Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Renesmeeina budúcnost - 1. kapitola

WfE2


Renesmeeina budúcnost - 1. kapitolaRenesmee sa s rodinou a Jakeom presťahovala a začínajú nový život.

Rodina Cullenovcov sa presťahovala do Fínska. Renesmee už nestarla, bola dospelá. Carlisle sa zamestnal v miestnej nemocnici. Esmé začala pracovať v škôlke, Bella, Edward, Alice, Jasper, Rosalie, Emmett a Renesmee sa zapísali na strednú školu. Tentokrát všetci do prvého ročníka.

.      .     .      .      .      .      .      .

Bella:

Zajtra sme mali ísť prvýkrát do školy v novom domove. Obávala som sa o Renesmee, ešte nikdy nebola medzi toľkými ľuďmi. Obávala som sa jej reakcie na nové prostredie. Vedela sa dokonale kontrolovať, no to všetko bude pre ňu nové, ľudia, škola. Carlisle ju doma pripravoval na strednú. Bolo to veľmi bystré dievča, zvládla celú základnú školu za tri roky života. V niektorých smeroch bola dokonca múdrejšia ako ja. Sedela som v obývačke a rozmýšľala o svojej dcére, ktorá ma už zajtra nebude môcť volať mama, ale Bella. Bude to pre mňa takisto nové.

„Mami?“ Renesmee stála na schodoch a v očiach mala ten nadšený pohľad.
„Prosím, zlatko?“ snažila som sa skryť svoje obavy.
„S tetou Alice ideme nakupovať, nejdeš s nami?“
„Nie, vďaka, len choďte.“ V ten deň som naozaj nemala chuť na šialené nákupy s Alice.

 

Ráno bolo dosť chladno, tak som si obliekla svoje obľúbené čierne džínsy a tmavomodrý, predlžený top s výstrihom do „U“. Obula som si takisto tmavomodré čižmy na klinovom opätku, ktoré mi dala Renesmee na Vianoce. Vlasy som si  ráno vyžehlila a nechala voľne padať na plecia. Edward hneď ráno odišiel von s izby, vraj ide preč, aby som sa mohla v pokoji obliecť na taký významný deň. Zišla som dole po schodoch cez obývačku do kuchyne. Renesmee s Alice tam už sedeli a keďže Nessie je aj ľudskú stravu, tak mala pred sebou nahryznutý chlieb. Diskutovali, ako inak... o oblečení. Alice mala na sebe čierne pančuchy, červené jednoduché šaty a rovnakej farby aj členkové čižmy na ihličkovom podpätku. Renesmee mala oblečené obtiahnuté žlté tričko, ktoré sa na konci rozširovala ako kvetinka, čierne legínsy a hnedé čižmy pod koleno, hádam na pätnásť centimetrovom širokom opätku. Vlasy mala zviazané do voľného vrkoča.

„Kde sú všetci?“ opýtala som sa, pretože som tam nikoho iného nevidela.
„Esmé išla do škôlky, Carlisle sa ešte nevrátil z nočnej a ocko s Emmettom, Jasperom a Rosalie išli na krátky lov, lebo nemali čo robiť,“ povedala Nessie, kým prežúvala kus chleba.

Sadla som si k nim a rozprávala sa s Alice o dnešnom dni. Začula som, ako Edward otvoril svoju skriňu. Asi sa ešte neobliekol, ani som si to ráno nevšimla. Taktiež som počula Rose s Emmettom vo svojej izbe, ako sa dohadujú, čo si obliecť, aby spolu ladili.

„Ahojte, dnes vyzeráte všetky nádherne.“ Zložil nám Edward poklonu a pobozkal Renesmee aj mňa na líce.
„Vďaka, aj ty.“ Taktiež som ho pochválila. Mal na sebe hnedé nohavice a béžový rolák.

Po schodoch kráčali dole Rose s Emmettom. Rosalie mala na sebe tmavomodré pančuchy, čiernu sukňu a tmavomodrý top. Emm mal čierne nohavice a taktiež tmavomodrú košeľu, takže neladili len spolu, ale aj so mnou.

„Pripravený?“ opýtal sa Emmett.

„Jasné, poďme!“ nadšene zapišťala Nessie.

„Počkať, kde je Jake?“ Na neho som úplne zabudla.

