Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rebelka 41

Edward on the tree


Rebelka 41Ahojky!! Takže, dostávám se k rekordům... předčí to určitě Hurt, tedy, pokud by jste měli zájem o to, jak to pokračuje...:D Stále nevím, zda tomu nemám dát jednoduchý konec, ale nějak si nemůžu pomoct... V každém případě, tohle je takový oddechovější díl... xD No, jak pro koho. Předem se omlouvám za ten konec, ale nemohla jsem si pomoct. Všem bych chtěla z celého srdce poděkovat za komentíky a nejvíc Nef, KristenSwan, které mi na oplátku píšou celé slohovky.xD Bez vás by to holky nešlo. A pak ještě svým 2 nej kámoškám, které mě přesvědčily, abych začala psát... Barče a Kačce. Toto je konec druhé části, ale ne konec povídky... tedy, pokud by jste si to výslovně nepřáli... PROSÍM VŠECHNY, CO TO DOTEĎ ČETLI O NĚJAKÝ KOMENT, KTERÝ BY ZAHŘÁL U SRDCE... Vaše Niki311

41. CHCEŠ SE USMÍŘIT?


Nikdo:

Během chvilky otevřela dveře a nestačila ani mrknout a už se zase zavřely a kolem ní byly obtočeny paže. Ledové paže… Vymámila se z nich a protivníka srazila na zem.

,,Edwarde?!‘‘ Vyděsila se.

Ups… tak to se nepovedlo! Já myslela, že je to zloděj!

,,Bell!‘‘ Vydechl a bleskově se postavil. Chytl ji kolem pasu a začal roztřeseným hlasem…

,,Prosím! Prosím lásko, odpusť mi to.‘‘ Šeptal a tiskl ji k sobě.

 

Toužím po tvém objetí

Každičký den

Na setkání s tebou na tomto místě

A vidět tě tváří v tvář

 

,,Odpouštím ti!‘‘ Vzlykala Bella a pevně ho objala.

,,Už víckrát ne… slibuju…víckrát ne…‘‘ Šeptal Edward a líbal do vlasů.

,,Vlasy si polibky nezaslouží…‘‘ Zavrčela Bella. Zavěsila se mu kolem krku a otřela se rty o jeho. Spojili je a nechaly splývat. Horlivě se na sebe tiskli, jako kdyby chtěli, aby jejich těla splynula.

 

Ukážeš se mi?

Odhalíš se mi

Protože díky tvému milosrdenství

Padám na kolena

 

,,Promiň…neměl jsem…‘‘ Šeptal Edward, když rty klesal po jejím krku, laskal ho, ke klíční kosti, přes ramena a chytl ramínka trička, které na sobě měla. Prudce trhl a pokračoval.

,,Kašli na to, jako kdyby to nebylo… zapomeňme na to.‘‘ Zaprosila Bella a prsty jí jezdily po jeho hrudi až se dostali k pásku a začaly ho rozepínat.

 

A můžu cítit tvou přítomnost zde se mnou

Najednou jsem se ztratil v tvé kráse

Zachycen v tvém  zázračném doteku

 

Jseš všude, kam já jdu
Nejsem sám

Nazýváš mě jako tvé vlastnictví

Abych věděl a byl známý

 

,,Bell…‘‘

,,Ne…neříkej nic…‘‘ Šeptala a strhla z něj košili a strhla kalhoty.

,,Na to zapomeň.‘‘ Zavrčel a chytl ji pod zadkem, nohy mu obtočila kolem pasu a zuřivě zasypávali polibky toho druhého… Přitiskl jsem ji na zeď a nadzvedl jí ruce. Bella se jen zasmála a jeho prsty jí roztrhly tričko.

