Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Reverse side of the world 14. kapitola

thf


Reverse side of the world 14. kapitolaVolnejšia, sladká kapitola. Užívajte si ju, lebo nabudúcu kapitolu bude veľký obrat v tejto poviedke. Prajem príjemné čítanie. Chippy

Do tváre mi zasvietili prvé lúče svetla, ktoré prenikali cez pootvorené okno. Spokojne som zažmúrila oči a trochu sa pohla. Nemám veľmi pohodlnú polohu, no nechcem ju meniť. Chcem si ju užiť čo najdlhšie sa dá. Ležím na Edwardovi, s tvárou zaborenou v jeho hrudi, ktorá sa rytmicky nadvihuje, zatiaľ čo on mi potichu oddychuje do vlasov. Ešte spí. Znova sa pohnem, tentoraz viac, aby som videla na hodiny. Pol šiestej. Edward pod mojim pohybom nespokojne vzdychol a ospalo, možno trochu nahnevane, na mňa pozrel.

„Vždy si ráno taká aktívna?“ zamrmlal pobavene. Venujem mu jeden ospravedlňujúci pohľad a usmejem sa. Claire bolo celú noc na nejakej firemnej akcii a prespávala v hoteli, no typujem, že okolo ôsmej sa vráti. Jediné šťastie, že je sobota a žiadna škola. Iba spokojné ráno s Edwardom v posteli.

„Čo máme dnes na pláne?“ spýtala som sa po chvíli s neskrývaným záujmom. Unavene si prehrabol jeho rozcstrapatené vlasy a zamračil sa do slnka, ktoré na neho svietilo.

„Kam by si chcela ísť?“

Pokrčím ramenami a prstom jemne prechádzam po Edwardovej hrudi. Dúfala som, že vyberie on. Nejaké jeho špeciálne miesto. Ďalší tichý vzdych a ja som sa na neho prekvapene pozrela. Mal zavreté oči a na perách sa mu pohrával letmý úsmev. Je nádherný a ja sa neviem nabažiť pohľadu na neho.

„Dnes tu bude Claire,“ protestuje.

„V týchto mesiacoch má stále akcie,“ odpovedala som hneď a jeho úsmev sa rozšíril.

„Čo s tebou, Bella?“ zavrnel spokojne a perami jemne prešiel po tých mojich. Ruky som mu okamžite zaplietla do vlasov a nenásytne mu bozky oplácala. Nechcela som, aby to skončilo. Aby som musela chodiť okolo Edwarda a ignorovať ho ako väčšinou. A za malú myšlienku, ktorú som práve teraz mala v hlave, som sa hanbila. Nechcela som, aby medzi nami bola Claire.

Edward sa s úsmevom odtiahol a hlavu zaboril späť do vankúšu.

„Čo by si hovorili na malú prechádzku po meste? Možno aj reštaurácia, ktorú si včera tak veľmi chcela namiesto toho lesa.“

Tento nápad sa mi pozdával a Edward vyzeral spokojne, keď zbadal môj výraz.

 

Do siedmej sme s Edwardom ešte ležali v posteli, a potom sme boli nútení vstať. Claire prišla okolo pol ôsmej. Práve vtedy som sedela v izbe a čítala knihu, keď sa ozval motor. Vchodové dvere sa hlasno zaklapli a ja som aj do izby mohla počuť Clairin a Edwardov hlas. Vítali sa. Ani som si neuvedomila, kedy sa moje ruky bolestivo zovreli do pästí. Pokoj, Bella, pokoj. Opakovala som si potichu, dookola, no nepomáhalo to. S tichým povzdychom som zavrela oči. Bolo mi jasné, že Edward pre mňa už dávno nie je žiadna zábavka, ale niečo viac. Vždycky, keď som ho videla pri Claire, alebo nejakej inej, som cítila som žiarlivosť. A to nebolo dobré a už vôbec sa to nemohol dozvedieť Edward. Čo by asi tak povedal?

