Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Rány minulosti - 18. kapitola


Rány minulosti - 18. kapitolaBella a Aiden stále řeší ten nový případ. Aiden se poprvé setká s Edwardem. Žádné sympatie neproběhnou. Belle a Edwardovi ten týden uteče jako voda. A Bella bude žárlit. Nebude ovšem jediná. :D Moc děkuji za komentáře k minulé kapitole, neuvěřitelně mě potěšily!

„Rozhodně nikam nejdu,“ zhodnotila jsem ráno, když mě přepadl v koupelně.

„Jen jdi. Musíš svět zbavit dalšího darebáka,“ usmál se a já ho políbila.

„Kdybych byla jako ty, šlo by to i jinak,“ šibalsky jsem se na něj usmála. Byl lehce zmatený a zamrzl na tom místě, kde jsem ho po dokončení své věty nechala.

„Jak jsi to myslela?“ otočil se na mě, akorát jsem pověsila ručník na topení.

„No, kdybych byla jako ty, mohla bych vzít spravedlnost do svých rukou,“ vysvětlila jsem mu to, na co jsem myslela už dlouho. Přeběhla jsem do ložnice a vzala si na sebe sako.

„Bello, přece bys nechtěla být netvor jako já?“ vyděšeně vyslovil a bez náznaku úsměvu se na mě díval.

„Ne, netvor bych být nechtěla. Ale jako ty, to ano,“ usmála jsem se a vrazila mu pusu. Jenže on jen stál a nechápavě se na mě díval. Nechtěla jsem to už dál rozebírat.

„Jestli mám tedy opravdu jít, už musím,“ promluvila jsem k němu a doufala, že se z toho transu probere.

„Dobře. Vyzvednu tě na oběd, ano?“ Souhlasně jsem přikývla a ještě naposledy ho pořádně políbila.

„Miluju tě,“ vyslovila jsem něžně a zadívala se na něj.

„Miluju tě,“ vyslovil a já mu dala už opravdu poslední polibek. Utíkala jsem chytit taxíka. Tentokrát bez kafe. To jsem totiž nestihla.

***

Doběhla jsem k výtahu a čekala, až přijede. Když konečně dorazil, rychle jsem nastoupila a už chtěla být v kanceláři. Dneska hodně nestíhám, pomyslela jsem si. Na recepci jsem si po pozdravu vyžádala kafe. Došla jsem do své kanceláře a svlékla se.

Posadila jsem se za stůl a neustále přemýšlela o Edwardovi a našem víkendu. Po chvíli jsem se přistihla, jak koukám z prosklené stěny ven na ostatní budovy New Yorku. Dobře, dobře, to by stačilo. Teď pracovat, pak Edward, pokárala jsem se v duchu.

Začetla jsem se do práce. Po chvíli se rozrazily dveře. Bez zaklepání.

„Ahoj, Is,“ zahlásil Aiden a já otráveně zvedla oči od spisu.

„Ahoj,“ pronesla jsem a opět sklopila zrak k případu.

„Jaký byl víkend?“ zeptal se mě a posadil se k mému stolu.

Víkend byl úžasný. Promilovala jsem ho s láskou mého života. Byli jsme na vrcholu Brooklynského mostu, projít se v zoologické zahradě, a co jsme dělali pak? Jo, počkat, zase se milovali. No prostě pohádka.

„Celkem fajn. Tvůj?“ Opět jsem se na něj podívala.

„Volala mi Samantha,“ pronesl a čekal na moji reakci.

„Cože? A co chtěla? Doufám, Aidene, že jsi ji odbyl!“ vyjela jsem na něj. Pro jeho dobro, samozřejmě.

Samantha je jeho bývalá žena. Byla to neskutečná kráva a potvora. Aidenovi hodně ubližovala. Stálo mě to hodně sil dostat ho od ní. Dokonce jsme jí jednou připravili překvápko v podobě mě a Aidena v posteli. Věřte, že to bylo to nejmenší, co jsme jí mohli provést. Je to nehorázná svině.

„Jo, odbyl jsem ji. Jenže pak mi to bylo líto,“ podíval se dolů. Došla jsem k němu. Posadila jsem se na půl zadku na svůj stůl a sklonila se k němu.

„Aidene, udělal jsi dobře. Vždyť víš, co je zač,“ pošeptala jsem mu a hladila ho po vlasech. Chytil mi ruku a políbil mi ji.

„Jsem na tebe pyšná, že jsi to zvládnul,“ ujistila jsem ho. Usmál se na mě, stoupl si a dal mi pusu na čelo.

„Miluju tě, víš to, viď?“ díval se na mě zblízka.

„Jdi už,“ usmála jsem se nad jeho poznámkou.

