Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » R + A? Proč ne?! - 11. kapitola


R + A? Proč ne?! - 11. kapitolaV téhle kapitole se Nessie bude rozhodovat, co dá Alecovi za dárek. Co to bude? Příjemné čtení přeje TerinkaCullen.

11. kapitola - Co za dárek?

Pohled Belly

Jsem ráda, že tu zůstáváme. Má holčička by se jinak trápila. Vím, že loučení pro ni bude těžké, ale ona to zvládne. Bude mít okolo nás. Nebude to jako u mě, já na to byla sama.

Taky jsem ráda, že tu Jake zůstává. Zaslouží si štěstí.

Dnes jdeme nakupovat a nejedeme s nikým jiným, než s Alice. Alice tvrdí, že musíme koupit dárky, ale já vím, že je to jenom záminka. No jo, Alice je nenapravitelná. V deset máme být dole u recepce. A nikdo se nemá zpozdit, byť jen o minutku. Máme prý jen pár hodin. I tak je to hodně, to zas bude mučení.

Nessie už přemýšlela, co dá Alecovi za dárek. Nejspíš už ví, co dá. Jsem zvědavá, co moje holčička vymyslela.

 

Pohled Nessie

Přemýšlím nad dárkem. Jeden mě už napadl, ale mám z něho strach. Hlavou mi běží otázky typu: Není to moc brzo? Bude to chtít? Nevím, co mám dělat. Chtěla bych si o tom s někým promluvit, ale nevím s kým. S mamkou rozhodně ne. Ta by mi to hnedka zatrhla. No a s Alice už vůbec ne. Já vím, že by to řekla Jazzovi, a to já nechci. A tím pádem mi zbývala poslední osoba. Teta Rosalie. Jo, s ní si o tom popovídám. Je sedm hodin a v deset máme být v recepci. Snad to stihnu.

Vydala jsem se k pokoji Rosalie a Emmetta. Na dveře jsem zaklepala, nejsem přece Emmett. Ten ale poslední dobou klepe. Se ho pak musím zeptat, co se stalo, ale to počká. Ozvalo se dále, a tak jsem vstoupila.

Ahoj Nessie, co potřebuješ?“ zeptala se mě Rose. Seděla v křesle a četla si nějaký časopis. Asi něco o autech. Já tomu nerozumím. Emmett ležel na posteli a díval se na Rose kajícně. Co jí zas provedl?

Mohla bych s tebou mluvit Rose?“ zeptala jsem se.

Jasně tak mluv,“ pobídla mě.

A mohli bychom jít někam, kde budeme o samotě?“ zeptala jsem se a hlavou kývla k Emmettovi, který nás bedlivě poslouchal.

Jo jasně, zajdeme si spolu na lov, jo?“ řekla. Já přikývla. Spolu jsme se vydali ze dveří. Emm se chystal jít za námi, Rose ho ale utnula.

Ty nikam nejdeš, možná ti pak odpustím to oblečení, ale jenom možná,“ řekla Emmovi.

Ty máš ale smůlu,“ rýpla jsem si do něj. Emm se na mě rozzlobeně podíval. Jo, má to ale smůlu.

Jdem?“ zeptala se mě Rose.

Jasně, že jdeme,“ řekla jsem a společně jsme se vydaly k lesu. Běželi jsme dál, aby nás nikdo neslyšel.

Tak o čem chceš mluvit?“ zeptala se mě rovnou. Za to jsem byla ráda. Teta Rose se ptá narovinu a neběhá kolem toho, jako kolem horké kaše. To dělá například Emm. Ten než se vykecá, má Alice nakoupeno.

Nejsem si jistá dárkem pro Aleca,“ řekla jsem.

A co mu chceš dát?“ ptala se Rose zvědavě. Musela se na toto zeptat, ale já ji nechtěla odpovídat. Nakonec jsem musela. Ten její pohled byl k nevydržení.

No přemýšlela jsem, že bychom se mohli to, no, víš co...“

Milovat?“ řekla překvapeně Rose.

