Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Prosím... - 2. kapitola

Polštáře 2


Prosím... - 2. kapitola

V dnešní kapitole nás čekají prosby a vcelku normální den Tanyi, Belly, Nessie a Jess. Taky se dozvíme, kde je zbytek Cullenů. A samozřejmě i slíbený posun v čase...
Pěkné čtení přeju! :)

 „Já vím… Jsi hodná, Bello.“ Nad tím jsem se musela pozastavit. Já urazila její matku a ona mě nazve hodnou?

Renesmé!“ zakřičela Tanya, která scházela schody. „Co to tady děláš s Isabellou?“

O dva měsíce později…

Jsem šťastná. Jsem doopravdy šťastná. Po tom, co umřel Charlie a odešel ten, jehož jméno jsem se zapřísahala, že už neřeknu, jsem se tak nějak smířila s tím, že já právo na štěstí a spokojený život prostě nemám, ale evidentně mám, jinak si nedovedu vysvětlit tu emoci, kterou cítím. Jiné ženě by možná chyběla láska, ale mně ne…

Protáhla jsem se ve vaně a rozhlédla se po koupelně. Taková krásná koupelna, sladěná do světle modré, a vybavena těmi nejlepšími spotřebiči a ona je moje

Dokázala jsem vydržet urážky od ženy, která mě teď zaměstnává… a takhle rozmazluje. Pamatuju si, jak se to stalo…

Když mě Tanya uviděla, jak si povídám s její dcerou, naštvala se a začala na mě křičet, co si to dovoluju, ale já nestihla odpovědět, protože se Nessie zeptala, jestli jsem ji měla hlídat.

Tanya odpověděla, že ne, to jsem - dle jejích slov - měla jen iluzi. Ness se nedala, chtěla, abych byla její opatrovatelka, tak po několika hodinách smlouvání uprosila Tanyu, abych na ni dohlížela jen na zkoušku, když se Tanye můj dozor nebude líbit, jdu domů. Nevěděla jsem, co s Nessie dělat, tak jsem se s ní válela na posteli a povídala si s ní.

Řekla mi řadu podstatných věcí a já došla k závěru, že ta holčička má vše, co si umane, ale jedna věc jí chybí – pozornost.

Dítě může mít hory, doly, ale bez pohlazení a vlídného slova to v životě moc daleko nedotáhne.

Den se už chýlil ke konci a nás čekal rozsudek Tanyi. Ptala se Renesmé, co jsme dělaly a já věděla, že je se mnou amen, ale něco se stalo, protože Nessie nezačala s tím, že jsme ležely na posteli a ona se mi svěřovala s věcmi, které svojí matce říci nemůže – nebo nechce, ale holce, kterou zná sotva pár hodin ano - ale spustila, že jsme si malovaly, pak oblékaly panenky a potom jsme skládaly puzzle, a že si moc užila, prý žila ve snu…

 

Nevěděla jsem, kdy se to stalo, ale přistihla jsem se při tom, jak se usmívám. Voda ve vaně mezitím zchladla, tak jsem z ní vystoupila, obalila se do osušky a přemístila se do svého pokoje, kde jsem se oblékla do volných khaki zelených třičtvrťáků a bílého trika, které mi bylo tak o dvě čísla větší.

Neřešila jsem, jak vypadám, nechtěla jsem být jako Tanya, protože mi bylo nad slunce jasné, že pokud má aspoň kousek citu pro děti, napadne ji, že si s Nessie musí někdy hrát, což ona nedělá možná i z toho důvodu, že si nechce zmačkat značkové šaty. Ne, že by to byla omluva…

Seběhla jsem schodiště a ocitla se v obývacím pokoji – místnosti, kde se tráví nejvíc času.

Jess utírala prach z poliček, Tanya si četla ve svém křesle nějakou tlustou knížku a Renesmé se krčila na zemi před gaučem a kreslila si něco do sešitu – takže nic nového.