„Víš to, viď?“ naléhal a já šla zpět ke svému stolu.

„Vím,“ podlehla jsem jeho nátlaku.

„A to jsem ti chtěl říct,“ zastavil se u dveří a otočil se na mě, „už jsou lístky na tu párty. Taky ti jeden vezmu, souhlas?“ zamrkal na mě. Úplně jsem na něj zapomněla.

„No, vlastně mi vezmi dva, ano? Prosím?“ usmála jsem se a podívala se dolů. Nechtěla jsem se koukat na jeho překvapenou tvář.

„Ale, ale? Copak?“ Opět se přiblížil k mému stolu.

„Neřeš to,“ utnula jsem to.

„Kdo je to?“ Zvědavej je, to je fakt.

„Však se s ním setkáš,“ usmála jsem se tajemně a ukázala mu, ať už padá, že mám hodně práce.

***

Dorazila jsem do bytu a odložila si kabelku. Sundala jsem si kabát a hned hledala Edwarda. Stál v kuchyni a něco tam dělal. Došla jsem k němu a políbila ho na přivítání.

„No ne,“ usmála jsem se. „Tys mi udělal večeři?“ A pak jsem několikrát na prázdno otevřela a zavřela pusu. Potřebovala jsem víc vzduchu z toho překvapení.

„Máš na to chuť?“ usmál se a dal mi další pusu.

„Vypadá to úžasně. Jasně, že mám. Dám si to hned, jak sním první chod,“ usmála jsem se, přitulila se k jeho krku. Objal mě jeho rukama a usmíval se.

Pomalu mě svléknul a já jeho. Pak mě vzal do náruče a odnášel do postele.

XXX

Ten pracovní týden mě vůbec nebavil a utíkal neuvěřitelně rychle. V práci jsme měli nový případ. Tentokrát to byl nějaký psychopat, který měl zalíbení v sadomasochistických prasárnách. A samozřejmě žádná jeho oběť to nepřežila.

Případ byl dost závažný, a tak mi na Edwarda nezbývalo tolik času, kolik bych si představovala. Občas za mnou chodil i do práce. Nedovedete si představit, jak jsem začala žárlit. Otevřely se dveře výtahu, z nich vystoupil Edward. Všechny ženský, které se v té době nacházely na recepci, oněměly a pomalu před ním upadly na zadek.

Vždycky, když jsem věděla, že přijde, čekala jsem na recepci, než přijede, a hned ho vedla do své kanceláře. Nejsem si jistá, ale myslím, že by ho snad ani nenechaly ke mně do kanceláře dojít. Přísahám, že Mandy z recepce přišla i čtyřikrát za sebou s úplně debilní záminkou, jen aby se na něj mohla podívat. Nehorázně mě to štvalo! Vždyť je můj!

Edward na to byl evidentně zvyklý, ale já z toho byla úplně mimo. Nechápavě jsem nad tím kroutila hlavou a samozřejmě žárlila. Ten jeho klid mě i docela vytáčel. Několikrát mě ujišťoval, že jsem jen já, ale bylo těžké tomu úplně věřit, když se ženy před ním chovaly tak, jak jsem na vlastní oči viděla.

A ještě k tomu jsem neměla moc času. Jak říkám, pracovali jsme na tom případu. Na jednu stranu jsem byla ráda, že Edward letí do Forks, protože budu mít čas a klid na práci. S ním doma toho totiž moc neudělám. Je skoro nemožné se soustředit, když je kolem vás tenhle dokonalý sexy chlap jen v trenkách a jeho tělo na vás volá. Na druhou stranu jsem byla totálně nešťastná, že ho nejspíš týden neuvidím.

„Opravdu bys nemohl letět třeba až v neděli?“ naposledy jsem ho zkusila zlomit. Seděl u mě v kanceláři a pohupoval se na křesle pro návštěvy.

„Lásko, opravdu musím letět už v pátek. Chtěl bych tu zůstat, opravdu. Ale nechci nic riskovat,“ smutně se na mě díval a já se cítila hrozně.

„A navíc, myslím, že v neděli tam nic neletí.“ Pro jistotu jsem si jeho tvrzení zkontrolovala na počítači.

„Máš pravdu,“ pronesla jsem smutně. „Ale v pondělí ráno ano,“ usmála jsem se a naposledy se ho pokusila přesvědčit, aby zůstal o trochu déle.

„To je pozdě,“ pronesl trošku nevrle. Vzdala jsem to. Prostě ten týden utíkal jako voda a já se s tím musela smířit.

„Miláčku, hned příští týden se vrátím, ano?“ pronesl medovým hlasem a já, i když jsem nechtěla, nakonec souhlasila.

 

Pohled Aiden

„Dík za to,“ zavolal jsem na Allison a opět se začetl do papírů, které pro mě sehnala. Dost zajímavý! pronesl jsem si pro sebe nadšeně. Tohle musím ukázat Ise, zhodnotil jsem a zvedl telefon, že jí zavolám. K mému překvapení to zvedla Mandy.

„Jo, tady Aiden. Isa není u sebe?“ dožadoval jsem se jí.

„Je u sebe, ale má návštěvu. Přepojila ke mně své hovory,“ pronesla zvláštním tónem. A slovo návštěvu protáhla skoro až komicky.

„Dík,“ odbyl jsem ji a třísknul s telefonem.

Fajn, je na čase zjistit, kdo to je. Na toho chlápka jsem už dlouho zvědavý. Dokázal Isabellu zkrotit, a to nejdůležitější - udělal ji šťastnou. Což už samo o sobě vypovídá, že to musí být macho. Co ho tu má, září štěstím.

Vzal jsem složku a zamířil k ní do kanceláře. Zaklepal jsem a už jsem slyšel ten její hlas. Poznal bych ho vždycky a za každé situace. Vzal jsem tedy za kliku a rozhlédl se. Hned po vstupu jsem zůstal stát a vyvaleně na něj zíral. Čekal bych všechno. Opravdu kohokoliv, ale tohle? Nagelovanej hezounek, který má vlasy asi tak, jak když právě vstal z postele. Jeho obličej neměl chybu. A jeho oči. Barva jeho očí byla nenormální. Určitě nosí čočky. Co je to za debila?!

Vykuleně jsem se podíval na Isu. Ta jen na mě nechápavě koukala a čekala, co udělám. Opět jsem se podíval na toho debílka a nemohl uvěřit, že to tenhle ji má.

Po chvilce trapného ticha jsem konečně promluvil.

„Omlouvám se, nevěděl jsem, že…“ nedomluvil jsem to. Stále jsem byl z něho v šoku.

„To je v pohodě. Pojď dál. Měla bych vás představit. Edwarde, tohle je můj kolega Aiden. Aidene, tohle je můj přítel Edward,“ pronesla nadšeně a stoupla si.

„Aiden McKay,“ řekl jsem a podal mu ruku.

„Edward Cullen,“ odpověděl mi a potřásli jsme si rukama. Zabloudil jsem očima na Isu a stále to nemohl pochopit. Nikdy nebyla na takovýhle hezounky. Teda, já si to aspoň myslel.

„Tohle bys měla vidět. Proto jsem přišel,“ uvědomil jsem si ty důležité papíry v ruce. Přešel jsem k ní za stůl. Pro jistotu jsem se ještě podíval na toho debílka. On si opět sednul do křesla.

„Jo, ukaž,“ pronesla a nahlídla do otevřené složky. Stál jsem vedle ní a měl pocit, že bych ji měl před ním ochránit. Stoupl jsem si k ní ještě blíž. Hleděl na mě a mám pocit, že se pod fousy usmíval.

„Posaď se, Is,“ řekl jsem jí tišeji. Nechápavě se na mě podívala. Chtěl jsem ji popadnout za loket a vytáhnout ji z kanceláře, abych s ní mohl být o samotě. Chtěl jsem se jí zeptat, jestli je normální, a že se mi ten debílek nezdá. Ale nešlo to.

„Proč?“ dívala se mi do očí. Ty její čokolády mě pohlcovaly. Opět jsem přestal myslet. Je vidět, že jsem chlap.

„Máš ty blbý lodičky, budou tě zítra bolet nohy,“ usmál jsem se na ni a ona pookřála. Usmála se a já cítil, jak se mě zmocňuje přesně ten pocit, který mám, když se takhle usměje. Tenhle úsměv totiž vždycky patřil jen mně. Uposlechla a posadila se za stůl. Stál jsem nad ní a vnímal její vůni, která se kolem ní rozlehla, když se posadila.

Když jsem si uvědomil jeho přítomnost. Ušklíbl jsem se na něj a opřel se o opěrátko její židle. Stále se na mě díval, ale tentokrát byl jeho pohled naštvaný. Určitě ho naštvalo, že ji tak znám! A máš to, ty debile! Brzo ti odzvoní, až jí ukážu, že jsi jen nezkušenej blbeček.  

„Tímhle úsměvem pro mě začíná den,“ usmál jsem se a zakýval na něj hlavou. Nechápavě na mě koukal. No, co čumíš, ty blbe! Je to tak! Nechápu, že jsem to řekl nahlas, ale to už je jedno. Isa se na mě podívala a zasmála se. Když viděla můj kamenný obličej, pochopila, že si nedělám srandu. Zakýval jsem na ni hlavou, že je to pravda a ona se opět usmála.