Jo,“ řekla jsem potichu.

A to chceš ode mě radu nebo co?“ ptala se pořád trochu překvapená Rose. Cože radu? Od Rose? Ta má toho sice nejvíc vyzkoušeno, teda aspoň myslím, ale i tak.

Ne to ne. Já si jen nejsem jistá. Mám z toho strach,“ přiznala jsem se. Co jiného ji mám říct?

No, miluješ ho?“ zeptala se. Jak se může tak ptát. Vždyť je to jasné.

Samozřejmě že jo, ale...,“ namítla jsem.

Proč, ale. Chceš to zažít s někým jiným?“ ptala se mě dál.

Ne,“ odpověděla jsem. Copak to nechápe?

Tak co řešíš, stejně k tomu jednou dojde a narozeniny jsou dobrá doba. A navíc nevíš, za jak dlouho se zase uvidíte. Být tebou, šla bych do toho,“ řekla Rose. Přemýšlela jsem nad tím, co řekla. Měla pravdu. Udělám to.

Díky Rose. Jsem ráda, že jsem si o tom s tebou popovídala,“ řekla jsem a objala ji.

Taky jsem ráda, že sis o tom popovídala se mnou, ale teď bychom mohli jít na ten lov, co ty na to, ať jsme na ty nákupy připraveny,“ řekla a spolu jsme se vydaly chytit pár srnek. Nic jiného tu nemají. Já mám radši vysokou zvěř. Třeba takového medvídka. Toho mám však od Emma zakázaného.

 

Pohled Ara

Já tu Sulpicii zastřelím. Ženská jedna střelená. Kvůli ní snad přijdu o pejska. Konečně jsem šťastný a ona mi to musí překazit.

Co se děje v zahradě? Stavíš nějakou přístavbu?“ zeptal se mě Caius.

Ne,“ odpověděl jsem mrzutě.

Tak co se děje? Sulpa to tam diriguje, a když jsem se jí zeptal, co dělá, vyjela po mně,“ stěžoval si na mou manželku Caius. Myslím, že už to nebude moje manželka. Půjdu se rozvést, protože to, co mi udělala se nedá odpustit.

Tak co se děje?“ ptal se Caius.

Sulpicie staví boudu pro pejska. Prý ho v hradě nesnese a protože vidí, jak jsem z něho nadšený a nechce mi zkazit náladu, tak mu staví boudu, abych ho měl vždy po ruce, ale přitom nečichal ten smrad,“ stěžoval jsem si.

To je super nápad,“ řekl nadšeně Caius. Copak to nechápe? Asi ne. A proto jsem se ho zeptal.

Víš, co to znamená?“ ptal jsem se.

Ne,“ odpověděl Caius. To je tak blbý? Já myslel, že blbý jsou jen blondýny a ne blonďáci.

On se naštve a společně s Jane odejde,“ řekl jsem smutně.

Nesmysl. Známe Jane a Jacob by bez ní neudělal krok.“

Myslíš?“ zeptal jsem se ho.

Já si to nemyslím, já to vím,“ řekl mi Caius a odešel.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek R + A? Proč ne?! - 11. kapitola:

 1
3. Em
13.07.2011 [10:26]

Emoticon Emoticon

13.07.2011 [0:37]

KacennnkaČtu každý dil této povídky, i když většinou nepíšu komentáře, orotozě čtu na vždy v noci na iPodu a nemám na to nervy. Mám tvoji povidku ráda, ale zdá se mi, že uplně zbytečně střídáš pohledy. Třeba na začátku to, co bylo z pohledu Belly se klidne dalo napsat i z pohledu Nessie. Vezmi si třeba, že když čteš knihu, taky se ti tam ty pohledy nestřídají Navíc mi moc neseděl Aro, protože si myslím, že by takhle nikdy nepřemýšlel, ale to je jen můj názor. Emoticon

12.07.2011 [12:42]

ada1987tá sulpicia nemala chybu! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!