Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozbřesk trochu jinak 83

the-host


Rozbřesk trochu jinak 83Další usmiřovací dávka. Jak už jsem psala v Osudu, vážně mi to teď moc nepíše, takže nevím, kdy se dočkáte dalšího dílku, ale budu se snažit co nejdřív. Taky mě dostal váš návrh na nekonečnou povídku. Musím se přiznat, že jsem o tom chvíli uvažovala, ale asi zůstanu u mého "snu" skončit přesně u 100. Nejsem si jistá, jestli to vyjde, protože toho mám v plánu ještě docela dost, ale na nekonečnou povídku to vážně nevidím. Copak nevíte, že v nejlepší se má přestat?

Vzbudilo mě až moc světla, které se mi snažilo dostat pod víčka. Vzpomněla jsem si na vášnivou noc a tváře se mi rozpálily. „Dobré poledne,“ ozvalo se potichu vedle mě a studená ruka mě pohladila po tváři.

Usmála jsem se a pomalu otevřela oči. Edward se nade mnou skláněl a s úsměvem mě pozoroval. „Ahoj,“ zachraptěla jsem a pořádně se protáhla, až mi zakřupaly klouby.

Edward mě pozoroval s vráskami na čele a musela jsem se tomu výrazu zasmát. „Tak co si na dnešek naplánoval za program?“ zeptala jsem se nedočkavě stále rozesmátá. Jeho výraz trochu posmutněl, ale hned se zase vrátil do normálu.

„Jelikož svítí sluníčko, tak budeme muset zůstat celý den v hotelu, ale je tu bazén, takže si myslím, že o program máme postaráno, a i kdyby ne, jsem si jistý, že něco vymyslíme,“ usmál se a pomalu mě políbil.

Naše rty se pohybovaly v souhře, dokaď se neozval můj žaludek.  „Dojdu ti pro oběd a zařídím ten bazén. Zatím se obleč,“ zvednul se z postele a chůzí modela odešel.

Všade byly zatažené závěsy, aby se Edward neprozradil, ale mně to nevadilo. S povzdechem jsem se vyhrabala z postele, z kufru vzala spodní prádlo a šla jsem do koupelny.

Protože jsem měla hodně času, pustila jsem si teplou vodu a relaxovala jsem. Když mi začala být trochu zima, tak jsem vylezla, oblékla si prádlo, učesala jsem se, vyčistila zuby a vrátila se zpátky do ložnice.

Chtěla jsem se doobléct, když zazvonil telefon. „Cullenová,“ představila jsem se.

„Tady recepce. Paní Cullenová, přišel vám balíček. Mám vám ho poslat do pokoje, nebo si pro něj přijdete?“

„Pošlete ho nahoru, prosím,“ odpověděla jsem a přemýšlela, kdo by mi tak mohl něco poslat.

Po chvíli přišel Edward, a jak mě uviděl ve spodním prádle a ještě ke všemu na posteli, i na tu dálku jsem viděla, jak mu oči zčernaly.  Pomalu jsem se zvedla a přešla k němu. Lehce jsem ho políbila a hodlala tempo zvýšit, když někdo zaklepal. Zklamaně jsem se od něj odtáhla a chtěla jít otevřít, ale Edward mě zastavil. „Co je?“ otočila jsem se na něj zmateně.

„Nechceš mu jít otevřít takhle, že ne?“ zeptal se pohoršeně a prohlížel si mě.

Pod jeho pohledem jsem si uvědomila, že mám jen spodní prádlo a v tu ránu jsem zrudla. Rychle jsem doběhla do koupelny pro župan, a když jsem do něj zamotala, šla jsem otevřít.

Ve dveřích stál nějaký mladý kluk a jen co mě uviděl, tak se usmál. „Slečna Cullenová?“ zeptal se se zájmem.

„Paní,“ opravila jsem ho a odněkud z pokoje se ozvalo tiché zavrčení. Pro sebe jsem se usmála a pozornost otočila zpátky k mladíkovi.

„Nesu vám balík,“ oznámil mi a pohledem luxoval můj obnažený dekolt.

To už se Edward asi neudržel, protože se objevil vedle mě a byl bez trička. Klukovi málem vypadly oči z důlků, když mě Edward objal kolem pasu a svoje rty přitiskl na můj krk. Srdce se mi rozběhlo neuvěřitelnou rychlostí a Edward se uchechtl. „Tak už se ho zbav,“ pošeptal mi prosebně do ucha, po klukovi šlehl varovným pohledem a odešel.

„Chcete to někde podepsat?“ zeptala jsem se otráveně, protože jsem měla co dělat, abych mu nepřibouchla dveře před nosem.

„Ta… tady prosím,“ zakoktala a podal mi nějaký papír.