Docela jsem se těšila, že už konečně přijede i zbytek Cullenů, Nessienka mi říkala, že má velkou rodinu. Kde jen můžou být takovou dobu? Já být na místě Tanyi, jančím, kde mám zbylé příbuzné…

Rozsvítila jsem světlo, aby Nessie lépe viděla na obrázek – Tanyu, jakožto její matku to nemohlo napadnout a na přání malého pokladu jsem si šla sednout na pohovku.

 

„Bello, to nesmíš,“ okřikla mě Renesmé, když jsem se jí přes rameno pokoušela nakouknout do bloku. Obrázek si přitiskla na hruď a podívala se na mě výhružným pohledem.

„Ještě to není,“ vysvětlovala mi s úsměvem na rtech.

„Promiň, tak já tedy počkám.“ Ness jen kývla hlavou a znovu začala malovat. Po pár minutách ticha vykřikla, že je hotová a podala mi bloček…

„Jééé, to je nějaká ohavná čarodějnice?“ zeptala jsem se Nessie.

„Ne, hádej dááál.“

„Nějaká obluda z jezera?“

„Ne, Bello, prosím tě, to jsi ty!“ zasmála se. Po tomto zjištění jsem se koutkem oka podívala na Tanyu. I když jsem jí neviděla do tváře, protože si četla, vypadala sklesle.

Asi ji mrzí, že ji Ness nemá přespříliš v lásce, že kreslí mě a ne ji, ale čemu se diví? Je přísná a nevěnuje se jí… Pár dnů nato, co mě přijala, mi nabídla tykání, které jsem přijala, i když mi bylo jasné, že to nedělá, protože mě má nějak extra v lásce. Bere mě jako osobu, se kterou je veselá její dcera, a díky které by se se svým dítětem mohla více sblížit, ale plete se. Takhle to nejde.

„Ty jsi malířka! To jsem opravdu tak moc podobná nějaké obludce?“ Když jsem to řekla, Nessie propukla v nezastavitelný chechot, poté, co se trošku uklidnila, si sedla ke mně a objala mě.

„Ne, to spíš já neumím malovat,“ přiznala se zahanbeně. 

„Malovat umíš, to já jsem škaredka,“ zařehonila jsem se a Nessie se přidala. Ruce jsem si ovinula kolem jejího pasu a začala se s ní kolébat.

„Miminko spinkej, ať mám chvíli klid,“ řekla jsem se smíchem v hlase. Nessie se uchechtla a chtěla něco říci, ale namísto toho se ozvala Tanya.

„Můžu se taky podívat, Renesmé?“ otázala se Tanya a natáhla k nám ruku. Obě jsme k ní stočily pohledy a přestaly se smát.

„Jistěže… A nejsem Renesmé, jsem Nessie,“ oznámila už trošku vážnějším tónem Nessie a podala Tanye sešit. Ta si ho se zájmem prohlížela a potom položila na stolek vedle ní a znovu se začetla do knížky.

„Proč ti vadí, když ti někdo řekne Renesmé?“ broukla jsem směrem k Nessie, která objímala polštář. Na tohle jsem se jí chtěla zeptat už před delší dobou, ale nikdy se to moc nehodilo…

„Protože jsem Nessie. Víš, moje druhé jméno je Marie, pojmenovala mě tak teta Skřítek, prý jí to připomíná starou kamarádku…

A jméno Renesmé je složené z jmen Renée a Esmé. Renée se líbilo mamce, že mami?“ Ness se obrátila na Tanyu, která jen němě přikývla.

Renée, tak se jmenovala moje matka… Kdysi… Bello, okřikla jsem se v duchu. Ještě se rozbreč…

„A Esmé je babička. Když ve školce komolili moje jméno, zkrátila jsem si ho a teď se snažím, aby mi nikdo neříkal jinak než mou přezdívkou – Nessie,“ domluvila, teď už otočená ke mně.

„Teď už to chápu… A hele, já se taky jmenuju druhým Marie,“ řekla jsem nadšeně. Doufala jsem, že z mého hlasu nebude znát smutek po mámě a naštěstí nebyl.

„Hezká shoda,“ přitakala mi a plácla si se mnou. Když se její malinká ručička dotkla té mé, ucítila jsem, že je studená.