„Išiel ešte niečo vybaviť, pridá sa k nám až v škole,“ odvetila Renesmee, ktorá už stála vo dverách.

Vošli sme do garáže. Rose išla s Emmettom a so svojim novým, červeným Mercedesom, Alice s Jasprerom šli na modrom BMW a ja s Edwardom a Ness sme si vzali sivé Volvo, a spoločne sme vyrazili do nového života

 

S touto poviedkou mi pomohla NoemiVolturiCullen. Chcela by som sa jej veľmi pekne poďakovať, je veľmi ochotná a zlatá. Noemi Ďakujem.


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Renesmeeina budúcnost - 1. kapitola:

 1
13.08.2013 [12:02]

NoemiVolturiCullenJééj. Ďakujem veľmi pekne. Emoticon Emoticon Samozrejme, hocikedy, ako som ti už napísala. Môj názor na poviedku poznáš, takže ti poviem už len toľko, že sa teším na tvoj rozkvet. Emoticon

4.
Smazat | Upravit | 09.08.2013 [21:40]

Ahoj táto poviedka je perfektná ale uvítala by som viac lásky medzi Edwardom a Bellou. Mne vždy hreje srdce keď si nejak dajú pusu v budúcnosti. Emoticon Emoticon Emoticon
A inak je tá poviedka skvelá

3. Nessienka admin
09.08.2013 [13:53]

NessienkaAhoj
Este si mala velky perex obrazok - ospravedlnujem sa, predtym som si to nevsimla Emoticon - takze som ti ho nahrala do galerie. Pre dalsie kapitoly pouzivaj tento link:
www.stmivani.eu/gallery/Edward-jacob-renesmee-bella.jpg

Dakujem

2. Nessienka admin
07.08.2013 [12:35]

NessienkaAhoj
Clanok opat vraciam na opravu. Neopravila si si ani polovicu z toho, co som ti vypisala. Vlastne takmer nic. Takze sa skus na to pozriet pozornejsie a az potom zaskrtni "Clanek je hotov".
Dakujem

1. Nessienka admin
05.08.2013 [8:42]

NessienkaAhoj
Článok ti vraciam na opravu. Pozri si, prosím, nasledovné:

*Už v názve si mala chybu - opravila som ti ju. Ale do budúcnosti si zapamätaj, že je Renesmee, nie Renessme.
*Nezobrazuje sa ti perex obrázok. Pokúsila som sa ho "zachrániť", ale link, ktorý si uveidla, neexistuje. Preto si obrázok skús nahrať do miestnej galérie a až potom vložiť do článku.
*Pozor na mená hlavných postáv: je Rosalie, nie Rossalie, na druhej strane je Emmett, nie Emmet alebo Emett.
*Pozor na chýbajúce písmenká a preklepy
*Je "Z Bellinho pohľadu", rozhodne nie Belinného
*Číslovky sa píšu slovom, výnimku tvorí len určenie času (9:30), dátumy (5.6.1996) a roky (1918)
*Prvé úvodzovky sa vždy píšu dole a rozhodne sa nikdy nenahradzujú dvomi čiarkami. Ak ti ich Word automaticky nepíše dole, vždy si ich môžeš dodatočne vložiť do textu priamo v administrácii. Úvodzovky nájdeš v špeciálnych znakoch
*Za dolnými úvodzovkami sa nikdy nepíše medzera, rovnako ako sa nepíše pred hornými
*Pozor na mäkčene, občas máš namiesto nich dĺžne
*Chýbajú ti čiarky pred spojkami a v súvetiach, niekedy aj v osloveniach (ktoré sa z oboch strán vymedzujú čiarkami)
*Pozri si aj Nominatív množného čísla prídavných mien - v Nominatíve bude na konci I, v ostatných pádoch je to Y
*s/z - je s kým/s čím, ale už z koho/z čoho - občas si to zamenila
*Máš nesmierny guláš v priamej reči. Skús si prečítať tento vzor a opraviť si to podľa neho:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Bella, kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Bella, si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Bella, ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Bella," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"


Snaž sa opraviť si všetky chyby. Ak by si s tým mala problémy, vždy sa môžeš pokúsiť nájsť si korektora, ktorý by si s gramatikou pomáhal.
Keď si opravíš všetko, znovu zaškrtni "Článek je hotovˇ".
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!