Rychle jsem se podepsala, vzala si od něj balíček a s rychlým „Nashledanou,“ jsem zabouchla dveře. Pomalu jsem šla zpátky do ložnice a balík rozbalovala. Hned na vrchu byl složený papír, tak jsem ho vyndala a začetla se.

Milá Bello,

Doufám, že už jste si to s Edwardem vyříkali, ale podle mých vizí to vypadá víc, než nadějně. Celá rodina vám přejeme, abyste si to užili a vrátili se zase jako zamilovaný páreček.

A k obsahu balíčku. Viděla jsem, jak s tebe Edward vždycky oblečení strhal, a kdyby takhle pokračoval i nadále, za chvilku bys musela jít nakupovat, ale protože vím, jaký máš vkus, posílám alespoň tohle.

Tvoje Alice a zbytek Cullenů

Dočetla jsem dopis a podívala se do balíčku. Papír jsem položila na stolek a zaúpěla, když jsem vytáhla světle modrý, krajkový komplet i s průsvitnou noční košilkou. Jako smyslů zbavená jsem pozorovala ten kus látky, když se mi kolem pasu omotaly dvě ruce a začaly se mi dobývat pod župan. „Co to bylo?“ zeptala jsem se se smíchem, když jsem si vzpomněla na jeho výstup.

„Co to je?“ snažil se svést mou pozornost jinam.

„Nic, Alice si hrála,“ odhodila jsem balíček stranou a otočila se k němu čelem. „Tak proč si vrčel?“ ptala jsem se dál a chtěla jsem, aby přiznal, že žárlil.

„Protože…“ šeptal a přiblížil se k mému uchu. „Protože na tebe nemyslel zrovna nejčestněji,“ šeptal a dal mi pusu na krk.

Zaklonila jsem hlavu a Edward se zasmál. Využila jsem jeho rozptýlení a rychle ho začala líbat. Jeho ruka putovala po mém stehně, a když si mě na sebe vysadil, zakručelo mi v břiše. „Nee,“ zakňučela jsem a čelo mu opřela o rameno.

Edward mě donesl do obýváku a položil mě na gauč. Přisunul si k sobě tác s jídlem a začal mě krmit. „Jdeme do bazénu?“ zeptal se, když jsem dojedla.

Rychle jsem kývla na souhlas a nadšeně vyskočila. Oblékla jsem si kalhoty, tričko a boty, do ruky jsem vzala plavky a mohli jsme vyrazit.

Edward přesně věděl, kam máme jít, a polibkem se se mnou rozloučil před šatnami. Převlékla jsem se do plavek a málem mi vypadly oči z důlků. Byly to vážně malé bikiny. Prsa mi zakrývaly sotva dva trojúhelníčky látky a kalhotky ani nemluvě. Radši jsem si z věšáku vzala župan a šla jsem k bazénu.

Edward už plaval, a když zjistil, že už jsem tam, upírskou rychlostí byl u mě. Pomohl mi sundat župan, a když mě uviděl v těch malých plavečkách, pevně zaťal ruce do pěstí. Omluvně jsem se na něj usmála, ale on mě vzal do náruče a hodil mě do vody.

Snažila jsem se co nejrychleji vyplavat, abych se mohla nadechnout, ale vůbec se mi to nedařilo. Začala jsem panikařit a hlavu jsem dostala nad vodu až na poslední chvíli.

Divoce jsem lapala po dechu a snažila se zmírnit svůj srdeční tep, ale když se přede mnou objevil Edward a přitáhl si mě na sebe, šlo to těžko.

Dech se mi konečně ustálil a Edward mě pustil. Protože jsem ale nedosáhla na dno, nechtěla jsem pořád šlapat vodu, doplavala jsem ke kraji. Edward se držel neustále za mnou a mě to neuvěřitelně rozptylovalo.

Když jsem se dostala ke kraji, co nejrychleji to šlo, jsem se otočila a Edward se na mě usmíval. „Pojď do výřivky,“ navrhl nadšeně a vysadil mě jako malé dítě na sucho. Rychle jsem si stoupla, ale to už stál vedle mě a někam mě vedl.

Zašli jsme do dveří, kde byla velká vana s bublinkami a byla tam skoro tma. Vzal mě do náruče, ale protože jsem se lekla, že mě do vody zase hodí, pevně jsem se ho chytla kolem krku. „Neboj,“ zašeptal se smíchem a chytl mě trochu pevněji.

Když už jsme byli ve vodě, sedli jsme si naproti sobě a s úsměvem na sebe koukali. Edward ale nevydržel, protože se rychle přesunul ke mně a začal mě líbat. „Na večer mám pro tebe ještě překvapení,“ zašeptal mezi polibky, a pak už na mluvení nebyl čas.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 83:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!