„Není ti zima?“

„A víš ty, že je?“ Po její odpovědi jsem už na nic nečekala, zvedla se a odešla do předsíně, abych jí vzala bundičku. Když jsem zavírala dveře, uslyšela jsem, jak se Ness na něco ptá svojí matky. Každá částečka mého těla mi říkala, že to nemám udělat, ale podlehla jsem pokušení a přitiskla se ke dveřím, abych lépe slyšela, co se děje.

„Jessico, přinesete nám nějaké sušenky?“

„Určitě, už jdu.“

Chvíli bylo ticho – Tanya asi nechtěla mluvit, protože by je Jess, která teď asi vycházela schody slyšela - ale potom se ozvalo: „Mami, odpověz, kdy se vrátí? Teď jak jsem mluvila k Belle o rodině, zastesklo se mi…“

To mě mohlo napadnout. Jméno jí přece vybrali příbuzní, kteří tu nejsou…

Kvůli mně je teď smutná…

„Nevím. Jsou ve Volteře, aby odpověděli vládcům na nějaké otázky ohledně tebe. Vrátí se nejpozději tenhle víkend, včera volal tvůj otec, chtěl s tebou prohodit pár slov, ale ty jsi spala a Bella mi poručila, že tě nemám budit, bylo hodně hodin…“ Poslední slova řekla Tanya se značnou neúctou, ale to mi bylo jedno.

Mě spíše zajímá, jací vládci? To si musí vymýšlet ještě takovéhle blbosti? Copak nestačí, že má to děvčátko v hlavě samé princezny?

„Smůla, s tátou bych mluvila ráda, ale co se teď už dá dělat.“ Co? Takhle reaguje dítě? Já v jejích letech řvala, chtěla jsem dosáhnout svého a ona… Ona je takhle rychle vyrovnaná?

Hlavou se mi honilo ještě několik otázek, ale vzpomněla jsem si, že musím Nessie donést tu mikinu, tak jsem z věšáku vzala první růžovou věc, co jsem viděla a vrátila se do obýváku, kde Tanya a Nessie jedly sušenky a Jessica listovala v bulvárním plátku.

„Ness, tady máš mikinu.“

„Ne, díky, už ji nechci,“ řekla a podívala se mi obličeje. Její výraz byl usměvavý, ale postupem času z něho vyprchal i ten poslední lesk radosti a oči se jí zalily slzami, které přetekly přes okraj. Rozplakala se…


 

Poklesl počet komentářů, což mě trochu mrzí, ale ultimáta Vám dávat nebudu s tou nadějí, že se sami rozhodnete kliknout na smajla. I z toho mám totiž radost…[.ei.]smile42[./ei.] Děkuju každému, kdo to dělá.[.ei.]smile40[./ei.]

V další kapitole se můžete těšit na…  Dobře, sama nevím, ale vím, že v té další, další kapitole se už asi objeví Edward…  Otázkou je, budete ty kapitoly chtít? :)

 

 Korekce: WhiteTie


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Prosím... - 2. kapitola:

 1 2 3 4 5 6   Další »
52. Enfer
02.12.2012 [9:27]

Enfer Emoticon Emoticon Emoticon jon dalsi dil dil dil

02.05.2012 [17:48]

SummerLiliSkvelé pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.05.2012 [16:00]

77Alex77V prvom rade sa chcem ospravedlniť (asi nie som jediná, ako vidím)...že komentujem až teraz. Kapitolu som čítala včera, ale strašne mi blbol net! Už som si myslela, že ani nepridám CH - 2, ktorá už, mimochodom, vyšla. To len tak, lebo ty si nezvykneš všimnúť Emoticon Emoticon Emoticon Takže, snáď ma ospravedlníš Emoticon Som hrozná, že si neviem kúpiť rýchlejší net Emoticon Emoticon Emoticon

A teraz, po príhovore, konečne ku kapitole... Ja som úplne nadšená, Ver! Emoticon Proste PECKA! BOMBA! DOKONALOSť!! Emoticon Z celej kapitoly vyžarovala strašná pohoda, čo mi veľmi dobre padlo. Milujem také poviedky, ktoré mi dokážu zlepšiť náladu. Táto to rozhodne je. