Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prostopášník - 10. kapitola

Paul


Prostopášník - 10. kapitolaPrvní kulatiny! Takže na oslavu do toho Edward s Bellou konečně praštili!

10. kapitola

Možná to byla chyba, ale já jí nikdy nelitovala…


Stáli naproti sobě, nemluvili, jen si dívali do očí. Všechno kolem nich se rozplynulo, byli tam jen oni dva. Tahle chvíle byla pro ně naprosto kouzelná, přesně poznali, na co oba dva myslí. Ona s něčím souhlasila a teď bylo na čase ten slib splnit. Měla by se cítit naprosto zděšená, měla by s ním smlouvat, měla by udělat cokoli, jen se tomuto vyhnout. Ale ona to chtěla. Chtěla, aby se to stalo… I když nevěděla nic o tom, cítila se uvolněně.

Edward na ni nechtěl spěchat, ale když dneska uviděl, jak lehce se pohybuje na koni, jak hází úsměvy na okolní přírodu, když slyšel její smích… Prostě ji potřeboval víc než kteroukoli jinou. Chtěl slyšet z jejích úst, jak vzdychá jeho jméno, jak se pod náporem vyvrcholení v zádech napíná jako luk. Potřeboval se ujistit, že nikomu jinému už nebude dovolen přístup do její svatyně. Věděl, že toto jsou hlavní příznaky zamilovaného muže, ale tomuto označení se ještě pořád bránil. Nemohl si dovolit zamilovat se do anděla, on, netvor, který se živí krví! Kdyby se o něm někdy dozvěděla pravdu, prchla by. Bála by se ho. Až tohle skončí, a on si nikdy nepřizná ty city, které k ní nejspíš chová, je ještě možnost, že spolu budou vycházet. Možná, že se budou setkávat na plesech. Bude ji vždy pozorovat, bude se vídat s jejími dětmi a s jejím… manželem.

Tomuhle se on nevyhne. Je krásná, milující žena, která má ještě navrch hodnou povahu a smysl pro humor. S ní má pocit, že jí může svěřit jakékoli tajemství, že ona ho pochopí. I když v hloubi duše ví, že tato možnost je nereálná, kdo by pochopil monstrum? Jedině monstrum samo…

A i kdyby byl tak sobecký a změnil ji do neživoucího netvora, jakým byl on sám, nikdy by mu to neodpustila, nikdy by to nebylo jako teď.

Dva měsíce uplynou rychle… Pak ji možná už nikdy neuvidí.

Když si tohle se zděšením uvědomil, prudce zase vyšvihl pohled k Isabelle. Stála tam, usmívala se na něj jako sluníčko a v očích měla jasně vepsaný chtíč, jaký cítil i on sám.

Pomalu přešel k Isabelle a opatrně ji políbil. Isabelle se po jeho dotyku po těle rozproudil nějaký elektrický náboj a ona zcela automaticky zapletla své ruce do jeho vlasů. Líbali se dychtivě s bezednou dávkou vášně. Přitom v tom byl příslib něžnosti.

„Aaach,“ zavzdychala mu Isabella do úst, když cítila, jak se jeho dlaně pomalu šinou po jejích bocích k dolním partiím.

„Pojď sem,“ pobídl ji Edward a za ruku si ji přitáhl ke svému tělu, přitom to víc snad už nešlo. Edward na své hrudi dokonale cítil její touhou ztuhlé bradavky. Bylo to tak nepopsatelně vzrušující, až se Edwardovi samou slastí podlomila kolena, a i s Isabellou padl na postel.

Oba dva se rozesmáli, ale když si znovu pohlédli do očí, smích je ihned přešel a místo toho se jejich rty, jazyky a jejich ruce začaly zabývat daleko jinou činností.

Opatrně se začali navzájem svlékat, nejdřív Edward, pak Isabella. Netrvalo dlouho a oba dva před sebou byli nazí. Isabelle nedalo a musela se podívat dolů…

„Páni!“ zalapala Isabella po dechu a obdivně zírala na jeho ztopořený úd.

„Co se děje?“ otázal se Edward, který se musel hodně snažit, aby se jí nepodíval na obnažená prsa.

„Jsi tak… velký!“ vysvětlila Isabella a opatrně se bříškem prstu dotkla té nádhery. Prsty přejížděla po jeho délce až k samotnému žaludu.

Edward zaklonil hlavu a vzrušeně zavzdychal. Byl si jist, že Isabella vůbec netuší, co mu to dělá. Když porovnal ostatní ženy, zkušené děvky nebo mladé vdovy, s Isabellou, tak ačkoli jejich dovednosti byly opravdu zručné, tak žádná se nemohla rovnat jí.

