Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prostopášník - 5. kapitola

Bella píše dopis


Prostopášník - 5. kapitolaJak zareaguje Isabella? A jak nás dneska překvapí Edward?

5. kapitola

 

Nabídne-li mi někdo volnost, která se ale bez oběti neobejde, mám ji přijmout?

 

 

Isabellu pohltil neuvěřitelný vztek. Její tvář se okamžitě stáhla odporem a nenávistí k tomuto muži. Jak jen mohl? Proč to udělal?

„Rád vás konečně poznávám, my lady. Mnoho jsem slyšel o vaší kráse, ale skutečnost zcela převyšuje mou představivost,“ vysmekl jí poklonu. A ani nemusel lhát. Nikdy nepoznal krásnější ženu. Vsadil by všechen svůj majetek na to, že už ani krásnější nepotká…

„Ano, taky jsem už o vás slyšela, Vaše milosti. Musím říct, že jste mě taky velice… překvapil.

„Mohu doufat, že v dobrém?“

„Ne!“ odpověděla upřímně.

Edward nebyl překvapen odmítavým postojem slečny Isabelly. Dobře však věděl, že za chvíli mu podlehne… Za chvíli ukojí tu nesmírnou touhu po jejím těle… A pak se zase vrátí ke svému prostopášnickému životu…

Isabella, stále pobouřená vévodovým chováním, držela svůj výraz pod nečitelnou maskou, a se zdvořilostí, kterou požadovala etiketa, natáhla svou drobnou ručku k potřesení. Edward ale věděl, že pouhý dotek s její rukou mu nestačí. Lišácky se podíval do Isabelliného obličeje. Uchopil její ručku do své, otočil ji hřbetem nahoru, a jako správný gentleman, ji náležitě políbil na vrch. Byl to motýlí polibek, přesto v obou zažehnul nesnesitelný chtíč.

Isabella, která se světem plným touhy a sexu neměla žádné zkušenosti, od něj polekaně odskočila. Edward se sám pro sebe usmál. Nemůže to být zase tak těžké, pokud už teď, v tomhle nepatrném dotyku, pociťuje Isabella chtíč… Ne, že by on ho necítil… Raději zatřepal hlavou.

Isabella se pro jistotu rozhodla vzdálit od toho pokušitele a raději se poohlédla kolem sebe po své rodině. Nikde ji ale nezahlédla.

„Pokud mě teď omluvíte, pane, ráda bych našla svou rodinu,“ omluvila se Isabella a otočila se od vévody. Ne, ještě nesmí odejít!

„Pokud smím poukázat, vaše rodina je tam… Myslím, že se skvěle baví!“ řekl a ukázal rukou do rohu místnosti. Carlisle si povídal s Esmé a Jasper si hrál s tou malou holčičkou… Edward z myšlenek věděl, že oba dva jsou jimi přímo uchváceni… Stejně jako on jí…

„Smím vás požádat o tanec?“ Edward nabídl Isabelle rámě. Ta si ho přeměřila kapku podezíravým pohledem, ale nakonec svolila. Edward se v duchu zatetelil blahem… Vyvíjí se to dobře…

Když vstoupili na taneční parket, ani jeden si nemohl nevšimnout pohledů všech lidí. Muži, jakéhokoliv věku, obdivovali smyslnou Isabellu. Hodnotili ji svýma očima a shledávali ji za velice atraktivní… Jinými slovy, kdyby se měli kvůli někomu rozvést, či naopak spadnout do chomoutu, pro ni by to udělali…

Edward zavrčel.

Isabella sice pocítila mírné chvění z Edwardovy hrudi, ale i přes to, že stála skoro u něj, zavrčení neslyšela. Rozhovory kolem nich byly dosti hlasité.

Edward se mírně uklonil a svou ruku položil na Isabellin pas. Druhou rukou jemně chytl její levačku a pozdvihl vzhůru. Zbývající ruku Isabella položila na vévodovo rameno.

„Neumím moc tančit,“ upozornila ho Isabella.

„Poddejte se tomu, teď jste zcela v mé moci!“

Edward cítil nesmírné vzrušení. Všichni přítomní je považovali za milence. Jeho občasné slečny vzpomínaly na jejich zážitky v posteli, s tím rozdílem, že na jejich místě si představovaly Isabellu. Edward se musel hodně přemáhat, aby si nepovzdechl.

Isabella místo toho však cítila zlobu. Muzikanti začali hrát a Isabella s Edwardem se pustili do tance.

„Proč jste mi lhal?“ zeptala se ho znenadání Isabella.

Edward se na ni překvapeně podíval. Sám se sebe na tu otázku zeptal alespoň tisíckrát, ale odpověď nepřicházela.

„Popravdě? Nevím… Silně jsem toužil po vašem polibku. Stále po něm toužím. Dívám se na vaše ústa a v puse mi vysychá. Sleduji vaše tělo a v mém nitru se rozhořívá žár,“ zašeptal jí do ouška.

„Často citujete mrtvé básníky?“ optala se ho mile, když poznala poslední slova, jež pronesl Baltazar v den své smrti krásné Ilandě.

