Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Reverse side of the world 9


Reverse side of the world 9A máme tu ďalšiu kapitolu. V tomto diely Bella konečne niečo získa na Edwarda, no využije to? Prajem príjemné čítanie.

„Nič.“ Zamyslene som pozrela do jeho očí, ktoré ma po celý čas sledovali. Ten ešte ani netuší, čo ho so mnou čaká.

 

Nadšene som sedela v taxíku a čakala, dokým naložia kufre. Nevedela som sa dočkať. Dovidenia Amerika a nazdar Kuba! V rukách som pevne zvierala tašku a nevedela sa dočkať, kedy už konečne ucítim tie teplé lúče. Avšak predtým nás ešte čakala dlhé cesta lietadlom. Vždy som z toho mávala strach, keďže Claire si skôr všímala nezadaných mužov ako mňa, no teraz mala Edwarda. Natešene som sledovala, ako pomaly nastúpili a taxík vyrazil. Išli sme do hotela, kde sme už raz boli, keď som bola malá. Jediné, čo som vedela, bolo to, že tam budú samí zbohatlíci a namiesto toho, aby sme sa chodili kúpať do mora, sme trčali v bazénoch. No za ten čas som si už zvykla. A to naplno si to užívať.

 

Cesta taxíkom nebola dlhá a ja som sa ani nespamätala a sedeli sme v lietadle. Claire si so záujmom listovala v nejakom časopise, zatiaľ čo Edward sedel s podopretou hlavou a zaspával. S nimi teda bola zábava. Unudene som si do uší strčila slúchatka, pustila si svoju obľúbenú hudbu a so záujmom sledovala krajinu podo mnou.

 

S úsmevom som sledovala, ako lietadlo pomaly klesá. Dala som si dole slúchatka a pozrela na Claire.

„Tešíš sa?“ spýtala sa ma asi po piatykrát. So smiechom som pretočila oči a prikývla. Môj zrak sa presunul na Edwarda.

„Claire, dovoľ mi to,“ zaprosila som a ona pobavene pozdvihla jedno obočie.

„Poslúž si.“

Na nič som nečakala a nahla sa k spiacemu Edwardovi. Musela som uznať, že vyzeral dosť vtipne, no krásne zároveň. Jedným prstom som mu začala pomaly prechádzať po nose a na konci chytila tak, že nemohol dýchať. Okamžite prekvapene vypúlil oči a zalapal po dychu. Začala som sa rehotať a neprestala, ani keď na mňa škaredo zazeral.

„Ha ha, strašne vtipné,“ povedal ironicky a ešte viac sa zamračil.

„Nebuď taký mrzutý!“ zavrčala som späť a všimla si, ako aj Claire mykajú kútiky úst.

 

Po pristátí sme si ešte vyzdvihli batožiny a vybrali sa do hotela. Na prvý pohľad sa tam nič nezmenilo. Stále to bolo rovnako nádherné.

Nakoniec som dostala izbu sama a Claire s Edwardom boli oproti. Z posledných síl som sa vybalila a unavene sa zvalila do veľkej postele. Musela som sa vyspať, veď zajtra ráno ma čaká ťažký deň.

 

Ráno ma zobudilo slnko, ktoré mi svietilo do očí. S úsmevom som sa natiahla a započúvala sa do zvukov vody. Bolo pol desiatej, čo znamenalo, že raňajky už dávno začali. Rýchlo som vstala a natiahla si na seba plážové šaty, vlasy si zviazala do drdolu a vybehla von z izby. Bolo mi jasné, že Claire už bude dávno na raňajkách, keďže si vždy pri bazéne chcela nájsť najlepší flek. A mala som pravdu. Hneď ako som vošla, môj pohľad padol na ňu a prekvapivo aj na Edwarda. Raňajky už mali na stole a ja som sa k nim vybrala.

„Dobré ráno,“ zašepkala som s úsmevom.

„Aj tebe,“ odpovedala Claire a Edward iba prikývol.

„Tak ako si sa vyspala?“ spýtala sa zrazu.

„Výborne.“

Sledovala som, ako čašník predo mňa položil plný tanier a ja som sa na neho hladne vrhla.

„Uf, ak to takto pôjde, Bella vyje celý hotel.“ Otočil sa Edward zdesene a ja som mu venovala jeden „milý“ úsmev.

„Som tak rada, že sme tu pokope... ako rodina,“ začala Claire s úsmevom a Edwarda pohladila po stehne. Prekvapene som pozdvihla jedno obočie. „Proste dúfam, že nás táto dovolenka zblíži a hlavne aj vás.“

Mala som čo robiť, aby som nevybuchla do smiechu. Iba som chápavo prikývla a neveriacky sa usmiala.

„Ale však my si s Bellou rozumieme,“ pripojil sa do toho aj Edward.

„Že Bella?“ Otočil sa tentoraz na mňa a uprene mi hľadel do očí.

„Jasné, jasné,“ zamrmlala som a zbadala, ako som tým Claire potešila.

 

Po raňajkách sa vybrali ku bazénu a ja do izby, keďže som na sebe nemala plavky. Z kufra som si vybalila svoje najobľúbenejšie bledomodré a ešte si vytiahla slnečné okuliare. Rýchlo som sa postavila k zrkadlu a spokojne sa usmiala. Keď som nakoniec uznala, že lepšie to už nebude, vybrala som sa k bazénu. Už z diaľky som zbadala Claire a namierila si to ku nej.

„Bella, pozri koľko mladých fešákov tu máš,“ povedala, keď som si ľahla na lehátko vedľa nej.

„Hm,“ zamrnčala som a okamžite sa rozhliadla. Pravda, boli pekní, zaujímaví, ale môj pohľad sa zastavil iba na jednom. Edwardovi.

