Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Reverse side of the world 10

První fotky z příprav na NEW MOON


Reverse side of the world 10Bella konečne získa to, čo chce, ale za akú cenu? Prajem príjemné čítanie. Váš Chippy

„Och, Bella,“ šepol pobavene. „Ty si nemožná.“ S tými slovami si ma pritiahol k perám a vášnivo pobozkal.

 

Túžobne som mu zaplietla ruky do vlasov a snažila si ho pritiahnuť čo najbližšie k svojmu telu. A jemu to nevadilo. Práve naopak. Jeho ruky skĺzli na môj zadoček a horlivo si ma na seba vyzdvihol a oprel o blízky altánok. Slastne zavzdychal, keď som sa mu panvou otrela o jeho citlivé miestečko.

„Bella, vieš, že toto by sme nemali,“ zašepkal, keď sa mu podarilo vymaniť z mojich úst. Pousmiala som sa a ďalej ho bozkávala na krku. Vzrušene zavrel oči a zaklonil hlavu.

„Bella,“ zamrnčal potichu, no naliehavo.

„Bude to naše malé tajomstvo,“ povedala som a snažila sa mu rozopnúť košeľu. Nakoniec sa mi to podarilo a mne sa naskytol pohľad na jeho svalnatú hruď.

„Ďalšie?“ spýtal sa pobavene. Jeho poznámku som ignorovala a tento raz sa venovala jeho opasku. Všimla som si, že Edward chce znova niečo povedať. Nahnevane som vzdychla a prst mu položila na jeho plné pery, aby konečne stíchol.

„Edward, nekaz to.“

Prekvapene na mňa pozrel.

„Ja viem, prepáč, som len trochu... nervózny,“ povedal a ja som sa nechápavo zamračila. Nervózny? Denne podvádza Claire a so mnou je nervózny?

„Nemusíš byť,“ povedala som a rukami ho ukľudňujúco hladila po hrudi. Na perách sa mu zjavil úsmev a jemne ma pobozkal.

„Takže... malé tajomstvo?“ overil si zvodne a ja som sa zasmiala.

„Malé tajomstvo.“

 

S Edwardom sme sa vybrali radšej späť, aby sa Claire nezdalo divné, kde tak dlho sme. Na chodbe sme sa ešte rýchlo rozlúčili a každý išiel do svojej izby.

Unavene som sa zvalila na veľkú posteľ a zahľadela sa von z okna, kde som mala výhľad na more. Nechápala som, čo to so mnou Edward robí. Chcela som ho a to veľmi. Spokojne som zavrela oči a o chvíľu zaspala.

 

Po izbe sa ozvalo naliehavé klopanie a ja som prekvapene zažmúrila do tmy. Môj pohľad padol na hodinky. Bolo pol tretej ráno. Prekvapene som vstala, rozhodnutá ísť tomu dotyčnému vynadať.

„Kto je tam?“ spýtala som sa.

„To som ja, Bella,“ ozval sa Edwardov hlas a ja som nechápavo otvorila.

„Čo tu robíš?“ spýtala som sa so záujmom, no odpoveď som nedostala, keďže sa Edward hneď vrhol na moje pery. Vášnivo ma bozkával a ja som mu jeho bozky oplácala.

„Claire spí a ja som ťa chcel vidieť,“ šepol naliehavo a nedočkavo ma zvalil na posteľ. Prekvapene som si ľahla medzi vankúše a sledovala Edwarda, ktorý si rozopínal košeľu.

„O pol tretej?“ povedala som a zvodne pozdvihla jedno obočie. Edward mi jemne vyhrnul nočnú košieľku, ktorú som mala a perami mi prechádzal po brušku, až k mojej tvári.

„Nie si rada, že som tu?“ zašepkal mi tesne pri mojom uchu a ja som sa vzrušene zachvela. „Pretože môžem odísť.“

„Nie!“ povedala som až príliš naliehavo a na Edwardovej tvári sa zjavil úsmev.

„Dobre, pretože už by som to nedokázal.“

Ruky som mu zaplietla do vlasov a pritiahla si jeho pery k tým svojim. Jazykom som mu jemne prešla po tom jeho a usmiala sa, keď potichu vzdychol. Rukou mi jemne prechádzal cez krk, prsia, bruško, až ku mojim stehnám. Rukou mi pomaly putoval po vnútornej strane stehna až mi prešiel po mojom citlivom miestečku. Cítila som ako mnou prešlo vzrušenie, ktoré týmto dotykom vyvolal a ja som sa neubránila tichému vzdychu. Celý čas mi uprene hľadel do očí a sledoval každú moju reakciu.

Prstami mi pomaly vbehol do nohavičiek. Vzrušene som sa zachvela a ruky pevne zovrela do pästí.

