Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Return - 15 kapitola

Jack Huston - Mr. Nice


Return - 15 kapitola Slíbila jsem že dnes bude ten díl. A tak ho tu máte. Asi začnu přidávat kapitoly rychleji jelikož to chci už mít zasebou a soustředit se na jíné nápady. Ten konec se mi moc líbil v čera..no nějak vás musím donutit psát komentáře. A tak je pište jinak bude víc takových konců.PS: Sekáčky nechtě ještě odpočívat holky.

15. Šťastná

 

Pohled- Isabelly (Romči)

Naklonila jsem se blíž k Edwardovi a on v tu chvíli zvednul hlavu. Naše obličeje byly jen pár centimetrů od sebe. Můj dech se zrychlil. A moje srdce se vydalo na dálkový běh. Dívali jsme se vzájemně do očí. Jeho pohled sklouzl k mým rtům, pak zpátky. Viděla jsem, jak je nerozhodný. Ale mě už to nebavilo. A navíc, moje touha byla obrovská.

Toužila jsem po jeho dotycích a rtech na mých už tak dlouho. Chytla jsem ho za týl a konečně si přitáhla jeho rty na své. Když se naše rty setkaly, jako by mnou projel elektrický proud. A v tu samou chvíli, byly jeho ruce kolem mého pasu.

Náš polibek byl horlivý. Nedočkavý a plný vášně. Moje ruce se zapletly do jeho vlasů. Víc jsem se k němu přitiskla. Ten polibek byl tak povědomý a nádherný, až jsem se toho bála. Jako kdybychom se neviděli a já po dlouhé době opět ochutnávala jeho studené rty.

Můj dech už mi nestačil a tak se odtáhl, aby se mohl přisát na můj krk. Zaklonila jsem hlavu a slastně vzdychla. Touha mnou lomcovala, až to bylo neuvěřitelné. Najednou jsem ležela a Edward opět zatýkal moje rty polibku. Jeho ruce putovaly po mém těle. A já se pod jeho dotyky chvěla.

Moje ruce přejížděly po jeho těle. Nechtěla jsem nikdy přestat, jen pokračovat. Moje pravá noha se sama od sebe obmotala kolem jeho pasu. A jeho ruka vystřelila k mému pravému stehnu. Každý jeho dotyk byl něžný a opatrný a přitom tak vášnivý.

 

Pokračovali bychom dál, kdyby nás nevyrušilo odkašlání. Vyděšeně jsem se podívala. Ve dveřích stál usmívající se Roman.

„Nechci rušit, ale už je konec,“ řekl a odešel. Pustila jsem Edwarda a ten mě vzal bez slova do náruče a odnášel k šatnám.

Tam na mě čekala usmívající se Alice. Edward mě opatrně položil a odešel. Alice mi pomohla do šatny a převléci si kalhoty. A já nevím proč, ale bála jsem se, že jsem vše pokazila. Co když se mi teď začne stranit? Ta představa mě bolela.  Jednou jedinou věcí jsem si byla naprosto jistá. Miluju Edwarda Cullena a cítím se s ním nepopsatelně dobře.

Po jedné noze, aniž bych čekala na Alici, jsem se vydala ven. Chtěla jsem už vidět Edwarda a vědět, jak to bude dál. Opřela jsem se venku o zábradlí a čekala.

Po chvíli vyšel ven. Usmíval se jako slunce, které tu už dlouho nesvítilo. Ale on ho bezpečně mohl nahradit. Podíval se na mě a já cítila, jak se mi vlévá krev do tváří. Ještě víc se usmál a došel ke mně. Vzal mě do náruče, jelikož tohle byla poslední hodina, vydal se k jeho Volvu. Pořádně jsem ho chytla kolem krku a hlavu si opřela o jeho rameno. V tu chvíli si mě k sobě ještě víc přitiskl.

Posadil mě do auta a vyjeli jsme ke mně. V autě bylo ticho, i když jsem nevěděla, co se bude dít, dál bylo to příjemné ticho a já si ho užívala. Zastavil před domem a zase mě vynesl do pokoje. Docela jsem doufala, že mi vrátí berle, ale ne.

Položil mě na postel a díval se mi stále do očí. A já to nemohla zase vydržet jako předtím. Prostě když jsem byla s ním, nepoznávala jsem se. Přitáhla jsem si ho zase k sobě. Ale tenhle polibek už byl pomalejší, procítěnější.

Když se ode mne po nekonečně dlouhém polibku odtrhl, usmíval se a konečně promluvil.

„Miluju tě.“

V tu chvíli se mi na moment zastavilo srdce a poté se zase rozeběhlo neuvěřitelnou rychlostí. Moje rty se samovolně roztáhly po úsměvu.

„Já tebe,“ špitla jsem a poté ho opět políbila.

A zase tu byl ten pocit deja – vu, který mě už dlouho trápil.

 

SHRNUTÍ



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Return - 15 kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!