Práve vyliezol z bazénu, takže som na neho mala perfektný výhľad. Na sebe mal čierne obtiahnuté plavky, ktoré mu dokonale obopínali jeho zadok. Postavu mal vypracovanú tak akurát, čo sa k nemu perfektne hodilo. Jednou rukou si prehrabol mokré vlasy a ja som sa pristihla pri tom, ako sa zasnene usmievam a sledujem ho. A nebola som jediná. Snáď všetky ženy v jeho okruhu ho so záujmom pozorovali.

Sledovala som, ako prišiel až k nám a ľahol si vedľa Claire.

 

Ďalej som sa rozhliadla po bazéne, no keď sa moje oči zastavili na jednej žene, stuhla som. Sedela tam vedľa svojho manžela, ktorý si vyžadoval jej pozornosť. Prekvapene som otvorila ústa. Aj z diaľky som ju spoznala. Bola to tá Edwardova tajná priateľka, ktorá práve ignorovala manžela a jej oči boli na Edwardovi. Najprv som bola zamračená, no postupne sa na mojej tvári vytvoril úsmev. Edward ani nevie, ako mi týmto pomohol.

 

Ani neviem ako dlho som ležala a iba sa opaľovala, no spamätala som sa až keď sa Claire postavila so slovami, že ide na chvíľu do izby. S úsmevom som sa otočila na Edwarda, ktorý mal zatvorené oči. Jemne som mu prešla po ruke, čím som si vyžiadala jeho pozornosť.

„Edward, natrieš ma?“ spýtala som sa zvodne a zbadala, ako pobavene pozdvihol jedno obočie. Do ruky chytil krém a naznačil mi, nech si ľahnem na brucho. Poslúchla som ho a v momente už cítila jeho ruky na mojom tele. Och bože, ako len príjemne chladil. Spokojne som zavrela oči a vnímala každý jeden jeho pohyb, ktorý spravil. Rukou mi pomaly kĺzal po chrbte a ja som prekvapene stuhla, keď mi prešiel po zadočku. Čakala som, že sa odtiahne, no neurobil to. Priškrtene som dýchala a cítila, ako jeho ruky putujú po vnútornej strane môjho stehna.

„Bella, uvoľni sa,“ šepol až príliš blízko pri mojom uchu a ja som sa zachvela. Nakoniec mi ešte natrel nohy a ja som ucítila sklamanie, keď sa odtiahol.

„Ďakujem,“ šepla som a sadla si,

„Aj nabudúce,“ povedal a venoval mi krásny úsmev.

 

...

Bolo už poobede a ja som sa práve chystala na večeru. Ako vždy - Claire tam už bola.

„Kde je Edward?“ spýtala som sa prekvapene, keď som ho nikde nevidela.

„Išiel si niečo vybaviť.“ Mykla plecami a ja som jej venovala neveriaci pohľad.

Čo najrýchlejšie ako sa dalo som to do seba nahádzala a s ospravedlnením, že idem na izbu, sa postavila. No vybrala som sa k bazénu, pretože to bolo jediné miesto, ktoré ma napadlo. Bolo mi jasné, kde je Edward, no bola to moja jediná šanca, ako Claire dokázať, čo je zač. V ruke som pevne zvierala mobil aj s pripraveným foťákom a kráčala popri bazéne. Až keď som započula hlasy, ktoré sa ozývali za barom, zastala som a potichu tam nakukla. Ako som očakávala, stál tam Edward aj s tou ženou.

„Edward, tak si mi chýbal,“ zašepkala a následne ho pobozkala. Zhnusene som sa zamračila a zdvihla mobil presne vtedy, keď sa začali bozkávať.

„Veď aj ty mne.“ Tentoraz Edward a jemne ju hladil po chrbte.

„Môj muž má zajtra nejaký večierok, tak príď ku mne na izbu,“ povedala a zvodne sa na neho usmiala. Radšej som zaliezla za jednu palmu, keď sa vybrala ku hotelu. Na mojich perách sa objavil šťastný úsmev a ja som nemohla uveriť tomu, aké to bolo ľahké. Edward pomalým krokom vyšiel a zamyslene kráčal popri bazéne.

„Na nočnej prechádzke?“ spýtala som sa, keď som za ním dobehla. Edward sa prekvapene otočil a vypúlil oči.

„Bella, čo tu robíš?“

„Pýtala som sa prvá,“ povedala som a laškovne sa usmiala.

„Na prechádzke,“ zaklamal.
„Aj ja.“

Edward si potichu povzdychol a zahľadel sa do vody.

„Videla som ťa s ňou,“ povedala som pravdu a všimla si, že to Edwarda neprekvapilo. „Ja len chcem vedieť prečo.“

„Čo prečo?“ spýtal sa nechápavo a zamračil sa.

„Prečo ona a nie ja,“ šepla som potichu a hlavu sklopila k zemi. Edward na mňa prekvapene pozrel.

„Prečo sa to pýtaš?“ zamrmlal a so záujmom na mňa hľadel. Chcela som sa to dozvedieť. Predtým ako to ukážem Claire a tým ho vyženiem aj z môjho života. Stále mi to vŕtalo hlavou. Iba som mykla plecami a ďalej sa vyhýbala jeho pohľadu.

„Bella...“ šepol potichu a mne to stačilo.

„Nie som pre teba dosť dobrá?“ dokončila som a posledný krát ne neho pozrela. „Tak dúfam, že si sa aspoň dobre zabavil.“ Otočila som sa a chcela ísť za Claire. No zastavila ma Edwardova ruka, ktorou si ma stiahol do náruče.

„Och, Bella,“ šepol pobavene. „Ty si nemožná.“ S tými slovami si ma pritiahol k perám a vášnivo pobozkal.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Reverse side of the world 9:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!