Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Raindrops Prolog a 1. kapitola

vps_07


Raindrops Prolog a 1. kapitola Je to moje první povídka, tak doufám, že se bude líbit. :-) Odehrává se několik let po Rozbřesku. Jacob opustil rezervaci, ale Seth a Leah zůstali. Za nějaký čas porodila Leah dceru, a o ní bude tenhle příběh. O Eleně. Vcelku normál děvče, které se na svět dívá zvláštním pohledem. To se ale brzy změní. Dokáže čelit strachu a zachránit ty, které miluje anebo se přidá na temnou stranu? Přeji pěkné čtení, SmoulaXX. ;-)

Prolog - Byla to jen noční můra

 

Bloudila jsem v lese, všude byla hustá tma a já neviděla ani na krok. Bylo slyšet pouze šustění suchého listí pod mýma bosýma nohama, můj zrychlený dech a moje srdce, které tlouklo tak rychle, že jsem ho slyšela bušit až v uších. Neměla jsem ponětí, kde jsem byla nebo jak jsem se tam ocitla. Věděla jsem jen jedno. Musela jsem tomu utéct za každou cenu.

Za mnou křupla větvička a mně se zatajil dech. Prudce jsem se otočila, ale nikde nic. Jen baldachýn mlhy se kolem mě líně valil a zahalil les do bílého závoje, přes který jsem už neviděla ani obrysy stromů. A přesto jsem věděla, že tam někde je… a čeká na mě.

Šla jsem dál, a i když jsem pořád klopýtala o kořeny stromů, slyšela jsem u i kroky, které nepatřily mně. Ani jsem se neotočila a rozeběhla se kupředu.  Nesmí mě dostat. Prostě ne! Běžela jsem jako o život, ale kroky se stále přibližovaly. Neutekla jsem tomu, ani na vteřinu jsem se nevzdálila. Srdce ještě zrychlilo a já jej slyšela i přes to, že jsem hlasitě dýchala, hlučně utíkala a za mnou se ozývaly těžké, rychlé kroky.

Sice jsem pořád utíkala tak rychle, jak jsem jen dokázala, ale stejně jsem cítila takovou bezmoc a úzkost, kromě strachu, který mnou pulsoval. Já umřu. Zabije mě… to.

Neustala jsem v běhu, ale i tak jsem cítila, že se znatelně ochladilo. Do teď mi zima nebyla, jenže teď jsem cítila štiplavý chlad, který se mi rychle dostával pod kůži.

Najednou jsem na zádech ucítila něčí dech, chtěla jsem začít křičet, ale moje hlasivky jakoby zamrzly. Jen jsem vydechla obláček teplého vzduchu a v hrudi mi zahvízdalo. Chtěla jsem ještě zrychlit, ale už jsem nemohla, rychle jsem slábla a síly mě opouštěly.

A štiplavý chlad se změnil v bodavou, ostrou zimu, která se mi zakusovala do kůže a trhala ji, jakoby se jí snad krmila. Znenadání mě něco vzalo za ruku, objalo mě to odnikud, obklopilo mě to a drtilo ve smrtícím objetí. A pak se to do mě skutečně zakouslo, ucítila jsem ukrutnou bolest a po mém rameni tekly tenké pramínky krve. Vykřikla jsem.

◘◘◘

 

S jekotem jsem se vymrštila z postele, studený pot mi stékal po zádech, dech mi nestačil a srdce mi chtělo vyrazit z hrudi. Třásla jsem se strachem a děsem, který mnou mával. Byla jsem hrozně vyděšená a pořád jsem nevěděla, co se stalo. Bylo to tak… moc živé. Skutečné. Byla to jenom noční můra? Jen? Nemohla jsem uvěřit tomu, že se mi to jen zdálo.

Rozhlédla jsem se po tmavém pokoji a můj pohled padl na okno, ve kterém zářil stříbrný kotouč, měsíc.

Byl úplněk…

1. Kapitola - Minulost & budoucnost

Po střetu s Volturiovými odešli Cullenovi pryč a vzali s sebou i Jacoba Blacka, jenže ještě před tím, donutil Jacob svou smečku, Setha a Leah, zůstat v La Push a přidat se zpátky ke staré smečce. Seth se mezi starými kamarády cítil docela šťastně, sice byl ze začátku smutný kvůli Jacobovi a jeho odchodu, ale brzy se s tím smířil.

Dokonce našel i svou spřízněnou duši, Lucy Cooperovou, se kterou se seznámil rok po znovu přijetí do smečky. Seth sice okamžitě věděl, že ji miluje, ale nijak na Lucy netlačil a pak, když oba dospěli, své lásce všechno řekl. Lucy byla nejdřív trochu vyděšená, ale nakonec akceptovala to, čím Seth je a vzala si ho.

Leah na tom byla jinak, bohužel v tom špatném slova smyslu. Potom, co se vrátila zpátky k Samovi do smečky, cítila úzkost. Věděla, jaké to je být osvobozená od jeho pocitů a od něj samotného. Teď byla znovu vázaná na Sama a její nálada, která se díky Jacobovi částečně zvedla, klesla znovu na bod mrazu.