Pomaly som vstala a neochotne zišla po schodoch. Claire bola oblečená v elegantnom kostýme a už z diaľky sa na mňa usmievala. Kŕčovito som sa usmiala tiež. Ako veľmi som nenávidela pocity, ktoré som teraz cítila. A najhoršie bolo, že Claire akoby vždy vedela vycítiť moju náladu.

„Čo sa deje, Bella?“ spýtala sa potichu. To som až taká priehľadná? Edward po mne okamžite strelil pohľadom a zamračil sa.

„Nič,“ zaklamala som a snažila sa usmiať. Vyšlo to. Claire chápavo prikývla a aj s taškami a Edwardom sa vybrala do izby. A mne nezostávalo nič iné, ako sa vrátiť ku svojim predchádzajúcim činnostiam.

 

...

Ležala som na posteli a písala si s Alex, keď sa zrazu ozvalo tiché zaklopanie.

„Ďalej,“ zakričala som tak, aby to ten dotyčný počul. Do izby vstúpil Edward a ja som sa okamžite vyšvihla do sedu, aby ma takto nevidel.

„Ahoj,“ usmiala som sa na neho, ako keby som ho videla dnes prvýkrát. Edward iba pobavene zdvihol jedno obočie, zavrel dvere a pomaly si sadol na posteľ oproti mne.

„Claire má dnes ďalšiu akciu... do noci... hlbokej noci.“ S iskričkami v očiach hľadel do tých mojich a ja som sa pod tým pohľadom zachvela.

„A?“ provokovala som Edwarda a nervózne si zahryzla do spodnej pery.

„A môžeme ísť do toho parku, ako sme plánovali a potom budeme sami.“

Zvodne pozdvihol jedno obočie a sledoval moju reakciu. A že sa mu to podarilo. Znova som cítila, ako mi do líc stúpa červeň.

„Och, Bella, toto mi nerob,“ zamrmlal zúfalo a očami rýchlo pozrel ku dverám, akoby na niečo čakal. Bez toho, aby som to čakala, sa otočil a pritiahol si moje pery na tie jeho. Prekvapene som zavzdychala, keď mi Edward prešiel jazykom po spodnej pere a jemne ju vsal medzi tie jeho. Myslím, že nikdy nebudem schopná sa dostatočne nabažiť Edwardových bozkov.

Ruky som mu hladne zaplietla do vlasov a snažila si ho pritiahnuť čo najbližšie. A on rozhodne neprotestoval. Jeho prsty jemne putovali po mojej chrbtici, až k môjmu zadku, za ktorý ma pevne chytil a vysadil na svoje lono tak, že sme sa hruďami tesne dotýkali. Vášnivo som mu bozky opätovala. Edwardove pery boli mäkké, teplé a mali krásnu chuť. Pevne som ho zatiahla za vlasy a počula ako spokojne zamrnčal. Mohla som cítiť, ako je Edward čím ďalej tým vzrušenejší a ja som na tom nebola inak. Ani som si neuvedomila, kedy som sa začala inštinktívne obtierať o Edwardov teraz už tvrdý rozkrok. Odpoveďou na to mi bolia séria krásnych, tlmených vzdychov. Rukou som mu nenásytne vbehla pod tričko, no to už sa Edward odtiahol a ja som sa nesúhlasne zamračila.

„No tak, Bella, nechceš to snáď robiť, keď je Claire doma,“ povedal zadychčane. Jedinou útechou mi bolo to, že som videla, že aj on zápasí s rovnakou túhou.

„Viem byť potichu,“ uškrnula som sa pobavene a jazykom si prechádzala po perách, na ktorých bola ešte Edwardova chuť.

„Ale ja to nedokážem,“ šepol. „A vlastne, prišiel som ťa zavolať na obed.“

Ospravedlňujúco sa usmial a ja som iba prevrátila oči. Len by ma zaujímalo, čo chcel Edward robiť s tým jeho malým, veľkým problémom v nohaviciach.

 

Obed prebiehal potichu, každý bol zahĺbený vo vlastných myšlienkach. Občas sa len ozvala Claire a Edward jej odpovedal.

„Takže... máš veľa pracovných ciest?“ prelomila som ticho a so záujmom hľadela na Claire. Trochu prekvapená, že s ňou hovorím, zdvihla hlavu a pousmiala sa.

