Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 16. kapitola


Return - 16. kapitolaJak jsem slíbila je tu další díl. Z muzikou jsme měla problém a nevím jestli jsme vybrala dobře no snad se vám to bude líbit.

16. Záhada

 Hudba

Pohled- Isabelly (Romči)

A tak začalo moje dokonalé štěstí. Edward byl pořád se mnou. A já byla spokojená. Moje bolest, co to bylo? Už jsem to ani neznala. Edward byl se mnou i večer, vždy se tajně oknem ke mně vplížil a my si pak povídali, ale já měla díky němu hlavně klidný spánek.

Ve škole to taky bylo v pořádku, sice na nás první dva dny zírali, ale pak se to zlepšilo. Jediné, co denně potkávám, je vražedný výraz Ashley, ale to je mi fuk. Proč bych se o ní měla starat, když mám u sebe Edwarda?

 I přesto, jak jsem byla šťastná, tu pořád byly záhady. Ten podivný cit k Romanovi. A pořád se mi zdálo, že mi něco tají, všichni.  Někdy ty pohledy Edwarda, jako by mě zkoumal. Občas to bylo na zabití, ale já se rozhodla to nevnímat.

A hlavně v poslední době mi přijde, že ke mně ta blond nepatří. Občas mi přijde, že jsem ve skutečnosti někdo jiný a oni ví kdo, jen mi to nepoví.

Už to je skoro měsíc, co jsme s Edwardem spolu. Carlisle mi konečně už dovolil chodit a tak mě Edward nemusí nosit, ale přesto, jakmile jsme u schodů, mi je nedovolí sejít a nosí mě.

Právě jsou na lovu a já jsem po dlouhé době sama. Dnes má svítit slunce. A mou hlavu zaplňovaly všechny ty záhady za poslední dobu. A hlavně ta největší, co se stala v den, kdy jsme se loučili. Naklonil se ke mně a zpod trika mu vypadl přívěšek. Ale ne leda jaký. Byla to stříbrná motorka a měla na boku vyryto R. Byla to ta motorka, co jsem měla od Troye a co jsem hledala, až na to R.

Už jsem to dnes nevydržela, musela jsem se dozvědět něco o Romanově mámě. Pochybuju, že k ní nic necítil.

Jediné co jsem věděla bylo, že zemřela v den Romanova narození a ten se narodil tady ve Forks, takže je pravděpodobné, že bude mít i tady hrob. Vzala jsem si mikinu a šla ven.

Nemyslela jsem na nic, jen na to, že se chci dozvědět pravdu. Na krku jsem měla svůj záhadný přívěšek. Žmoulala jsem ho celou cestu na hřbitov. Na to, jak bylo tohle městečko malé, hřbitov byl velký. Může to trvat dlouho, než najdu ten její hrob. Ani nevím, jak se jmenovala.

A zase jsem měla to svoje, že vše vím. Už mi to lezlo na nervy. Pomalu ale přesto jistě jsem šla na konec hřbitova. Co nejblíže k lesu. Do zapadlé uličky.  A tam na mě koukal jeden hrob. Bylo vidět, že se o něj starají. Byly tam čerstvé růže. Něco mi říkalo, že je to ten, co hledám.

 

Pomalu jsem došla k němu a podívala se na náhrobní kámen.

 

Romana Jiráčková

Milovaná dcera, přítelkyně a matka

Navždy bude v naších srdcích s námi

 

Když jsem si to přečetla, bodlo mě u srdce. Už jsem věděla, po kom se Roman jmenuje. Měla jsem divný pocit. Podívala jsem se na fotku a doslova ztuhla. Na té fotografii byla dívka. Byla krásná. Měla hnědé oči a vlasy. A přesto mi byla tak podobná. Moje srdce se zastavilo.

Podívala jsem se na datum úmrtí. Bude to přesně padesát jedna let.  Zemřela den předtím, než jsme se probudila z komatu, když odečtu 50. let.

 Podívala jsem se ještě jednou a pozorněji na fotografii. Na krku měla přívěšek jako já. Krásně se usmívala.

Bodlo mě ještě víc u srdce. A já počítala dny. Zítra bude mít Roman narozeniny.

Šla jsem domů a měla co dělat, abych nebrečela. Přepadl mě takový divný pocit. Ale doma jsem na vše zapomněla. Jelikož před domem stálo auto Alice. Jen co jsem vešla dovnitř, už mě objímala.

 „Jedeme na nákupy a poté budeš spát až do neděle u nás,“ řekla nadšeně a už mě táhla do auta.

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!