Edward se na ni nedůvěřivě podíval. Krásná, vzrušující, smyslná a… inteligentní? To je ale úlovek…

„Ani ne…“

„A vy? Vy čtete poezii zamilovaných?“ zeptal se jí stejným tónem.

„Docela… Má matka je milovala!“

„Slyšel jsem, co se vašim rodičům stalo… Smím vám vyjádřit mou upřímnou soustrast?“

„Ne!“ Isabella rozhodně o jeho lítost nestála.

„Proč?“

„Prostě proto!“

„Nechápu…“

„To ani nemusíte, Vaše lordstvo!“ Isabella byla jen kousek od pokušení mu jednu vrazit. Zase pocítila to nutkání… Zvláštní… Už dvakrát od doby, co ho poznala…

Edward pochopil, že vyptávat se dál nemůže. Pohyboval se na tenkém ledě. Radši to nechal být a znovu se soustředil jen na její přítomnost. Když muzikanti dohráli poslední takt, Isabella se podívala, poprvé za tu dlouhou dobu od jejich posledního rozhovoru, vévodovi do očí.

„Děkuji za tanec… Vyžaduje to etiketa, já osobně bych vám nikdy za nic nepoděkovala!“ Bylo tak roztomilá. Její oči sice vyzařovaly známky hněvu. A plameny, jimiž se vévodu snažila určitě podpálit, byly skoro hmatatelné, její tělo vyzařovalo chtíč. Touhu po jeho těle, po dotycích. Když měl svou dlaň položenou na jejích zádech, cítil husí kůži. Bradavky, které se k jeho tělu stále mačkaly, byly ztvrdlejší než kámen. Chtěla ho…

„Proč si berete Marcuse?“ znovu se jí otázal, ačkoliv odpověď dobře znal…

„Zajistí mi dobrou budoucnost… Mně i mé rodině… Navíc jste mi nedal moc na vybranou…“

„Co kdybych měl nápad?“ navrhl Edward.

„Děkuji, ale nemám zájem o vaše nápady,“ odpověděla.

„Vždyť jste ho ještě ani neslyšela!“ namítal dál.

„A ani o to nestojím. A je mi jedno, že jste vévoda, že mě klidně můžete zabít, zničit mi pověst… Cokoli! Mně je to jedno! Víc mi už ublížit nemůžete!“

„Co kdybych vám alespoň řekl výhody?“ Neodpovídala. Edward si to vyložil jako souhlas a pokračoval dál.

„Když budete souhlasit s podmínkou, můžete si pak moct nechat Devrook. Nebudu na něj činit žádný nárok. Dám vám ještě peníze a sloužící. Budete se mít jako princezna. Vaše sestra dostane ode mě věno… Řekněme - deset tisíc liber? To si myslím, že je dost slušné… A vaše matka, o tu se taky postarám… Stačí, když řeknete „ano“ na mou nabídku,“ navrhoval jí.

Vůbec nevěděl, co to dělá… Toužil po ní… Zaslepil ho chtíč…

„To je šílené, dokonce i na vás!“ razantně odpověděla Isabella.

„Vždyť jste si to ani ještě nevyslechla celé!“ namítal.

„A ani nemíním… Co můžu od vás, od zpustlíka, očekávat? Určitě to bude něco povrchního… Jako třeba vám dělat služku… Na to nemíním přistoupit!“

„Třeba je to něco… šlechetného?“

„O tom dosti pochybuji!“

„Dobře, chápu vaše obavy ohledně mé… reputace. Ale myslím, že na tom vyděláme oba… Myslím, že vy ještě víc!“

„To je mi jedno! Mně záleží jen na rodině! Je mi jedno, jak je ta nabídka velkorysá. Příští týden si vezmu Marcuse. Konec! Už nebudete moci nějak mi vyhrožovat… Budu svobodná! Částečně… O mou matku se sestrou bude dobře postaráno!“ dohadovala se vášnivě.

V Edwardovi se vzedmul hněv. Okamžitě, jak promluvila o Marcusovi a o její svatbě, ihned to v něm vřelo…

„Dobře… Myslete ale na to, jaké by to mělo výhody. Kdybyste přistoupila na dohodu, o vaši rodinu by bylo stejně dobře postaráno… Vaše sestra by měla věno! Měli byste stálý domov. A vy byste si nemusela vzít… Marcuse!“ Jeho jméno Edward vyplivl s opovržením.

Isabella se na moment odmlčela. Sice ještě neznala požadavky, na které jeho hlavinka přišla, ale musela připustit, že výsledek je mnohem… mnohem lepší!

Edward pocítil náhlou naději.

„V čem to spočívá? Co bych musela udělat?“

„Je to snadné… Neznám nic snadnějšího…“

Isabella vyčkávavě nadzvedla obočí…

„Prostě,“ Edward se zhluboka nadechl, „na nějaký čas, řekněme na dva měsíce, se stanete mojí milenkou…“

 

 

 


 

Omlouvám se za dlouhou pauzu. Onemocněla jsem a měla jsem zakázaný přístup na počítač.