Měsíce, ba i roky, plakala a utápěla v žalu, který nikdy neustal. Stesk, smutek a bolest způsobila její odtržení od světa a osamocení. Myslela si, že už to nevydrží a uteče, ale pouto se smečkou bylo příliš silné, než aby ho Leah mohla zlomit a odejít. Zkoušela to dlouho, jenže nikdy se to nepodařilo, a nepochopení, se kterým se denně setkávala, jí také moc nepomáhalo.

Jenže se i nad osamocenou vlčicí bohové slitovali, a tak i ona našla lásku, po které prahla. Jednoho deštivého dne zabloudil do malé indiánské rezervace tajemný mladík, který hledal vhodné místo pro život. Klidný a tichý domov, který by měl daleko k rušnému New Yorku. A tehdy, když přijel, potkal na ulici zvláštní dívku. Na první pohled ho neznámá uchvátila. A tak ji oslovil, bylo zvláštní, že i ona cítila to samé jako on.

Leah poznala otisk. A on, Jeremy Smith, poznal lásku, o které celý život jen snil.

Nervalo to ani moc dlouho, neznali se ani rok a Jeremy se své lásky zeptal, zda by s ním nechtěla strávit zbytek života. Bez váhání mu Lea odpověděla, že ano. Oba dva se milovali tolik, že si Leah myslela, že to ani není možné. Ale konečně, po všem tom utrpení, byla šťastná a cítila, že prožívá život tak, jak má. S láskou po boku a se štěstím v srdci.

A osud jí dal ještě jeden dar, děťátko. Leah si vždy přála být matkou, ale její vlčí půlka jí to nedovolovala, a tak požádala Sama o propuštění ze smečky. Chtěla mít klidný život a mít konečně práci, ne pořád běhat po lese v kožichu. Sam s tím kupodivu souhlasil, nebyl sice nadšený, ale dovolil Leah žít svůj život.

No a po nějakém čase se jí to povedlo, narodila se jí holčička. Byla výjimečná už od narození, tak moc se lišila od ostatních a byla tak okouzlující, jak jen lidské dítě může být. Každý si hned všiml, že to dítě je jedinečné. Leah a Jeremy jí dali jméno Elena, po Leině prababičce, Florence, jméno Jeremyho matky, Smithová.

Jenže i tenhle andílek se brzy ukázal jako malý ďábel. Skutečně, tahle roztomilá dívenka byla po své matce víc, než si myslela. Temperament, sarkasmus a jízlivost byly jen některé z jejích vlastností. Ale i přesto, že byla Elen taková, nikdy nebyla zlá ani sobecká, měla velké milující srdce a svou rodinu zbožňovala nade vše.

Jak léta plynula, děvčátko rostlo. Nikdy neposeděla a pořád vymýšlela nové a nové lumpárny. Měla spoustu pozornosti, přátel a na desítky šílených strýčků, kteří ji v šílenostech nadšeně podporovali. Naučili ji spoustu věcí, jako vrtat se v autech, skákat z útesů anebo se na týden sbalit a jet kempovat. Není tedy divu, že Leah často brala prášky na uklidnění.

Kromě šílených vlčích strýčků, tu byli i ti lidští - Billy Black a Charlie Swan. Billy zastoupil jejího dědečka, kterého milovala ze všech nejvíc. Elen u Blacků trávila většinu času, jezdila s nimi rybařit a užila si klidného a krásného dětství.

Dokonalý život, který v La Push byl, si všichni užívali, jak jen mohli. Elena byla bystrá a chytrá, takže se brzy dostala na seznam nejlepších žáků školy, ze kterého velmi rychle zmizela díky neustálým kázeňským postihům. Samozřejmě měla i svého komplice, a sice Philipa Clearwatera, syna Setha a Lucy. O rok mladší bratranec a zároveň nejlepší kamarád Phil při Eleně vždy stál a nikdy ji nezradil.

Ale bohužel není štěstí věčné.

Elen je dnes dospělá, mladá slečna, která letos skládá maturitní zkoušky a rozhoduje se o svém studiu na vysoké škole, kde by chtěla studovat dějiny a filozofii. Její život ale nabral zvláštní obrátky, a to tehdy, když se dozvěděla o tajemství jejího kmene. Už pár let sdílí dědictví, o kterém musí za každou cenu mlčet. Elen však všechno mlčky snáší, snaží se na to nemyslet a žít normální, lidský život.

Jenže se ukáže, že i když ona o tenhle svět nejeví zájem, tenhle svět jeví zájem o ni. Co se stane, až se po letech domů vrátí Jacob Black v naději na odpuštění? A co se stane s dívkou, jejíž život je klikatá cesta vykládaná uhlíky?

A kdo je muž, který jí dává na okno růže? A stíny?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Raindrops Prolog a 1. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!