„Vidíš, přesně tenhle to je,“ usmíval jsem se a ukazoval prstem směrem k jejím rtům.

Zakroutila hlavou a myslím, že se lehce začervenala. Hned potom její pohled patřil tomu blbovi v křesle. Taky jsem se na něj podíval a viděl, že jeho obličej je v mírné křeči. Zuby tiskl k sobě a měl přikrčenou hlavu. Kdybych byl paranoidní, řekl bych, že po mně vystartuje. Ale já nejsem. Prostě byl nasranej a já spokojenej.

„Dobře, až to prostuduješ a návštěva odejde,“ pokynul jsem hlavou na Howarda, „tak se zastav a probereme to.“ Isa mi na to souhlasně přikývla a já popošel ke dveřím.

„Rád jsem vás poznal. Mějte se,“ zvedl jsem ruku na znamení odchodu.

„Nápodobně,“ procedil skrz zuby. Měl jsem trochu strach ji tady nechat samotnou, ale pak jsem si uvědomil, že je to Isabella. Ustřelí mu hlavu, když bude potřeba. Uklidnil jsem se a opustil její kancelář.

 

Pohled Bella

Zavřel dveře a já se omluvně vrhla po Edwardovi. Sedla jsem si k němu na klín a pusinkovala ho.

„To je ale debil!“ procedil skrz zuby. Několikrát jsem na něm viděla, že by Aidena nejraději roztrhal.

„Ne, je to Aiden,“ usmála jsem se. Jenže on mi úsměv neoplatil.

„Je do tebe blázen, víš to?“ syčel jako papiňák.

„Ne, ale ty asi ano,“ odsekla jsem mu a opět si šla sednout za stůl.

„Miluju tě, Edwarde, a navždy jen tebe. Vždycky to budeš jen ty,“ půjčila jsem si jeho slova. V duchu jsem se musela smát. Alespoň vidí, jak mi je, když si před ním ženský sedají na zadek.

„Bello, slib mi, že budeš opatrná. Je z tebe hotovej,“ stoupl si a rukama byl opřený o můj stůl.

„Je to můj kamarád a parťák. Už dlouho. Znám ho líp než kdokoliv jiný. Nic mezi námi není. Jen jsme tak moc dobří přátelé, a tak dobře se známe, že to může vypadat jinak, ale nic není, rozumíš?“ vysvětlila jsem a chtěla ukončit tuhle debatu.

Po chvíli vychladl a pak mě vzal na oběd. Strašně jsem se těšila, že spolu ještě budeme, ale netěšila jsem se na ty dychtivé pohledy žen. Nemusela jsem číst jejich myšlenky, stačilo se na ně podívat.

 


Tak, co říkáte? Aiden je číslo, né? :D Dal to Edíkovi sežrat. :D

A teď doufám, že mi následující dvě kapitoly odpustíte! :D Přece jen je Bella agentka FBI. Byla opravdu dobrá, než potkala Edwarda a její dedukce od té doby trošku stagnuje. Udělá chybu a ta ji možná bude stát život. Doufám, že mi opravdu tyhle kapitolky odpustíte a nezanevřete na tuhle povídku, ale nemohla jsem si to odpustit. :D Budou z pohledu Edwarda. :D

MMoník. :D


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rány minulosti - 18. kapitola:

 1 2   Další »
05.09.2012 [14:40]

zuzka88Týden utekl jako voda. Přijde za ní Edward tak jak plánuje, nebo jim do toho něco vleze? Emoticon Emoticon

12. Leylla
19.06.2012 [16:22]

To je pecka! Honem další, nemůžu se dočkat Emoticon Emoticon Já bych Edovi na hlavu navlíkla pytel, aby mi ho nikdo neokoukal Emoticon Emoticon Emoticon

11. martty555
19.06.2012 [11:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2012 [21:38]

Sanasami Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon náááááááádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Lucka
18.06.2012 [20:46]

skvělé. Aspoň si Edward taky vyzkoušel na vlastní kůži to žárlení. Moc se těším co jsi přichystala na Bellu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Bee1
18.06.2012 [20:31]

Aiden to teda Edwardivi nedaroval Emoticon Emoticon Táto kapitola nemala chybu Emoticon Emoticon Naozaj skvelé Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2012 [20:25]

Rena16honem rychle dál Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2012 [20:18]

parádní, Edward asi pěkně zuřil Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no jsem zvědavá na pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2012 [19:52]

Irmicka1Dokonalé, jako vždy nemám co dodat, těším se na další, které budou setsakramensky zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.06.2012 [19:51]

BellaSwanCullen8Aiden je debil Emoticon Emoticon nepáči sa mi Emoticon
no ale som zvedavá čo si prichystala pre Bellu Emoticon Emoticon
skvelá kapča...teším sa na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!