Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozbřesk trochu jinak 62

rozinka


Rozbřesk trochu jinak 62Jelikož jste mě strašně moc potěšili komentáři k předchozí kapitolce, a když jsem je četla, musela jsem se usmívat, tak tu máte další díl o Edwardově návratu. Je to trochu nudnější, ale pak se máte na co těšit, protože se Edward dozví o Bellině nevěře. Tak si to užijte a komentujte!!!

Co nejrychleji jsem došla k autu a jela domů. Pořád jsem na sobě cítila jeho dotyky a rty, takže první co jsem udělala, bylo, že jsem si napustila vanu a dala do ní pěnu.

Mozek sám o sobě začal přemýšlet o tom, co jsem udělala a dostavily se i výčitky svědomí. Připadala jsem si jako největší mrcha pod sluncem a nikdo mi to nemohl vymluvit a ten pocit, že se mi sex s Joshem líbil, moje znechucení nad sebou ještě prohluboval. I přes teplou vodu jsem stále cítila jeho dotyky, jako kdyby se mi vpálili do kůže, tak jsem se začala drhnout houbičkou, ale přišlo mi, že je to stále horší, tak jsem to vzdala.

Všechno oblečení jsem naházela do koše na špinavé prádlo a v ručníku jsme došla do šatny. Nechtěla jsem zůstávat v ložnici, tak jsem sešla do obýváku.

Zapnula jsem televizi, v kuchyni si udělala jídlo a zachumlala se do deky. Televizi jsem vůbec nevnímala, jen jsem se utápěla ve vlastním svědomí a v slzách.

V neděli se moje zoufalství ještě prohloubilo a oproti včerejšku jsem pořád musela něco dělat. Nenapadlo mě nic jiného, než uklízet, tak jsem začala v koupelně.

Špinavé prádlo jsem nandala do pračky, umyla jsem vanu, sprchový kout a vytřela. V šatně jsem srovnala všechno rozházené oblečení, převlékla postel a utřela prach všude, kde to bylo možné. Potom jsem se vrhla na spodek.

V kuchyni jsem přerovnala všechny skříňky a skončila v obýváku u piana. Když se i to krásně lesklo a já nevěděla co dál, lehla jsme si k televizi. Dávali nějakou komedii, ale já se prostě smát nedokázala.

Když jsem dostala hlad, uvařila jsem si jenom špagety a dala si na ně kečup se sýrem. Trochu jsem se v nich potípala, ale nakonec jsem snědla alespoň půlku a zbytek jsem vyhodila. Nádobí jsem si po sobě umyla, uklidila a vrátila jsem se zpátky do obýváku.

Přepínala jsem programy a zakotvila u nějaké reality show. Úplně jsem ztratila pojem o čase, a když před domem zastavilo nějaké auto, tep se mi zrychlil. Možná to bylo strachem a možná i nedočkavostí, až Edwarda zase uvidím.

„Bello,“ vykřikl úlevně a ve vteřině mě drtil v náručí.

„Edwarde,“ objala jsem ho a nechtěla se už nikdy pustit.

Chytila jsem jeho hlavu do dlaní a hladově jsem ho políbila. Líbala jsem ho nenasytně a Edward se nenechal dvakrát pobízet, aby se přidal. Stále mě drtil v náručí a najednou jsme byli v ložnici.

Jen co mě pomalu položil na postel, strhla jsem z něj košili a on ze mě tričko. Potřebovala jsem ho cítit, protože jsem nechtěla, aby byl Josh poslední, kdo se mě dotýkal.

Hned potom zmizely moje i jeho kalhoty a pořád nám to nestačilo. Podprsenka skončila rozcupovaná na zemi a Edward si hrál s mými ňadry, jako kdyby to byla svátost, ale dokonale mě tak nažhavil.

Rychle jsem mu sundala boxerky, protože se to už opravdu nedalo vydržet a on mě trhnutím zbavil kalhotek.

Vyhoupla jsem se na něj a spojila naše těla v jedno. Dali jsme do toho úplně všechno. Vášeň, chtíč a radost z tohohle setkání, ovšem z mé strany to bylo zoufalství i výčitky, které jsem stále měla vůči Edwardovi a nedokázala jsem je potlačit.

