Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Řekni jí to, brácho - 1. kapitola

dqdwa


První kapitola. Doufám, že se vám bude líbit víc než prolog, který se vám nelíbil. Bella má škodolibou náladu. Je to taková nudná a nezáživná kapitolka. Co dneska naše Bellinka beztrestně provede? Přeji příjemný zážitek.

Alice


Přírodopis se dneska pekelně táhnul. Kdy už proboha zazvoní?! Tohle byla jedna ze dvou hodin, co jsem neměla s Jasperem, takže jsem se strašně nudila. Položila jsem si hlavu na lavici a vyčkávala, kdy zazvoní.

„Slečno Brandonová?“ zeptala se profesorka Lambová. Já jsem vyskočila a řekla první větu, která mě napadla:

„Ehm, podzimní kolekce šperků Dior vyjde 8. 12.! “ Všichni se na mě podívali a začali se řehtat jak koně. Nejspíš se červenám i na nohách. Strašně se stydím.

„Žákovskou!“ zařvala, až mi asi praskly ušní bubínky. Vstala jsem a dala jí ji na stůl.

„Mimochodem, máš krásné boty. Dior?“ šklebila se úča a dívala se na mé lodičky.

„Ne, Bottega Veneta,“ řekla jsem klidně. Teda, aspoň jsem se snažila, aby to tak znělo.

„Po škole,“ oznámila, jako by seděla s kamarádkou u čaje a pochvalovala cheesecake.

„Prosím, ne! Napíšu klidně stokrát „nemám poučovat slečnu profesorku o vydání podzimní kolekce od Diora", ale nenechávejte mě po škole!“ řvala jsem na celou třídu.

„Dvěstěkrát. Sbal se a upaluj na oběd! Ať už tě tu nevidím!“

Málem jsem se rozskákala radostí. Čapla jsem učebnici a sešit a utíkala pryč. Za sebou jsem slyšela nesouhlasné vykřikování spolužáků, že ještě nezvonilo a je to nespravedlivé. Běžela jsem k učebně chemie. Tam měl hodinu Jasper. Ozval se výbuch a profesorovo lamentování.

„Hale, Sanchez a Gupta ven!“ Otevřely se dveře a z nich vyšli dva kluci a za nimi Jasper.

„Colline, já ti říkal, že tam máš dát toho dielrinu málo -“ začal, ale když si mě všiml, na tváři se mu objevil široký a radostný úsměv. Medové vlasy měl pocuchané. Strašně mu to slušelo.

„Ahoj,“ prolomila jsem mlčení.

„Ehm, Ahoj.“

„Ahoj, co chceš?“ zeptal se mě Shirak Gupta.

„Ehm, nic, já jen…“

„Ááá! Slečna Brandonová, co potřebujete?“ zeptal profesor, který se objevil ve dveřích.

„Nic, já jen... No... Já…“ koktala jsem.

„Přišla jste za panem Halem?“ zeptal se a změřil si nás od hlavy až k patě. „Hodně se k sobě tisknete,“ uznal a já i Jasper jsme sebou trhli a ustoupili pár kroků od sebe.

Zazvonilo. Konečně. Popadla jsem Jaspera za ruku a táhla ho do jídelny.


V jídelně u našeho stolu už seděli všichni. Teda Edward, Rose a Emmett. Sedla jsem si vedle Rose a z druhé strany si vedle mě sednul Jasper. Rose vytáhla z kabelky Ralph Lauren hromadu dopisů.

„Co to je?“ zeptal se Jasper.

„Pozvánky,“ odpověděla a zvedla se ze židle. Chodila mezi stoly a všem dala pozvánku. I Belle. Něco si řekly a Rose dohopsala k nám. Dala nám všem pozvánku. Všichni ji otevřeli.


 

 

Emmett

„Párty! Jupí!“ neudržel jsem se.

„Párty?! Jak to, že o tom ani nevím?!“ vztekal se Jasper.

Rose ho ignorovala. Měl jsem nutkání ji políbit.

„Naši mají výročí a odjedou na týden do Evropy. Máme dům jenom pro sebe.“

Já jsem se hrozně těšil. Jasper se jen zašklebil. Alice začala kecat o šatech Jason Fuj, nebo něco takového. Edward se otočil na Bellu Tamsenovou. Seděla u stolu uprostřed jídelny spolu s Barbie Rachel a Fionou Cammie. Drbaly o celebritách. Nemám Bellu rád.

Ke stolu si sedla Clarie, Edwardova mladší sestra. Je docela fajn.

„Hádejte, co jsem provedla Bryansový?"

„Drbala ses před tabulí na zadku?" zeptal jsem se a doufal, že odpoví jo.

„Ne. Neudělala jsem jí nic," řekla a zapíchla do steaku vidličku. Ach jo. Dnes mě můj učeň zklamal.


