Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prostopášník - 6. kapitola

the-host


Prostopášník - 6. kapitolaEdward se snižuje k velmi neférovým praktikám... Odolá mu Bella? Díky Natty...

6. kapitola

Donedávna jsem si myslela, že nejvíc nefér hraje život…

V té době jsem ale ještě neznala Edwarda…

 

Isabella nechápala, co jí to Edward navrhuje. To, aby si začala nějaký románek s děvkařským vévodou, se přece na mladou dámu nesluší. Přesto cítila neuvěřitelné vzrušení… Chvěla se z představy, že by s tímhle bohem sdílela jednu postel. V jejích intimních místech začala vlhnout, jen co si vzpomněla na ten polibek, co jí nyní připadal, že proběhl už velice dávno. Zamotala se jí hlava.

„Musím si sednout,“ zašeptala směrem k němu a hned se od něj otočila. Bylo jí jedno, jestli se na ni někdo dívá, či jestli působí rozruch. Ona měla jen jeden cíl. A to ten přes celou místnost vzdálený balkón. Potřebovala čerstvý vzduch. Rychlým krokem, skoro klusem, se k němu vydala. Rukama si musela při chůzi nadzvedávat sukni, aby o její lem nezakopla. Slyšela od mužů vzdechy a od gardedám kárání. Vše jí bylo ale jedno…

Jak si mohl jen myslet, že by na něco tak stupidního přistoupila? Dočista by jí to pošpinilo pověst. A kdyby se třeba někdy chtěla vdát, nenašla by ženicha. Možná by se do vévody zamilovala jako všechny ostatní a pak, až by ho načapala s jinou, což by se stoprocentně stalo, zlomilo by se jí srdce! Ne, tohle nemůže připustit. Vezme si Marcuse, odbude svou povinnost v manželství – porodí mu syna – a pak se o něj bude starat. Uvidí ho růst a svou malou sestřičku uvidí vstoupit do společnosti spolu s dobrým jménem. Ačkoli myšlenka na svobodu je dosti lákavá, nesmí zapomínat na svou rodinu. Ta je mnohem důležitější než ona. Tak to ona viděla.

„Isabello, omlouvám se, asi jsem vás tím zaskočil… Ale zkuste to alespoň trochu zvážit. Jste krásná žena, doopravdy chcete strávit život bez dobrodružství? Chcete se na smrtelné posteli, když se vám bude před očima promítat život, cítit zklamaná z toho, že jste to nezkusila? Doopravdy? Jen na to pomyslete. Dva měsíce… Jen vy a já. Někde daleko… Každý den bychom se oddávali neukojitelné slasti. Naučil bych vás, jak přijímat rozkoš. Nestojí to za to? A nebojte se. Zůstane to v naprosté tajnosti. Vaše reputace zůstane neponičená…“ Edward se hodně snažil ji přesvědčit. Potřeboval ukojit tu spalující touhu po ní. Chtěl svým penisem vstoupit do jejího lůna a ochutnat její hlubiny. Toužil ocucat její klitoris a na jazyku cítit její nakyslou šťávu. Chtěl by šoustat její hlavu. Bože… Cítil, jak je jeho penis už zase v pozoru. Připravený všechny jeho představy uskutečnit.

„Ne, pane… Se vší úctou k vám, musím odmítnout. Své panenství si šetřím pro manžela a…“

„Pokud byste si někdy našla manžela, který by vás miloval, tak si myslím, že by mu nevadilo, že jeho láska není pannou… Naopak. Pokud byste byla pilná žačka, vsadím se, že by vaši zkušenost v oblasti postelových hrátek velice ocenil,“ vstoupil jí do toho Edward. Když mluvil o jejím případném manželství, přepadl ho divný vztek. Neuměl ten pocit moc dobře identifikovat, moc ho neznal. Jako by mu něco drtilo srdce. Divný pud zoufalství.

„Jak si dovolujete?“ Isabella už teď byla doopravdy vytočená. Jak si dovoluje mluvit o sexu na veřejnosti? A ještě k tomu před ní? Před dámou?

Edward už nevěděl, jak jinak ji má přesvědčit. Rozhlídl se kolem sebe, a když viděl, že nikdo není poblíž, tudíž je nikdo nemůže vidět, rychle přešel k Isabelle. Opatrně ji přimáčkl o venkovní zeď a svým tvrdým údem se opřel o Isabellin rozkrok. Slyšel, jak se Isabelle nedočkavostí rozběhlo srdce a její dech se začínal přerývaně zrychlovat.

Edward vklínil jedno koleno mezi Isabelliny nohy a rty se jemně přisál k místečku na jejím krku.

