidět, že i upíři mají trable normálních lidí – zoofilní nadržence. Carlisleovi to ale říct musím, měl by vědět, že bude potřebovat si zopakovat učivo psychiatrické. Právě ho má kde uplatnit. Jenom smůla, že na jeho synovi, co mu dupe s vnučkou.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozdílné tváře 3. kapitola:

 1
10. knihomolka
16.07.2014 [22:58]

Budes pokračovat ?

9. bara
15.09.2013 [12:20]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Janča148
11.09.2013 [18:56]

Na ni se nespoléhej -_- Ta udělá tak 10 dílů a pak se na to vysere Emoticon Ale ocenila bych nějaký díly kde je jen Emmett Jasper Alice Bella a Edward ... Nevíte o něčem ? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon
Emoticon
Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.08.2013 [17:45]

zuzikakedy bude dalsia cast?????? strasne sa tesim Emoticon je to uzasne Emoticon

22.08.2013 [13:14]

Pinka25Já nemůžu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.08.2013 [21:46]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Simluiq
21.08.2013 [10:16]

Emoticon Emoticon Emoticon
rychlo dalsiu :) uzasna kapitolka! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS
21.08.2013 [10:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martina946
21.08.2013 [8:56]

Tak z toho já nemužu to je moc. Emoticon Emoticon Emoticon
chudák Edward, kdyby jen tušil, jak to Alice myslela, no každopádně jsem zvědavá, jak tohle vyvsvětlí...Nebo spíš, jak se bude tvářit Carlisle pokud mu to řekne. To bude k nezaplacení Emoticon Emoticon Emoticon
Jinak jsem ráda, že konečně přibyl další díl, vážně jsem se už nemohla dočkat (i když by mohli být delší kapitoly)
Každopádně jsem strašně zvědavá, jak tohle všechno vyřešíš a taky jestli někdy bude Aly zas člověkem - jakožto Bellou, ale to asi někdy až nakonci Emoticon Emoticon Emoticon
Strašně se těším na dálší díl, nenech mě prosím moc dlouho čekat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Izza
21.08.2013 [8:24]

To je super :3 :D ^^ rychlo dalsiu prosim *__* <3 :))

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!