Bella

Seděla jsem u našeho stolu a četla jsem si pozvánku od Rose. Byla jsem strašně zvědavá, jak bude ta její párty vypadat. Představila jsem si malý byt se starým vybavením. Se starou kostkatou televizí a Rosalii, která se snaží přemluvit malý hlouček lidí, aby neodcházeli. Sama si myslím, že budeme nuceni poslouchat nějaké staré písničky, které budou hrát ze starého polorozpadlého rádia. Sice je Rosalie moje kamarádka, ale myslím si, že to nebude nic moc. Určitě všechno zkazí ten její celkem hezký, ale drzý bráška.

„Bells! Ty mě neposloucháš!“ řvala Cammie.

„Jak to se mnou mluvíš?!“ obořila jsem se na ni.

Jak si dovoluje mě takhle rušit?!

„Co jsi chtěla?“ zeptala jsem se už mírněji a snažila se ignorovat čumějícího Edwarda. Takové staré jméno. Kdyby se jmenoval aspoň třeba Justin a oblíkl si koženou bundu, tak by nebyl tak hrozně k zahození.

„Ptala jsem se tě, jestli se ti líbí písnička I Wanna Go od Britney Spears,“ zopakovala s mírným úšklebkem na tváři. „Podle mě je hrozně trapná.“

„Mně se líbí. Britney je moje dávná ikona,“ řekla jsem, abych Cammie ztrapnila.

Ona se podívala pod stůl na moje luxusní DC botasky a vzdychla.

Rachel se na mě podívala a řekla:

„Ten Edward na tebe zírá.“

Podívala jsem se na něj. Seděl u stolu s Rosalií, Svalnáčem, který byl docela sexy, Rosiným bratrem Jasperem a tou hroznou elfkou Alicí. Vzala jsem svou sklenici s colou a šla jsem k nim. Všichni se na mě podívali. Já jsem se na ně zamračila a vylila jsem tu colu na Alici. Začala prskat. Já jsem se mohla zbláznit smíchy. Alice popadla svou kabelku a běžela někam pryč. To je ale blbka!

„Proč jí to děláš?! To tě tak baví jí ubližovat?!“ ptal se mě rozzuřený Jasper.

„Já si můžu dělat, co chci!“ řvala jsem na něj. Jak si může dovolit takhle se mnou mluvit?!

Přiběhl ke mně Sam. Můj kluk. Chytnul mě kolem pasu. Jasper protočil oči a běžel směrem, kde zmizela Alice. Blbec!


Rosalie

Dneska naši odjíždí. Jelikož jsem poslední rok na základce, tak nemám auto. Došla jsem na autobusovou zastávku. Nastoupila jsem do busu.

Doma nikdo nebyl, takže rodiče už odjeli. Takže začíná příprava na párty!

 

 

Korekce: Myfate  MF: Děkuji moc za opravení chyb. Bez tebe bych se nikam nedostala. :)


 



Líbila se vám 1. kapitola více než prolog? Doufám, že jo.

V další kapitole bude Rosaliina party.

 


Diskuse pro článek Řekni jí to, brácho - 1. kapitola:

 1 2   Další »
17. Nesii
16.12.2011 [21:22]

NesiiKeď som začala čítať prológ, vôbec ma nezaujal. Ani som ho nedočítala. Ja viem, si začiatočníkom, ale myslím, že Claire97 má pravdu. Mala by si začať na nejakých jednorazoviek. Naučiť sa to lepšie rozpisovať, a nie len tak preskakovať z jedného deja na druhý. Tie medzery mi tam dosť vadili, prológ bol... nepáčil sa mi fakt. Bola to len charakteristika. Rovno si radšej mala dať 1. kapitola. Všetko by sme vedeli zistiť aj bez prológu. Emoticon
Ale tak, je to tvoja voľba, a aj keď začínaš, držím ti palce aby si sa zlepšovala. Nemôžem povedať, že som dobrá spisovateľka Emoticon ale viem jedno, zlepšila som sa. A to tým, že som si každý deň písala poviedky do notesu, do wordu, len také skúšobné, časom som sa naučila lepšie vyjadrovať pocity, aj keď v tom ešte stále nie som dobrá Emoticon naučila som sa lepšie vypisovať dej.
Jednoducho, strašne to bolo prelietavé... a strašne rýchlo si preskakovala, jednoducho, musela som si viackrát prečítať vetu, aby som pochopila, niektoré vety tam nemuseli ani byť. Ale tak, chválim ťa, pretože si sa od prológu zlepšila.
A tuto baby, čo ti písali, ako aj ja, Emoticon
neber to v zlom. My ti len chceme pomôcť. Každá tým prešla aj ja,... všetky. Ono, neboj, zlepšíš sa.
Budem sledovať ako v tom pokračuješ. Emoticon
Ale zatiaľ len môžem povedať, že sa mi páčil ten začiatok, potom to už išlo dole.
Hádam nezanevrieš na písaní, pretože určite máš v sebe niekde ten talent, len sa ho musíš naučiť používať. Emoticon
S pozdravom Nesii.