,,Kupuješ mi nový…‘‘ Zamručela a zase tiskla jejich spojené rty, splétala ve vášnivém polibku. Vzal ji zase do náruče a nesl do jiné místnosti. Jídelna… levou rukou si přidržel Bellu, která mezitím unášela jeho mysl daleko za hranice erotické fantazie, a pravou shodil všechny věci. S řinkotem dopadly na zem a většina se i rozbila.

Posadil ji na stůl a zasypával polibky její dekolt. Prsty obratně rozepl podprsenku a kalhoty letěly hned za ní. 

Jsi svatá

A já padám na kolena


A můžu cítit tvou přítomnost zde se mnou

Najednou jsem se ztratil v tvé kráse

Zachycen v tvém  zázračném doteku

Vzdávám se tvé milosti

Vzdávám se tomu, kdo obsail mé místo

 

Bella se pomalu spouštěla na stůl. Zády se položila na dřevěnou plochu a s ďábelským úsměvem se podívala na Edwarda. Edward ji jednou rukou podložil záda a vypnul Bells.

,,Požitkáři, mučiteli.‘‘ Mručela a po chvíli cítila, jak se jejich těla spojují…splývají… V pravidelných rytmech procházel jejím tělem, rty ji laskal. S každým pohybem se jejich touha zvedala. Zrychloval… Skousla si spodní ret a vrčela.

,,Neprokousni si ten ret.‘‘ Vydechl Edward. Bella zase zavrčela a objala ho stehny pevně kolem boků a stiskla. Trhnul se a příjemně to zapůsobilo na jejich těla. Edward ji po chvilce objal a nadzvedl.

,,Jdeme na příjemnější místo.‘‘ Zavrněl a dopadli na postel. Jemně se zhoupla náporem spojených těl a jejich proplétání dlouho nekončilo… Prsty procházel po rozpáleném těle a za místy, kde se ho dotkl se objevila husí kůže.


A můžu cítit tvou přítomnost zde se mnou

Najednou jsem se ztratil v tvé kráse

Zachycen v tvém  zázračném doteku

Teď v tomhle okamžiku jsem se vzdal:

 

Bella se začervenala. Její tělo bylo celé lepkavé a Edward se s láskou a touhou stále tiskl k ní. Byli jako smyslů zbavení. Jako kdyby se neviděli celé století…

Jistá osoba roztříští vaše srdce na kusy… trápíte se… ten sval se pokouší se obrňovat, ale ví, že pokud se objeví ten, který ho zničil, podlehne mu nejspíš zase…

Ale zpátky k jedné části vašeho srdce, kterou si pečlivě střežíte v hrudi.

Druhá část vašeho srdce se podivnou štěstěnou, náhodností slepí dohromady, ale vzpomínky zůstávají… v podobě jizev…

Oba měli své chyby… nebyli dokonalí, protože kdyby ano, nebyli by na planetě zemi, nebyli by tu mezi námi a nedokázali by cítit žádnou z emocí, které my, jako lidé za život okusíme…

Je to sice dlouhé, zbytečné, ale právě tohle nás činí výjimečnými.

Nejsme bez citů… málo lidí nemá v sobě něco, co by mu našeptávalo, co je špatné a co je dobré… pošetile tomuhle říkáme svědomí.

 

A můžu cítit tvou přítomnost zde se mnou

Najednou jsem se ztratil v tvé kráse

Zachycen v tvém  zázračném doteku

Teď v tomhle okamžiku jsem se vzdal tvé lásce…

 

Edward si lehl vedle Belly, otočil si ji čelem k sobě a objal ji kolem pasu. Oba se usmívali s jiskřičkami v očích na toho druhého a proplétaly prsty volné ruky.

,,Věříš tomu, že tě miluju?‘‘ Zašeptal po chvíli ticha Edward a odpovědí mu bylo, že mu Bella zvedla ruku a políbila na prsty.

