Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Reverse side of the world 1 + prológ

ugiů


Reverse side of the world 1 + prológNo, tak som dostala nápad na novú poviedku. Vopred upozorňujem, že postavy sa tu budú líšiť. Edward je poloupír, ktorý svoju večnosť trávi ničením životov druhých ľudí a v podstate je to taká jeho zábavka a nová výzva. Raz stretne Bellinu tetu, čo bude pre neho nová výzva... ale ako to dopadne? Prosím o komenty.

Prológ- Edwardov pohľad

 

Očami som pomaly prechádzal z jednej ženy na druhú a vyberal svoj ďalší cieľ. Presne som vedel, čo hľadám. Ženu nad tridsiatku, ktorá je unudená svojim životom a každý deň  čaká, že sa niečo zmení. A to bolo presne to, čo som chcel. V ich očiach som bol krásny, mladý a oni nevedeli pochopiť, prečo som si vybral rovno ich. Práve včera som dokončil jednu prácu, po ktorej mi zostalo drahé auto a jej smútok. Ako žena manžela, ktorý by pre ňu zniesol všetko, si užívala život a práve ja som jej otvoril oči, aby zistila, aký je svet. Že to nie je iba prechádzka ružovou záhradou, kde sa o teba vždy niekto postará. Ako poloupír, som trávil svoju večnosť braním druhým to, čo som ja nemal. Nikdy nebudem mať život, rodinu a ani nikdy viac nezostarnem. Práve preto som tak rád ničil šťastie druhým. Pretože oni si to nevážili. Dostali šancu, zatiaľ čo ja nie. Ničilo ma prizerať sa na to, ako si myslia, že ich život už horší nemôže byť. A práve preto som tu dnes bol. Vyberal si ďalšiu, s ktorou strávim kúsok svojej večnosti a pomôžem jej pochopiť môj pohľad na svet.

Môj pohľad spočinul na asi 33 ročnej žene a podľa jej myšlienok, bola presne tá, ktorú som hľadal. Fascinoval ma jej život. Jej vzťah ku jej jedinej rodine čo mala.

„Jeden pohárik tamtej dáme,“ povedal som čašníkovi a ďalej ju sledoval. Sedela aj s pár kamarátkami v rohu a rozprávali sa o živote. Čašník sa zatiaľ aj s nápojom vybral k nej a pritom ukázal na mňa.

Zdvihol som pohár a žiarivo sa na ňu usmial. Zadržal som smiech, keď som počul jej zmätené myšlienky a zbadal, ako pri mojom pohľade začala červenať. Hlavu som sklopil ku stolu a uškrnul sa. Presne ako som plánoval, sa pri ich stole zvrhla debata o tom, či by mi mala ísť za mnou. Nakoniec sa však postavila a cestou sa začala upravovať.

„Už som myslel, že ani neprídeš,“ zašepkal som zvodne a prstom prechádzal po pohári. Presne som vedel, čo sa ženám páči a čo nie. A zato som vďačil čítaniu myšlienok.

„Ale už som tu,“ zašepkala a snažila sa usmiať. Zdvihol som hlavu a uprene na ňu pozrel.

„Takáto krásna žena by tu nemala byť bez priateľa,“ povedal som trochu karhavo a rukou jej naznačil, nech si sadne.

„Máš pravdu, nemala.“

„Tak to musíme napraviť,“ zašepkal som tesne pri jej uchu a cítil, ako sa zachvela. Tak toto bude jednoduchšie, ako som si myslel.

„Som Edward,“ povedal som nakoniec.

„Claire,“ začervenala sa a ja som ju vyzval k tancu.

 

 

Bella  1. kapitola

 

„Kde mám tie čierne nohavice?!“ zakričala som na svoju tetu a nervózne sa prehrabovala medzi svojim oblečením. Nenávidela som rána, keď nestíham a to bolo skoro každé.

„Asi sa perú,“ zakričala naspäť. Rezignovane som si sadla na posteľ.

„Super,“ zamrmlala som a schytila nejakú sukňu.

„Bella, pohni si, nestíhaš,“ povedala Claire a začala si česať vlasy. Vlastne sa v poslednej dobe zmenila. Na svoj vek síce vyzerala mladšie, ale nikdy sa nemaľovala a ani sa priveľmi neupravovala. A teraz na sebe mala make up a dokonale upravené vlasy. A to nehovorím o oblečení.

„Ty si zas niekoho stretla,“ zasmiala som sa a ona mykla plecami.

„Možno,“ usmiala sa a ja som na ňu s pozdvihnutým obočím hľadela. Zvykla som si, že si skoro každý deň berie do domu iného chlapa, takže to pre mňa nebola žiadna novinka. Zvyčajne to boli chlapi, ktorý s ňou boli iba kvôli jej peniazom a tento určite nebude výnimkou.

„No tak to som zvedavá,“ zamrmlala som si skôr pre seba a s pozdravom vyšla z domu. Nadšene som kráčala k svojmu autu.