08.12.2011 [22:04]

vilinkaAhoj, znovu jsem zabloudila k tomuto článku a přečetla jsem si, jak se tady obhajuješ tím, že jsi teprve autor začátečník.
Jistě, je to pravda, ale proč to zdůrazňuješ? My to sice chápeme, ale ty by sis z naší kritiky měla brát ponaučení a lepšit se, ale ne se pořád obhajovat tím, že píšeš krátce, a že ti to nemáme říkat. My ti to říkáme aby ses lepšila, takže to pochop a být tebou řeknu radši něco ve smyslu: "Děkuji za kritiku, budu se snažit zlepšit..."
Chápeš, jak to myslím?
Doufám, že jsem tě nějak neurazila nebo nepohoršila, ale prostě tak to je. Emoticon

15. Squirl45
18.11.2011 [12:01]

Claire97 - značky, ne pravopis toho ostatního.

14. Faire
15.11.2011 [19:18]

Faire Emoticon

15.11.2011 [16:34]

DarkFirefliesKdyž vezmu v potaz, že, jak sama píšeš, jsi "autor začátečník", rozhodně to nebylo špatné. Některé části se mi tam líbily a já jsem ráda, že jsme se konečně dozvěděli něco o ději, když nám to bylo v prologu upřeno.Emoticon

Každopádně, je pravda, že některé výrazy, které jsi tam používala, se tam, dejme tomu, vůbec nehodily. Chápu, že se takhle nejspíše člověk baví venku s kamarády, ale psát spisovně by myslím neuškodilo. Ale to je jen můj osobní pocit, je jen na tobě, jaký styl vyjadřování a psaní použiješ. Emoticon

Je samozřejmé, že si ještě hledáš styl psaní, vypisuješ se, takové začátky má každý a já jsem si jistá, že příběh bude kapitolu od kapitoly čtivější. Mě se například tato kapitolka líbila mnohem více než prolog. Emoticon Ano, jak tu bylo zmíněno, bylo to místy trochu roztěkané, nezáživné, a kapitola byla vlastně tak trošku o ničem. Chování hrdinů bylo někdy nepřiměřené... Ale našlo by se tam i mnoho světlých stran. Když opomenu vyjadřování, tak v mnohých místech děj plynul a pokusila si se do toho zapojit i trochu toho humoru. A snaha se cení. Emoticon

Takže, bylo to pěkné a já jsem zvědavá, jak to bude dále. Emoticon Emoticon

12. aghsf
15.11.2011 [16:04]

aghsfSquirl45: Já jsem autor začátečník. Tohle je moje první povídka. Druhý článek na těcho stránkách!

15.11.2011 [13:38]

Squirl45: Ty si myslíš, že ty značky napsala dobře?! Proč jí tedy Admin musel několikrát opravovat, než se obrátila na korektora? Emoticon ted k povídce: nevím, ale tohle je mi proti srsti, chápu, tvá FanFiction, ale celé tak nějak o ničem, nemyslíš? Emoticon nevzdávej to, ale asi by ses měla trochu zamyslet nad vyjadřováním, protože nápad je dobrý, ale zpracovaní ti celou povídku stahuje pěkně dolů Emoticon Neber si to nějak osobně, je to pouze rada. Emoticon Možná by bylo vhodné ale napsat pár jednorázovek, než se pustíš do něčeho delšího a složitějšího... doufám, že jsem tě od psaní neodradila a hodně štěstí Emoticon

10. Squirl45
15.11.2011 [9:58]

No, jediná věc, která mě tady oslovila, byly ty značky. Nevím, ale připadá mi, že málokdo tady zná víc než těch pár základních, popř. i ty nenapíše úplně správně. Takže to mě rozhodně příjemně překvapilo.
To ostatní už bylo podstatně horší. Asi do první poloviny (konkrétně do té pozvánky) ses udržela v mezích, vypadalo to dost slibně. Ale pak se ti bohužel podařilo více méně sklouznout k typické tvorbě autora-začátečníka.
PS: vím, že z tohoto pohledu ani já nemám moc co radit, ale zkus se nad tím trochu zamyslet.

9. crazygirl666
14.11.2011 [23:20]

Shirak gupta??? Niekto tu tuším pozeral denník maleho slabocha.....Hehe ale teráz k téme... Ta bella je ale svina... Kapitolaje zaujímav..... fakt sa teim na pokračko....... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.11.2011 [20:07]

jerrda:D Bella je ale svině :D Alici mám ráda a je mi jí líto :D ;) tato kapitolka se mi hodně líbila a některé momenty byly doslova luxusní! :) ;) moc se těším na další kapitolku :D ;) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!