„Tento mesiac áno, ale potom sa už naplno venujem vám dvom.“ Tentoraz sa usmiala aj na Edwarda, ktorý jej ho ochotne vrátil.

„A dnes?“ spýtala som sa.

„Dnes mám večeru s klientom až do noci, možno sa vrátim až ráno, ešte uvidím.“

Tak tentoraz som sa usmiala ja a šťastne. Och bože, za toto raz zhorím v pekle.

„Môžete ísť so mnou, ak chcete.“

„Nie!“ povedal Edward trochu naliehavo a ja som nemohla potlačiť smiech. Claire na neho nechápavo pozrela. „Je mi strašne zle, asi si pôjdem ľahnúť,“ zamrmlal zmätene a bez toho, aby sa dotkol jedla, odišiel od stolu. Claire sa ešte viac zamračila a s pozdvihnutým obočím na mňa pozrela. S úsmevom som iba mykla plecami a vidličkou sa prehrabovala v jedle.

„Ospravedlň ma,“ šepla potichu a vybrala sa za Edwardom do izby. Potichu som vzdychla a pozrela na plné taniere. Takto to dopadne vždycky.

 

Edward už z tej izby nevyliezol a Claire sa o tom ani nechcela rozprávať. Teraz som s ňou stála v hale a sledovala, ako si obúva svoje drahé lodičky.

„Večeru som ti odložila do chladničky, tak sa ešte najedz,“ povedala ešte rýchlo a jemne ma pobozkala na líce.

„Tak ahoj a staraj sa o Edwarda, keď mu je zle,“ prikázala a ja som prevrátila oči. To určite. Pomaly za sebou zatvorila vchodové dvere a ja som tam stála, až dokým jej auto nezmizlo v zákrute. Chcela som sa otočiť, no zastavili ma dve pevné ruky, ktoré sa ovinuli okolo môjho pása.

„Predstava, že sa o mňa budeš celý deň starať, sa mi páči,“ zamrmlal mi do ucha a ešte viac si ma privinul na svoje telo.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Reverse side of the world 14. kapitola:

 1 2   Další »
06.12.2011 [16:36]

ChipanddalesMell- pokračovať budem, ale naozaj neviem povedať kedy sa mi podarí pridať diel. Emoticon Pretože začnem písať, keď budem mať trochu volno a to teraz nemám... no do vianoc sa pokúsim Emoticon

16. Mell
05.12.2011 [18:51]

Ahoj chcela som sa spýtať či budeš aj naďalej pokračovať v téjto poviedke ak áno tak kedy pribudne nový diel :)

03.10.2011 [12:24]

MaribelAhoj, právě jsem si přečetla tuhle tvojí povídku. A je naprosto skvělá. Opravdu si ani netroufám říci, jak by mohla pokračovat. Edward je skvělej. Claire je mi líto, ale tak to někdy chodí.
Doufám, že bude brzy pokračování, bylo by to skvělé. Klaním se Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.09.2011 [20:16]

ChipanddalesAntonia- cez víkend si k tomu sadnem, takže na budúci týždeň, utorok by mohla pribudnúť Emoticon

13. Antonia
12.09.2011 [19:29]

Ahoj ja by som chcela spytat kedy das novy dielik tejto povidky Emoticon Emoticon Emoticon

12. Ariana
18.08.2011 [18:20]

Ariana Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.06.2011 [17:49]

Tak to jsem zvědavá jak to nakonec ty dva vyřeší. A nevím, proč, ale mám takové tušení, že se Clair vrátí domů brzo kvůli Edwardovi, že mu není dobře a načapá je spolu v posteli.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Scherry
20.06.2011 [17:06]

Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2011 [22:11]

izzie22aaaach ja umrem pls ďalšiu Emoticon

18.06.2011 [21:35]

InomaKrásná romantická oddychová kapitola. Všechny ty emoce z toho jenom sálaly. Nejdříve radost a spokojenost, potom podrážděnost a nakonec opět spokojenost. Moc se těším na další Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!