„Ať říkáte, co říkáte, lžete! Vaše tělo vás prozradilo. Zkuste mi do očí říct, že se vám nelíbí, když je mé tělo na vašem. Řekněte mi, že zrovna teď nejste vzrušená,“ vydechl Edward.

„Nejsem!“ řekla Isabella na pokraji sil. Lhala a bylo jí jasné, že Edward to ví…

„Dobře. Když na tom trváte. A co teď, když vám jazykem líži hrdlo, nepociťujete touhu mě ani obejmout?“

Isabella rychle dala obě ruce na jeho ramena. Chtěla ho odtlačit, vážně chtěla, ale když ucítila jeho vlhký jazyk na své tepně, když jí jeho koleno jemně masírovalo její touhou vlhké poupě, nedokázala to. Jen prostě omotala své ruce kolem jeho krku a své prsty mu vmotala do vlasů. Silně si přitáhla jeho rty na svá ústa. Nevěděla, co to dělá a bála se, že toho bude později litovat, ale prostě nedokázala své tělo ovládnout.

Edward v momentě, kdy ucítil z její strany nějakou odezvu, mírně nadzvedl koutky úst. A v okamžiku, kdy si dravě přitáhla jeho rty na své, zcela ztratil všechny zábrany, ne, že by jich zrovna nějak moc měl. Dokonale vnímal plnost jejích rtů, ach, ty tepající jahody! Zčernaly mu oči, ale ne kvůli tomu, že opět ucítil sladkou vůni její krve, ale díky její elektrizující vášni.

Isabella ho nejdříve nesměle políbila na ústa, ale když jí to Edward opětoval, pocítila dětskou touhu být lepší než on. Nevěděla, kde se to v ní vzalo, ale najednou držela jeho ret ve svých zubech a sála.

Její tělo ovládala banální touha, ale i ta byla dost velká na to, aby s tou pitomostí souhlasila.

„Ano…“

„Ano… Co?“

„Ano, stanu se tvou milenkou, pokud dodržíš to, cos mi slíbil!“

To už Edward věděl, že má vyhráno.

„Já své sliby vždy plním…“

***

Dlouho jsme se neviděli… :D

Omlouvám se, měla jsem zaracha na počítač… Už jsem se ale do školy všechno naučila a známky jsem si vytáhla na dvojky a jedničky... Tak snad se tak velké zdržení už nestane...

Jak se vám líbí pokračování příběhu?

 


 

7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prostopášník - 6. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
37. Petronela webmaster
04.09.2016 [7:53]

PetronelaBella je z Edwarda úplně hotová, proto mu taky nedalo zase tolik práce, aby ji přemluvil k tomu návrhu s milenkou... Takže já pokračuji dál Emoticon

29.03.2012 [18:38]

forewertwilightwow, tak to bude zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon krása Emoticon Emoticon Emoticon

19.03.2012 [15:11]

Terreya Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.02.2012 [10:56]

Danka2830 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
páááááni...... sliny mi tečúúúú až po zem.... Emoticon Emoticon Emoticon

15.01.2012 [18:50]

77Alex77kriste pane! Emoticon Emoticon Emoticon to je dokonalé! Emoticon

- úprimne, nečakal som, že mu Bella tak lahko podlahne....ale kto by odolal Edwardovi? Emoticon Emoticon Emoticon

- ako vždy úžasná kapitola a ja diem na dalsiu....úplne si ma dostala Emoticon Emoticon

04.01.2012 [0:42]

kikuskaJa sa Belle ani nečudujem, že nedokázala odolať. Emoticon Emoticon Och, ja nedokážem pochopiť, ako som túto poviedku mohla nečítať. Emoticon Emoticon Ale na druhej strane som rada. Teraz tu mám aspoň pár kapitol a nemusím nedočkavo čakať na ďalšie. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

31. DreaCullen
18.11.2011 [15:13]

Velice zajímavá povídka. :) možná trošku špatně volená slova při popisu milostných situací. Na dobu, z které by měla povídka být možná trošku moc... současné. Emoticon

18.11.2011 [11:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.11.2011 [17:09]

DarkFirefliesCo to nevidím? Další kapitolka?! Emoticon
Jsem ráda, že u ti zákaz skončil a že hodláš i nadále pokračovat v této povídce. Je velice pěkná a ty umíš skvěle psát. Emoticon
Ačkoliv jsem nečekala, že Bella Edwardovi podlehne tak brzy, nakonec je to možná dobře. O to bude nejspíše povídka zajímavější.
Těším se na další kapitolku, doufám, že bude brzy. Emoticon Emoticon Emoticon

28. Tokacirikatakiku
15.11.2011 [10:28]

rychle pokracovani!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!