,,A věřil bys tomu, že jo?‘‘ Usmála se a snažila se prsty u nohy spojit s těmi jeho. Ráda si takhle pohrávala…

Na chvíli se jí začernilo před očima. Zavrtěla hlavou. Edward si ničeho nevšiml a jemně jí procházel po chvíli přes vlasy až k ramenu a odtud k klíční kosti. Bella se po chvíli vzpamatovala, ale byla hrozně malátná.

,,Dobrou noc…‘‘ Zašeptala k Edwardovi a přitiskla se co nejblíže k němu. Nosem vdechovala jeho příjemnou, nasládlou vůni a po chvíli usnula…

Když se Bella probudila, cítila něco na svém pase. Rozechvěle otevřela víčka a podívala se. Edwardova ruka jí klidně stále objímala a Bella jemně pozvedla víčka, aby se podívala do jeho tváře. Vypadal, jako kdyby spal.

Bella celá zrudlá se pousmála a natáhla se, aby ho mohla políbit. Místo na čelo se ale setkala s jeho rty. Edward se zasmál a začal se Belle vpíjet do očí.

,,Nehypnotizuj lásko.‘‘ Zašeptala se stále zaklesnutýma očima v jeho.

,,Nejde to.. jsi tak krásná…‘‘ Bella se začervenala.

,,Nech toho.‘‘

,,A nejkrásnější, když se červenáš…‘‘ Políbil ji na špičku nosu a pevně ji objal.

Bella pomalu zívla a zamrkala.

,,Jsem tak unavená…‘‘ Zamručela. ,,Unavená a stále toužím být s tebou jedno tělo… jedna bytost…‘‘

,,Můžeš být, ale teď spi, jsi hodně unavená.‘‘ Zašeptal a na důkaz jí prstem projel pod očima, kde se začaly objevovat lehce nasinalé skvrny.

,,Budeš mi zase broukat?‘‘ Edward se pokřiveně usmál.

,,Chceš?‘‘ Horlivě přikývla a otočila se k němu zády. Edward jí začal pomalu motýlími dotyky projíždět po holých zádech. Kopíroval osu její páteře a Bellu to příjemně zalechtalo. Jemně jí pobrukoval melodii a Bella se nechala unášet do říše snů…

Uběhly další dva týdny, když najednou jednoho dne…

,,Bello? Chceš italskou kuchyni nebo něco, co si vymyslím?‘‘ Zasmál se Edward s kuchařkou v ruce.

Bella se uchichtla a vyšla z koupelny, kde byla zavřená deset minut. Celou tu dobu si oplachovala obličej. Stále se jí chtělo spát…

,,Jsi v pořádku Belli? Zdáš se mi být šíleně mimo.‘‘

,,To nic, nejspíš… nejspíš se moc večer vyčerpávám.‘‘ Edward si smutně povzdechl.

,,Bell, to mi musíš říkat! Já se neunavím…‘‘

,,Jistě, dobře… chápu.‘‘ Edward se zamračil a po chvíli si poraženecky povzdechl. ,,Tak co by sis přála k jídlu?‘‘ Otočil se k pánvičce před sebou a protřel ruce.

,,Něco vy-vymysli.‘‘ Bella se zasekla a promnula si kořen nosu.

,,Dobře…Pasta ala Edward?‘‘ Zasmál se a pak se ozvala rána. Edwardovi ztuhlo tělo.

,,Bello!‘‘ Vykřikl a vyskočil k Belle, která se sesula k zemi. Praštila se do hlavy…její krev ho volala, ale Bella pro něj byla přednější. Jeho láska…jeho život…

,,Bello.‘‘ Zašeptal a vzal ji do náruče. Měla tržnou ránu na hlavě, ale pádem si udělala poranění na břiše… ,,Tohle mi Bello nedělej.‘‘ Mumlal, když jí strhal tričko, aby jí ošetřil i ránu na břiše.

Najednou vykulil oči a ruce se mu začaly třást. ,,Panebože…‘‘

KONEC DRUHÉ ČÁSTI



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rebelka 41:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!