Edward neváhal a ja som ucítila, ako do mňa jedným prstom vošiel a začal ma dráždiť. Potichu som zalapala po dychu a túžobne zavrela oči. Mojim telom prešla vlna orgazmu a ja som sa začala triasť. Edward na mňa vzrušene hľadel a vrhol sa na moje pery. Rukami som sa ho snažila pritiahnuť čo najbližšie k svojmu telu a panvou sa mu dráždivo obtierala o jeho tvrdý rozkrok. Edward si nedočkavo vyzliekol tepláky a s otázkou v očiach na mňa pozrel. Pousmiala som sa. Na nič nečakal a v okamihu spojil naše telá. Bolo to niečo úžasné. Hneď ako sa vo mne Edward začal pohybovať, zaplietla som mu prsty do vlasov a slastne zatvorila oči. Netrvalo dlho a obidvaja sme nahlas zavzdychali a nechali sa unášať spoločnými vlnami orgazmu. Edward sa zadychčane zvalil vedľa mňa na posteľ a ja som sa mu s úsmevom položila na hruď.

„Wau,“ šepol udivene a ja som sa zasmiala.

„Dvakrát wau,“ povedala som a jemne ho pobozkala. Spokojne som zavrela oči a obklopená Edwardovou vôňou zaspala.

 

 

Ráno ma zobudilo slnko, ktoré mi svietilo do očí. Rozospato som sa zamrvila a pomaly sa posadila. Edward tu už nebol. Môj pohľad zablúdil k hodinkám a mne bolo jasné, že aj s Claire už sú na raňajkách. Rýchlo som sa postavila a obliekla si kraťase s tielkom. Pomalým krokom som sa vybrala do jedálne, kde som ich zbadala. Najprv som sa usmiala na Claire a dlhšie zostala na Edwardovi.

„Dobré ráno,“ povedala som vysmiato.

„Čo taká dobrá nálada, Bella?“ spýtala sa nechápavo Claire. Iba som mykla plecami a nenápadne pozrela na Edwarda, ktorý sa usmieval tým jeho typickým lišiackym úsmevom. Na tanier som si nabrala nejaký syr a rožok. Hladne som sa do neho zahryzla a ignorovala Clairin nechápavý výraz.

„Tak aký je plán na dnes?“ spýtala som sa so záujmom.

„Dnes budeme mať takú spoločnú oslavu v altánku aj s ostatnými, čo sú na tomto hoteli,“ povedala Claire a ja som si znudene vzdychla.

„Kedy?“

„Cez obed,“ odpovedala a zasmiala sa, keď zbadala môj otrávený výraz.

 

Po raňajkách som sa vybrala na chvíľu k bazénu, keďže Claire s Edwardom zaliezli do izby a ja som ani nechcela pomyslieť na to, čo sa tam práve odohráva. Preto som išla robiť to, čo som robila, keď som ešte nepoznala Edwarda. So záujmom som si prezerala každého chalana, ktorý okolo mňa prešiel. No keď to vždycky skončilo pritom, čo má Edward a tento nie, zmučene som si vzdychla a postavila sa na odchod. Rýchlo som vbehla do izby a obliekla si nejaké plážové šaty, keď sa ozvalo klopkanie a hlas Claire:

„Pripravená?“ spýtala sa, keď som otvorila dvere a ja som prikývla. Edward si ma celý čas iba s úsmevom prezeral a ja som cítila, ako pod jeho pohľadom červenám. Spoločne sme došli až k altánku, kde už sedela kopa ľudí. Claire sa okamžite vybrala za svojimi priateľmi a mne s Edwardom nezostávalo nič iné, ako si ísť sadnúť na najbližšiu lavičku.

„Čo by si hovoril na šampanské?“ prerušila som ticho, ktoré medzi nami panovalo a Edward horlivo prikývol. Okamžite som sa postavila a prešla ku stolu s pohárikmi. Zobrala som dve a chcela sa vrátiť, no keď som sa otočila, na mojom mieste už sedela tá blondína. Nahnevane som prižmúrila oči a vybrala sa k nim.

„S dovolením,“ povedala som a nahnevane klepkala nohou o zem. Edward na mňa prekvapene vypúlil oči.

„Prosím?“ spýtala sa tá blondína nechápavo a trochu neochotne sa na mňa otočila.

„Toto je moje miesto,“ povedala som sebavedomo a všimla si, ako trochu zmätene pozrela na Edwarda, ktorý sa už teraz tváril pobavene. Iba mykol plecami a vzal si odo mňa pohárik. Tá žena prekvapene vstala a s tichým pardon odišla.

„Čo to malo znamenať?“ spýtala som sa nahnevane a sadla si.

„Ty žiarliš?“ vrátil mi to otázkou a krásne sa usmial. Iba som záporne pokrútila hlavou a hľadela na pohárik.

„No tak, Bella, musela si vedieť, že to bude takto,“ zašepkal naliehavo a nenápadne mi položil ruku na chrbát. Zdráhavo som sa nadýchla a znova pokrútila hlavou.

„Ako si si to predstavovala? Že kvôli tebe opustím Claire?“ spýtal sa nechápavo a ja som sa zamračila. Mal pravdu. Čo som vlastne chcela? Cítila som, že sa mi do očí derú slzy a ja som prekvapene zažmurkala.

„No tak, Bells,“ zamrmlal Edward už trochu jemnejšie a snažil sa vyhľadať môj pohľad. Ignorovala som to a postavila sa.

„Idem do izby,“ povedala som rýchlo a rozbehla sa preč. Potrebovala som byť sama.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Reverse side of the world 10:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!