Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rozbřesk trochu jinak 48

BMW-Rose


Rozbřesk trochu jinak 48Konečně je po upírovi. Musím vás zklamat, protože Josh ani nikdo od Volturiů to není, je to jen obyčejný stopař, něco jako byl James. Původně jsem chtěla někoho z Volturiů, ale ty by se za smrt pomstily, takže ne. A taky je tu náběh na Vánoce, tak se na další dílky těšte, protože...

Edward se rozloučil a opět šel lovit toho upíra. Doufala jsem, že měl pravdu a bylo to naposled. Emmett mě zatáhl k televizi, že prý se budeme dívat na zápas. Byla jsem pro, ale vůbec jsem to nevnímala.

Když se setmělo, začala mě jizva od Jamese tak divně svědit a pálit. Podrbala jsem se, ale bylo to ještě horší. Pálení trochu povolilo, ale zase mě v ruce začalo neuvěřitelně štípat a zdálo se mi, že jí mám o pár stupňů teplejší.

Schoulila jsem se do klubíčka a ruku strčila pod sebe. Pálení se znovu zintensivnilo. Zatnula jsem zuby a Emmett si všimnul mé polohy. „Bello, co je?“ hned stál u mě a rukama kolem mě těkal, protože nevěděl, jestli se mě může dotknout.

„Já nevím… strašně mě pálí ruka.“ Přes zatnuté zuby se mi mluvilo těžko.

„Dej jí sem!“ přikázal. Sice jsem vůbec nevěděla, na co mu to bude, ale natáhla jsem jí.

Doufala jsem, že mě Emmettova studená kůže zbaví toho pálení, ale marně. Po nějaké době začalo ustupovat, tak jsem mohla zuby povolit. Vydechla jsem úlevou, ale v ruce se mi rozhořel nový a mnohem intenzivnější oheň. „Ááááááá,“ nevydržela jsem a vykřikla.

„Bello, lásko. Co se stalo?“ studené ruce mě hladily po čele a obstoupila mě známá, omamná vůně.

„Edwarde,“ zamumlala jsem vyčerpaně a upadla do země snů.

 

„Edwarde,“ zalapala jsem po dechu a ještě se zavřenýma očima jsem se posadila a než jsem je stihla otevřít, studené ruce si mě našly. Byla ještě tma a já se neodkladně potřebovala podívat do té dokonalé tváře.

„Bello, tolik si mě vyděsila. Co se vůbec stalo?“  Edward si mě přitáhl na klín a hladil mě po zádech.

„Já nevím. Dívala jsem se s Emmettem na baseball a pak mě strašně začala pálit ta jizva od Jamese.“ Vracet se ke vzpomínkám bylo značně nepříjemné.

„Promiň.“ Víc si mě k sobě přitisknul a já ztuhla.

„Za co se omlouváš?“ byla jsem zmatená.

„No, víš, jak jsem od tebe odešel a ty si potom slyšela můj hlas?“ kývla jsem, ale nechtěla jsem na to myslet, protože vyvstaly a vzpomínky na Voltutiovy. Otřásla jsem se. Co když je ten upír od nich, aby zjistil, jestli jsem stále člověk? Ne, to by Edward věděl.

Pro teď jsem se tím přestala zabývat a soustředila se na Edwarda, který pokračoval. „Hodně jsem o tom přemýšlel a došlo mi, že jsem třeba nějak zvláštně propojení a třeba to bylo i teď a moje bolest se přenášela na tebe, ale v daleko větším měřítku.“

„Bolest?“ zeptala jsem se nevěřícně, že upíra taky něco bolí. Rozsvítil a já zamžourala.

„Včera večer jsme na něj narazili, a i když věděl, že nemá šanci na přežití, chtěl bojovat.“ Zírala jsem na něj a nebyla schopná to vstřebat. Zatím. „Chvíli jsem nedával pozor a on mě kousnul. Nedošlo mi, že by tě to taky mohlo bolet, až když jsem uslyšel tvůj křik a pak si mi omdlela v náručí.“ Z toho všeho mi zatím docvaklo jen jediné.

„Je konec,“ zašeptala jsem.

„Ano, už ti nikdo, nikdy neublíží.“ Edward mi dal pusu do vlasů a já si užívala naplno jeho přítomnosti, když mi docvakly i ty menší detaily.

„Jak si to myslel s tou bolestí a kousnutím?“ Vyhrnul si rukáv u svetru a nad zápěstím se mu vyjímala srpkovitá jizva. „Edwarde Cullene!“ zařvala jsem. „Jak ses opovážil jenom si s tím upírem něco začít, co kdyby to dopadlo mnohem hůř?“

„Bello, uklidni se. Nic se nestalo, jenom teď máme stejnou jizvu.“

„Jak nic se nestalo?“ Než jsem stihla cokoliv víc říct, umlčel mě polibkem.

Vánoce se blížily mílovými kroky. My jsme se vrátili do svého domečku a nechali Rosalii s Emmettem relaxovat, jak se vždycky vymlouval.

Dárky už jsem měla nakoupené a pomalu jsem se připravovala na odlet do Forks. Charlie byl nadšený, když jsem mu řekla, že tam budu skoro 14 dní a Renée na tom nebyla jinak. Phil by měl být také doma, takže to budou vyloženě rodinné Vánoce.

Edward byl poslední dobou v nějaké povznesené náladě. Možná to bylo taky tím, že už jsem se smířila, že od něj budu dostávat samé drahé dárky a už jsem ani neprotestovala. Nemělo to totiž cenu.

Čím více jsem se těšila na Vánoce se svou milovanou rodinkou, tím více jsem se bála nového roku a hlavně Joshova nástupu do školy. Všichni mě sice uklidňovali, že se ke mně nedostane, ale já si tím tak jistá nebyla.

Do Forks jsme odlétaly 21.12. v 17:00 a přistávat jsme měli klem 22:00. Přivítání bylo velkolepé a Alice mi slíbila nějaké překvapení a vůbec se nemohla dočkat, až mi ho poví, protože v úterý ráno kolem mě pořád poskakovala a ptala se, jestli budu ještě snídat nebo už jsem najedená.

Když jsem jí konečně řekla, že už hlad nemám, úlevně si vydechla a táhla mě k ní do pokoje.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozbřesk trochu jinak 48:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!