Přirážela jsem na Edwarda a nemohla jsem přestat. Chtěla jsem si to naplno užít, a když se přetočil nade mě, nohy jsem mu obmotala kolem pasu, aby se nemohl vzdálit na víc, než pár centimetrů.

Zase jsem začala pociťovat ty propastné rozdíly. Edward většinou uspokojil nejdříve mě a dnes tomu nebylo jinak. Za to Joshovi šlo jen o uspokojení vlastní.

Moje vzdechy tlumila jeho kamenná hruď, ale vyvrcholení se ztlumit nedalo. „Edwarde!“ vykřikla jsem a prohnula se v zádech. On ještě párkrát přirazil a svalil se vedle mě.

Oba jsme hluboce oddychovali a užívali si blízkosti toho druhého. Edward přese mě přehodil deku a hrál si s mými prsty. „Chyběla jsi mi,“ zašeptal láskyplně.

„Ty mě taky,“ usmála jsem se a víc se na něj přitiskla.

„A proč si se neozvala a ani nezvedala telefon? Měl jsem o tebe strach,“ začal výchovně.

„Promiň, já jsem zapomněla a ani nevím, kde mám mobil,“ omluvně jsem se usmála a taky jsem si mohla vymyslet lepší výmluvu.

„Za to přivítání je ti odpuštěno,“ pohladil mě po spánku a já zívla.  „Spinkej. Zítra jdeme do školy,“ dal mi pusu na čelo a já zpanikařila.

Určitě se to Edward dozví z Joshových myšlenek a bude po pokojné atmosféře. A jestli mě Josh potká, tak si myšlenky určitě pěkně vybarví a Edward to bude mít, jako v přímém přenesu, ale když ho neslyšel ani minule, tak by ho nemusel slyšet ani teď.

„Bello, co se děje?“ reagoval Edward nejspíš na změnu mého tepu.

„Nic, jen jsem si na něco vzpomněla,“ odbyla jsem ho co nejvěrohodněji a zachumlala se víc do deky.

„Hezky se vyspi,“ popřál mi a přitisknul si mě zase k sobě.

„Dobrou noc,“ popřála jsem mu taky a snažila se usnout.

 

„Ty jsi mě podvedla?“ řval Edward čím dál hlasitěji a vrčel.

„Edwarde, ale tak to vůbec nebylo,“ snažila jsem se mu to vysvětlit.

„Nebylo? A jak to teda bylo? Omráčil tě a pak si užil?“ tvrdě se zasmál.

„Ne,“ zašeptala jsem a sklopila hlavu.

„Je mi líto, ale budeš pykat.“ Pomalu se ke mně přiblížil a studeným prstem mě pohladil po krční tepně.

„Edwarde, prosím ne,“ vzlykla jsem a udělala pár kroků dozadu, ale on se ke mně začal znovu přibližovat.

Začala jsem utíkat, i když jsem věděla, že dřív nebo později upadnu a Edward si mě hezky poddá. Běžela jsem, jak nejrychleji jsem mohla, ale když jsem se ohlédla ze sebe, nohy se mi zamotaly a já upadla.

Sykla jsem bolestí, jak se mi odřely ruce o beton a než jsem se stačila zvednout, nade mnou stál Edward a ďábelsky se usmíval.

Znovu jsem se pokusila zvednout, ale svým tělem mě přikoval ke studené zemi. „Ne, prosím,“ zašeptala jsem a on se znovu usmál.

„Neboj, budu se snažit, aby tě to bolelo co nejméně.“ Soucitně mě pohladil po tváři.

Zůstala jsem ležet jako ochrnutá a čekala, co se bude dít.

Jemně mě políbil na rty a po čelisti sjel dolů na krk. Znovu mě tam políbil, a pak jeho ostré zuby prokously mojí kůži.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 62:

 1
1. míša
09.10.2011 [14:17]

Hele,celou dobu jsem tu nepsala komentare,asi proto,ze je to stara povidka.Byla jsem presvedcena,ze je to ta nejlepsi povidka co jsem cetla a ze jsem jich cetla fakt hodne,ale TOHLE JSI POTALA

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!