Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 18. kapitola

twilight-ukázka


Return - 18. kapitolaJsem po obědě a tak dávám další dílek a pak až večer.Myslím, že s téhle kapitoly budete nadšený. A vážně si puste muziku co tam máte. Tak si to užijte a komentáře.

18. Noc rozkoše

 

HUDBA

 

Pohled- Isabelly (Romči)

Se smíšenými pocity jsem šla za ním do pokoje. A dnes už po několikáté mě přepadl pocit deja – vu. Zhluboka jsem se nadechla a vešla do pokoje. Edward ležel na posteli a měl zavřené oči. Ještě si mě nevšiml. Opatrně jsem si odkašlala a v tu chvíli už seděl.

Zíral na mě jako na přízrak, no, já jím vlastně i byla. Ted jsem Romaně byla podobná, až to bylo neuvěřitelné. Bylo mi jasné, na co myslí. Pomalu vstal a došel ke mně. Opatrně, jako by se bál, že se rozplynu, mě pohladil po tváři. Přivřela jsem oči a užívala si jeho dotyku.

„Jsi nádherná,“ špitl a poté mě opatrně políbil.

Obtočila jsem mu ruce kolem krku a víc se k němu přitiskla. Jeho ruce byly uzamknuté za mými zády. A mnou projel ten krásný pocit až do podbřišku. Vlna touhy se zvedla a už potřebovala ukojit.

Donutila jsem Edwarda, aby začal couvat. A já ho následovala, stále se líbajíc. Když už jsme byli u postele, donutila jsem ho se posadit a sama si na něj sedla obkročmo.

 

Nepoznávala jsem se, ale bylo mi to jedno. Mnou lomcovala touha po tom, abychom byli jedno tělo.

Kyslíková zásoba mi docházela a tak se přesunul na můj krk. Zaklonila jsem hlavu a slastně vzdychla. Moje ruce bloudily po jeho těle, stejně jako ty jeho po mém. Chvěla jsem se pod jeho dotyky a chtěla stále víc a víc.

Moje ruce našly jeho knoflíčky od košile. Pomalu jsem všechny začala rozepínat, zatímco se věnoval mému krku a jeho ruce mým bokům. Konečně jsem rozepnula i ten poslední knoflíček. A vyskytl se mi neuvěřitelně krásný pohled na jeho nahou, vypracovanou hruď.

Odtáhla jsem se od něj a pořádně si ho prohlédla. A poté jsem už musela spojit naše rty. Tak dlouho byly od sebe. Zatlačila jsem mu rukou na hruď a on pochopil a lehnul si. Opustila jsem jeho rty. A začala se polibky přesouvat níž. Moje ruce obkreslovaly jeho svaly.

Polibky jsem se sunula přes jeho krk, ramena, hruď a stále níž. Moje ruce byly jako přilepené na jeho svalech a nechtěly se hnout. Až narazily na pásek od kalhot. Kterého se ihned zmocnily a začaly ho rozepínat.

Stáhla jsem mu kalhoty a zahodila je pryč. A v tom už jsem byla pod ním já. Hladově spojil naše rty. Když jsem uslyšela trhání látky a ucítila škubnutí. Moje košilka byla pryč taky.

Začal se polibky přesouvat na můj krk a níž. Zaklonila jsem hlavu a pokoušela se roztřeseně dýchat. Chvěla jsem se pod jeho dotyky.

Když se dostal až k mým ňadrům. A začal je dráždit. Hlasitě jsem sténala a kroutila se pod ním, jako had. Doháněl mě k šílenství.

Každý jeho dotyk mi působil obrovskou slast, ale také mě mučil. Bylo to už k nevydržení.

Už jsem nechtěla nic jiného, než abychom byli jeden. Bylo to jako nutnost.

Přitáhla jsem si jeho rty a naléhavě ho políbila. Poté jsem mu vzdychla do ucha.

 „Potřebuju tě.“

To ho nakoplo. Zbavil mě kalhotek a i svých trenek. Políbil mě a poté něžně spojil naše těla.

Prohnula jsem se jako luk, zaklonila hlavu a hlasitě vykřikla. Začal se ve mně pomalu pohybovat a já mu obmotala nohy kolem pasu a víc se k němu přitiskla.

Boky i pohyby jsem mu vycházela vstříc.

Pokojem se rozléhalo moje hlasité vyjadřování rozkoše.

Ucítila jsem mravenčení v podbřišku, tiskla jsem se ještě víc, moje nehty se zarývaly do jeho zad. Srdce začalo sprintovat ještě rychleji. Jeho tempo se zrychlovalo.

Blížili jsme se k neprosté dokonalosti.

Ten oheň ve mně a to vše. Nešlo to vydržet. Cítila jsem, že každou chvíli vybuchnu, nešlo to ustát.

Když se to stalo. Vybuchla jsem a pocítila dokonalost. Hlasitě jsem lapala po dechu a vychutnávala si ten pocit do úplného konce. Edward se po chvíli taky zaseknul.

V pokoji nastalo úplné ticho a oba jsme si vychutnávali naší vlnu dokonalosti. Jediné, co bylo slyšet, byl splašený tlukot mého srdce.

Byla jsem po tomto novém nepopsatelně krásném zážitku tak vyčerpaná, že jsem okamžitě, jen co mě Edward zabalil do deky, usnula.

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!