V téhle chvíli chtěl více než cokoli na světě, aby se ho Isabella takhle dotýkala již po zbytek jeho věčnosti. Chtěl jí dát naprosto vše, chtěl jí dát sebe. Proboha, co mu to ta mrška udělala?

Dravě se na ni vrhl, chtěl být něžný, ale pocítil na ni zlost. Kvůli ní ho teď sžírá určitý pocit, který pochází ze srdce. A bojí se, že ví, o jakou nemoc jde.

Přitom až moc dobře věděl, že kdyby si to přiznal, ona by mu ty city nikdy neopětovala. Vyspí se s ním jen kvůli tomu, aby se nemusela vdávat, aby měla svobodu. Ne kvůli němu… Ne kvůli němu…

Vrhl se na její bradavky, cítil zoufalost, která se v jeho těle šířila jak mor, přál si vědět, na čem je, chtěl slyšet její myšlenky. Potřeboval to…

Na chvíli se vyřadil z tempa, sice slyšel, jak Isabella vzrušeně dýchá, ale chtěl, aby její poprvé bylo něžné, zaslouží si to…

Nyní ji mnohem láskyplněji políbil na spánek, na víčka, na tvář, koutky úst a přitom pomalu sunul své prsty k jejímu, tmavšími chloupky posetému místečku.

Podíval se Isabelle do očí, vlastně jen do zavřených víček, sledoval její rty, její potem orosené čelo, chtěl, aby byla jeho.

Vnořil do ní své dlouhé prsty a samotného ho překvapila její pevnost. Byla tak úzká! S pannou se ještě nikdy nemiloval. Vždy dával přednost zkušenějším ženám… Ale Isabella je už nyní jako nováček předčila…

Pomalu začal svými prsty hýbat, přesně věděl, kdy má kde zabrat a kdy přestat. Když pak uslyšel první vzdech z jejích úst, když ho prvně pobídla tichým hlásek, ať zrychlí, vnořil se do toho naplno. Rty začal líbat její bradavky, zuby je mírně drásal, chtěl, aby to pro Isabellu bylo jedinečné, aby už nikoho jiného nechtěla…

Netrvalo dlouho a Isabella došla ke konci… V návalu orgasmu sevřela své hýždě a vykřikla jeho jméno.

Edward jí ani nenechal odpočinout a už svůj penis zasouval do jejího nitra. Chtěl z ní poznat každou část.

Isabella, když v sobě ucítila jeho délku, prudce vykřikla. Tenhle ráj si nikdy nedovedla ani představit. Ani ve svých nejtajnějších snech si nemyslela, že něco může být tak nestydatě nádherné. Edward se do ní zasouval prudce, zvířecky a ona neměla nic proti. Bylo to nádherné. Sebrala trochu více odvahy a svýma rukama sevřela jeho pozadí. Na oplátku se jí dostalo jeho nekonečné zasténání a rychlejší přírazy.

Postel se pod jeho zásahy třepala, až se Isabella bála, že to nevydrží. Když vytušila, že už se pomalu blíží k orgasmu, silně přivřela víčka.

A pak se to stalo…

Edward do ní naposledy prudce přirazil, chtěl v ní být až po kořen. Slyšel, jak Isabella vrcholí, byla to rajská huba pro jeho uši.

Sám už věděl, že za chvíli to přijde i na něj. Chvíli byl na vážkách, ale chtěl v ní být po celou dobu. Oslepený chtíčem prskl své semeno do jejího lůna. Možné následky v té chvíli nebral v potaz…

 

 


11. kapitola




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prostopášník - 10. kapitola:

 1 2 3 4 5   Další »
48. Petronela webmaster
04.09.2016 [8:21]

PetronelaNemít jistotu, že Bella skutečně porodí (další série to prozradila), tak už teď bych tušila, že si Edward zadělal na problém Emoticon

03.06.2012 [13:04]

Viky123Pánii Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29.03.2012 [19:19]

forewertwilightje to opravdu pitomec, no jo no, bude se muset postarat o dítě Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Kikča
24.02.2012 [17:46]

O proboha Emoticon Emoticon Emoticon . Takhle odvážnou kapitolu jsem ještě nečetla. Páni Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.02.2012 [11:15]

Danka2830Ouuuuuuu.... tak toto bola B.O.M.B.A. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.01.2012 [1:08]

kikuskaAké následky? Plánuješ aby mali bábo? No ja by som nebola proti. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

42. BellaEdward
16.12.2011 [0:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

41. mona
15.12.2011 [10:48]

kedy bude pokracko ? Emoticon Emoticon

40. Arezet
12.12.2011 [21:40]

teda,páni,to je síla,těším se na další,už aby to byla další kapitolka

39. monika
04.12.2011 [15:47]

cakame pokracko je to skvela poviedka

 1 2 3 4 5   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!