V škole som bola za chvíľu, pretože som milovala rýchlu jazdu a ešte viac svoje drahé auto. Pred školou som si už všimla svoju kamarátku Alex. Priatelili sme sa už od začiatku strednej školy. Vlastne vtedy som sa presťahovala z Forksu do New Yorku, pretože moji rodičia mali nehodu a neprežili. Odvtedy sa o mňa stará Claire. Za ten čas som sa poriadne zmenila. Vždycky som mala problém nájsť si kamarátov, alebo priateľa, ale to sa zmenilo hneď, ako som sa presťahovala sem. Zrejme to bolo tým, že som chcela zabudnúť na tú bolesť zo straty svojich rodičov, a preto som si začala užívať život. A na to bola Alex dokonalá.

„Ahoj,“ povedala nadšene, hneď ako som vyšla z auta.

„Čau,“ zamrmlala som a snažila sa o úsmev.

„V sobotu ideme na ďalšiu párty. Dan by ťa tam hrozne chcel, takže tam musíš ísť,“ povedala a ja som vedela, že nemám na výber.

„Ako by som mohla chýbať?“ zasmiala som sa a spoločne sme sa vybrali do školy. Prvú hodinu som mala matematiku, ktorú som neznášala. Keď som vošla do triedy, čakal ma tam môj kamarát Daniel. Jedine vďaka nemu som tú hodinu dokázala ako tak prežiť.

„Alex ti už povedala o mojej párty,“ zamrmlal a ja som prikývla.

„Chcel som to mať veľké, takže to bude v bare a budú tam všetci!“ hovoril nadšene.

„Mám ti pomôcť?“ spýtala som sa ho a on prikývol.

„Vlastne by si mi to mohla pomôcť celé zorganizovať,“ zamyslel sa a prstami nervózne poklepkával po stole.

„Čo by som ja pre teba neurobila,“ povedala som rýchlo, keďže do triedy už vchádzal učiteľ. Hodina mi ubehla celkom rýchlo a ja som sa vybrala za Alex. Vo vačku mi zavibroval mobil a ja som otvorila správu od Claire, ktorá chcela, aby som prišla do nejakej reštaurácie, aby mi predstavila svojho nového priateľa. Zhrozene som hľadela na mobil a nakoniec ho rezignovane strčila spať do vačku.

„To nemôže myslieť vážne,“ povedala som zhrozene.

„Čo?“ spýtala sa nechápavo Alex.

„Idem sa zoznámiť s Clairiným novým frajerom,“ povedala som a sledovala, ako vypúlila oči.
„Chúďatko,“ zašepkala nakoniec.

„Aj tak sa s ním za chvíľu rozíde, tak nechápem o čo jej ide,“ zamrmlala som a Alex ma znova súcitne potľapkala po chrbte.

 

Xxx

 

Hneď po škole som sa vybrala ku autu, aby som stihla obed. Unudene som sa ťahala ku tej reštaurácii a priala si, aby som to mala čo najskôr za sebou. Vnútri som už videla Claire, ktorá na mňa nadšene mávala a ja som sa vybrala za ňou.

„No tak kde je?“ spýtala som sa hneď.

„Ešte tu nie je,“ povedala a natešene na mňa hľadela.

„Ach, Bella, keď ho poznáš... on je úplne úžasný,“ koktala a ja som po dlhom čase videla v jej očiach radosť. Teraz by som sa mala tešiť aj ja, ale nemohla som. Veď to bude iba ďalší chlap, ktorý nemá čo v živote robiť. Alebo nejaký debil.

„Koľkože to má rokov?“ spýtala som sa po chvíli.

„Asi 18,“ zamrmlala si popod nos a celá sčervenala.

„Koľko?!“ zvreskla som zdesene a s vypúlenými očami na ňu hľadela. To nemohla myslieť vážne.

„Bella, viem, že je to šok, ale on je úplne iný ako ostatní,“ šepkala a snažila sa ma ukludniť. Nakoniec som sa rezignovane oprela a ruky si založila v bok. Však čo, ja sa jej do života starať nebudem. Nejak si to pretrpím.  Znudene som sedela a čím ďalej si myslela, že už nepríde, keď vo dverách zjavil priam boh. Prekvapene som sa vystrela a sledovala ho. Stál v kraji miestnosti a svojimi očami prechádzal po reštaurácii, akoby niekoho hľadal. Mal na sebe čierny priliehaný oblek, čo dokonale pasovalo k jeho bronzovým vlasom. Vlastne celý bol dokonalý a ja som nemohla uveriť vlastným očiam, keď sa jeho pohľad na chvíľu zastavil  na mne.

Zrazu sa pohol smerom k nám a kráčal ku nášmu  stolu. Nechápavo som hľadela, ako došiel ku Claire a jemne ju pobozkal. Potom jeho pohľad spočinul na mne.

„Ty musíš byť Bella,“ povedal krásnym hlasom a ja som mala čo robiť, aby som to rozdýchala.

------------------------------------------------------------------------------------------

No, tak mám pokračovať? Budete to čítať? :)

Moje zhrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Reverse side of the world 1 + prológ:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!