Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rodina 2. kapitola

Night Volterra


Rodina 2. kapitolaDěkuju za vřelé komentáře, díky nim přidávám druhou kapitolu. Bella bude mít radost z dárků a Carlisle zjišťuje něco o její minulosti.

Esmé

 

Ze vzpomínek mě vytrhla Bella. Objevila na vrcholku schodiště a opatrně sestupovala dolů tak, aby nespadla. Na sobě měla krásné světle modré šaty po kolena, ve vlasech stuhu stejné barvy a na nohou tmavě modré balerínky. Alice s Rose si z ní dělaly panenku na hraní, ale Belle to, jak se zdá, nevadilo. Jakmile sešla bez škobrtnutí i poslední schod, vítězně se na všechny usmála, rozhlédla se po místnosti a vykulila oči.

V ten moment jsme vykřikli, „všechno nejlepší k narozeninám, Bello!“

Bella radostně výskala a putovala z náruče do náruče. Každý ji objal a dal jí pusu, Emmett si samozřejmě nemohl odpustit něco extra a začal ji vyhazovat do vzduchu. Bella se smála na celé kolo, a my ostatní vrčeli. Nakonec musel zasáhnout Edward, když ji Emmett vyhodil po šesté do vzduchu, odstrčil ho a chytl Bellu do náruče.

 

Bella

 

Rose mi vyndávala listí z vlasů a přitom nadávala na Emma, kdyby ji slyšela máma tak by jí pěkně vyčinila.

Dnešek je zvláštní den, nikdo mi ale nechce říct proč. Jakmile jsem ráno otevřela oči, už u mě byl Emm s Jasem a tahali mě z postele, většinou je tu máma, Rose nebo Alice a pomáhají mi s oblečením. V kuchyni na mě čekal Ed se snídaní. Vždycky jsem jedla sama, ostatní se na mě jen koukali a Emm se při každém mém soustu šklebil, jako bych polykala citrón. Když jsem dojedla, utíkala se mnou Al do pokoje tak rychle, že za mnou vlály vlasy. Vůbec celá má rodina se pohybuje nějak rychle, jenom já jsem pořád tak pomalá, budu se na to muset zeptat taťky.

V pokoji mě Al oblékla do věcí na ven a poslala dolů, kde čekal taťka s Emmem. Vzali mě na procházku do lesa, kam jinam taky jít, tady je všude kolem jenom les. Domů jsem se vracela celá špinavá a s listím ve vlasech, ale byla to Emmettova chyba, to on mě tam hodil.

 

Jakmile jsem sešla poslední schod, rodina mi přála k narozeninám. Netušila jsem, že je to dneska. O to větší to bylo překvapení. Všichni mě objímali, pusinkovali a Em mě samozřejmě musel vyhazovat do vzduchu, zarazil ho až Edward, který mě chytil a odnesl k naprosto krásnému čoko dortu polepenému pusinkami.

Nastalo předávání dárků, Emmett mi dal fotbalový míč a rukavic na baseball s tím, že mě to naučí hrát. Rose mi pořídila dress na fotbal a baseball. Od Al a Jase jsem dostala krásného velkého plyšového tygra. Mamka s taťkou mi dali velkou pohádkovou knížku, kterou jsem ani neuzvedla. Hned po prohlédnutí knížky, mě mamka poslala za Edwardem sedícím u piana. Vysadil mě vedle sebe a začal hrát. Tu skladbu jsem znala, vždycky mi jí broukal, pokud mě chtěl donutit usnout. S posledními tony se ke mně sklonil.

„Tvoje ukolébavka, doufám, že se ti líbí, včera jsem ji dokončil.“ Objala jsem ho kolem krku a poděkovala mu.

 

Carlisle

 

Sledoval jsem Edwarda, jak hraje Belle ukolébavku, kterou pro ni složil, a začal vzpomínat.

 

O tři roky dříve

 

Když jsem viděl radost v očích své rodiny, pochopil jsem, že i kdyby Is někdo hledal, neřekl bych jim to. Po dlouhé době všichni vypadali šťastně a spokojeně, nejvíc má láska Esmé. Tak šťastnou jsem ji neviděl už hodně dlouho, zrovna s Alicí rozebírala vybavení dětského pokoje. To jsem musel ale zastavit.

„Nejlepší bude, když se přestěhujeme, nevím, jak bychom vysvětlovali Isinu přítomnost. V novém domově ji můžeme vydávat za naše biologické dítě, nikdo se nebude na nic ptát, nebo se tomu divit.“ Všichni, dokonce i Rose, souhlasili, poté jsme začali probírat místa přicházející v úvahu.

 

Poprvé za svou existenci jsem přišel do práce pozdě, bylo to sice jen 10 minut, ale i tak. Nikdy bych neřekl, že tak malé stvoření dokáže upoutat pozornost sedmi upírů jenom spánkem. Omluvil jsem se kolegovi a převzal službu.

Dnešek patřil ke klidným dnům, proto jsem začal probírat informace o pohřešovaných kojencích. Po 2 hodinách jsem zjistil, že Isabellu nikdo nepostrádá. Byl jsem šťastný, nejenom šťastný, bylo to něco víc, hodně se to blížilo lásce k Esmé, ale zároveň se to mísilo s pocity k mým ‚dětem‘. Měl jsem potřebu tu malou holčičku chránit před vším a zároveň jí splnit každé přání. Když jsem na to pomyslel, došlo mi to, přesně toto mi popisoval kolega Jim, když se mu narodila dcera, a já pochopil, že odedneška jsem plnohodnotný otec. Ne že bych Edwarda, Alici, Jaspera, Rosalii a Emmetta nemiloval jako své děti, ale tohle bylo něco jiného, oni už mě nepotřebovali tak, jako dřív, byli dospělí, a to nejen po lidské, ale i upíří stránce. To se ovšem nedalo říct o malé Isabelle.

Poté, co jsem si utřídil pocity, a skončila mi služba, jsem dal v nemocnici výpověď a spěchal domů za svou rodinou vstříc novým dnům.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rodina 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!