Budu opět ráda za každý váš komentář.

Co si myslíte o Edwardově návrhu?


 

6. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prostopášník - 5. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
40. Petronela webmaster
04.09.2016 [7:46]

PetronelaTak co, přijme Bella jeho návrh? Jsem tak zvědavá, že jdu hned pokračovat

29.03.2012 [18:34]

forewertwilightfacku, facku, facku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon já bych mu jí osobně vlepila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pitomec, krásná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon

16.02.2012 [10:51]

Danka2830Nádhera, nádhera, nádhera...... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
ja som rada, že to čítam až teraz, keď už to máš napísané, lebo čakanie by ma prizabilo.... Emoticon Emoticon
Dúfam, že Bella bude súhlasiť.... Emoticon Emoticon

37. Kačka
31.01.2012 [14:37]

nj, to se dalo čekat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
ale nevím jaká bude reakce, avšak předpokládám odmítnutí :D

15.01.2012 [18:42]

77Alex77ja som to tušila!!! Emoticon Emoticon Emoticon
- od začiatku som tušila, že sa bude jednať o takýto návrh.....úprimne....myslím, že Bella ho len tak neprijme.... Emoticon
- ma predsa svoju hrdosť ... ale Edward Emoticon Emoticon Emoticon no, bude si musieť vybrať..... Emoticon

fantastická kapitola! Emoticon Emoticon

04.01.2012 [0:36]

kikuskaNo ty bláho. Ten chlap nemá kožu na tvári. Že sa nehanbí... Emoticon Emoticon Ale krásne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.11.2011 [21:01]

JessLoyeAch Emoticon Ja by som mu vrazila... Emoticon Ale som zvedavá, čo Bella prijme. Teším sa na pokračovanie! Emoticon

33. An
03.11.2011 [5:15]

Nápad je to moc dobrý a s tímhle tématem se dá pracovat. Ovšem snad přijmeš menší radu. Pokud to chceš psát jako milostnou romanci pozor, aby to nebylo jen o tom jednom, protože by to lidi časem začalo nudit, později by to chtělo nějakou akci, která by děj osvěžila. Zároveň bych ti doporučila přečíst si některé romány Nicole Jordan nebo třeba Susan Johnson. Píšeš na podobný způsob. Moc se myšlením držíš při zemi naopak některé dialogy jsou moc ostré. Máš dobře poskládané věty a text jako takový, ale barvitost myšlenek je moc suchá a to lidi leckdy baví víc než svádění samo o sobě. Slušnost je slušnost, ale i zdvořile se dá usadit chlap a vnitřní emoce obou hrdinů byly na bodu mrazu.
Když bych měla uvést příklad:
Bellu shrneš do vět stylu - Isabella se pro jistotu rozhodla vzdálit od toho pokušitele a raději se poohlédla kolem sebe po své rodině. Nikde ji ale nezahlédla.

(Zkus si místo Belly představit sebe samotnou. Každý kdo píše, tak do postav dává své myšlenky a reakce, takže tím Belle nijak neubereš, ale naopak přidáš)
Představ si sebe v její situaci a nepiš jen její postoj. Chybí tomu opravdovej pocit.

PŘ: Když se od něj konečně otočila zvolila rychlejší krok, až po chvíli si uvědomila, že vlastně utíká. Kristepane, takhle se dáma nechová a už rozhodně mu nechtěla ukázat svou slabost, ale v tu chvíli... stále cítila dotek jeho rukou a plamínky, které pomalu olizovaly lýtka slečny, která by vůbec takové pocity mít neměla. V okamžiku začala pátrat po své rodině, která byla v nedohledu a která jediná ji mohla vyvést z nepatřičných myšlenek na nebezpečného pokušitele...

Naopak Edward je zase muž a má i své touhy a fantazie, kterým se jako prostopášník nebrání - proto je velice suše řečeno, že Edward nebyl překvapen odmítavým postojem slečny Isabelly. Dobře však věděl, že za chvíli mu podlehne… Za chvíli ukojí tu nesmírnou touhu po jejím těle… A pak se zase vrátí ke svému prostopášnickému životu…

Píšeš moc roboticky jako by postavy ani nebyly živé. Hlavní rozdíl, který oživuje historickou četbu je ten, že to co je stroze řečeno je následně barvitě rozvedeno v myšlenkách, ty nemáš ani jedno. A dávej si pozor na temnější etiketu k vášnivému projevu by se dáma nikdy neměla snížit, stejně jako Bellin výraz, že by mu jednu vrazila (dřív používali výraz políček) a to Edwardovo nesmyslné vychrlení o milence... tím by se taky mohl rychle dostat do chomoutu. Příště trochu prostudovat prostředí té doby. Říká se tomu historické reálie, které by ti samy o sobě mohly zakopat děj.
Prosím neber to jako kritiku, jen ti tu vypisuju nedostatky, protože je to moc pěkné dílo a stálo mi za to se ozvat.
Emoticon

02.11.2011 [22:26]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.11.2011 [19:20]

MayaMystery Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jen rychle pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!