Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Puma – 6. kapitola

3.Lareth-Forks


Puma – 6. kapitolaJe tu další dílek a není moc dlouhý. Ale určitě se vám bude líbit.

6. kapitola – Záchrana

Edwarda jsem od toho večera nepotkala. Chodila jsem pravidelně na louku, ale on nepřišel. Ani jeho vůni jsem tam necítila, což byla známka toho, že tam dlouho nebyl. Chyběl mi, neměla jsem s kým mluvit. Dobře, on mluvil a já přikyvovala, ale stejně. Musím si to přiznat, prostě mi ten upír chybí. Nevím jak se mu ti povedlo, ani proč mi tak chybí. Možná to bude tím, jak se ke mně chová a co všechno mi řekl. Možná chci jen další vyprávění jeho příběhu.

Za celou dobu, co jsem puma, jsem se nepřiblížila k hranícím La Push, alespoň co vím. Vůbec mi domov nechyběl. On to vlastně nikdy nebyl domov, ale mučírna. Utekla bych už dávno, když jsem se v patnácti začala přeměňovat, ale kvůli mámě jsem to nedokázala. Nemohla jsem jí to udělat, jelikož ona mě měla opravdu ráda. Jenže teď už není a já nemam důvod tam být. Jsem svobodná a šťastna, můžu si svobodně běhat po lese. Nemusím být v tolik a tolik doma, nikdo mě nehlídá a nechová se ke mně jako k dítěti. Nemusím chodit do školy, i když to bylo asi jediné, co mě bavilo. V tuhle chvíli mi chybí jen ten upíří kluk, a to mě štve. Neměl by mi chybět, ale ono to jinak nešlo. Byl jediný, kdo se mnou mluvil a neřekl mi pumo. Říkal mi jménem, a to mě překvapilo, už tím, že jsem v téhle podobě. Vážně mi ten zatracený upír chybí. Bylo mi ze mně na nic. Dny najednou začaly ubíhat pomaleji, už  začínám bláznit.

Odvážila jsme se jít blíž k městu. Chtěla jsem zjistit, co se vůbec děje, a jak dlouho jsem puma. Opatrně jsem se přiblížila k trafice, aby mě nikdo neviděl a ukradla tam noviny, se kterými jsem se vrátila do lesa. Když jsem byla na malém paloučku, sedla jsem si a přečetla si titulní stranu. Podle data jsme jí už dva měsíce. Páni, bylo to neuvěřitelné. Dál tam bylo o nějaké sebevraždě herce, tohle mě nikdy nezajímalo. Nikdy bych nevěřila, jak je těžké otočit stránku, když máš tlapu místo ruky. Asi po dvaceti pokusech jsem to vzdala tlapou a zkusila zuby. Hned to šlo líp. No jo, že mi to ale trvalo. Četla jsem si noviny v klidu dál, ale nic závratného jsem se nedozvěděla. Nic se ve světě, ani tady nedělo. Z mého přemýšlení mě vytrhlo až vrčení. Podívala jsem se směrem odkud šlo.

Stál tam upír. Pardon, upírka. Krásná, blond, vysoká upírka, ale s jistotou jsem věděla, že to není Cullenová. Neseděl na ni žádná Edwardův popis. Možná trochu Rose, ale ne pochybuju, že je to ona. Hlavně poté, co jsem si všimla jejich očí. Byly totiž karmínově červené se zlatem na krajích. A co Edward říkal, Rose nikdy neochutnala lidskou krev. Krčila se a připravovala se ke skoku. Až po chvíli mi došlo co loví - mě. Jenže to už po mě skočila, povalila mě na zem a chtěla se mi zakousnout do krku. Vší silou jsem ji odhodila na strom, který praskl. Čím déle jsem pumou, tím jsem silnější. Zmateně se na mě dívala, v tu chvíli mi připomínala Edwarda. Rychle jsem zavrtěla hlavou, upírka už totiž stála na nohou a začala okolo mě kroužit. Obezřetně jsem ji pozorovala. Ani na minutku jsem z ní nespustila oči. Nevypadalo to, že se vzdá tak snadno večeře, jak to udělal Edward.

 Jen doufám, že to není Cullenovic známá, protože jestli toho nenechá, budu ji muset zničit. Nehodlám být její večeře. Nedovolila jsem to ani Edwardovi a jí už vůbec ne. Zavrčela jsem na ni bojovně, a doufala, že si nechce zlomit nehet nebo zničit šaty. Byla totiž přesně ten typ Barbie. Naježila jsem kožich a pořádně na ni zavrčela. Vytáhla jsme drápy a čekala na její útok, když v tom po mě skočila, ale do cesty jí vběhl Edward.

Odrazila se od něj a spadla na zadek. Zmateně se na něj dívala, ale pak, když si ho prohlédla, nahodila laškovný pohled a byla na nohou. Bylo mi z ní blbě, a tak jsem protočila oči. „Edwarde, tohle je moje puma, ale jestli ji chceš, tak mi musíš dát něco na oplátku,“ řekla a našpulila pusu. Nevím co to do mě vjelo, ale zavrčela jsem na ni a připravovala se ke skoku. Zmateně se na mě dívala a Edward se pousmál.

„Pleteš se, Tanyo, ona je moje,“ řekl sebejistě. Měla jsem sto chutí něco rozbít. Já nikomu nepatřím a už vůbec ne ani jedné z těch pijavic. Tanya se začala smát.

„To sis ji ochočil nebo co?“ ptala se výsměšně.

„Dá se to tak říct,“ odpověděl v klidu. Aha, takže abych přežila, mám si hrát na jeho mazlíka. Toho nic lepšího nenapadlo? Asi ne, co jsem mohla čekat, je to upír a ke všemu chlap.

„Tak to dokaž,“ řekla trochu naštvaně.

Edward se na mě významně podíval. Protočila jsme oči, začala si hrát na jeho mazlíčka a šla jsme k němu. Myslím, že tohle bude dráždění upíra. Jsem zvědavá, jestli to přežiju. Došla jsem až k němu a cítila pohled Tanyi. Rozhodla jsme se ji ignorovat. Došla jsem těsně k jeho nohám a začala se o ně třít jako normální domácí kočka, i když do té mám daleko. Chodila jsem okolo něj a otírala se mu o nohy a přitom předla. Viděla jsem nevěřícný pohled blondýny a jak se Edward usmívá. Po chvíli jsem toho nechala a posadila se vedle něj. Doufám, že nebude chtít vidět jak panáčkuju.

„Jelikož je Bella jediná puma v okolí, tak ji lovit nebudeš.“ Řekl to tak, že nepřipouštěl žádné námitky. Naštvaně si mě prohlížela, pak přikývla a utekla. Edward se na mě otočil.

„Promiň, přijď večer na louku a já ti to vysvětlím.“ Jen jsem přikývla a běžel pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Puma – 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!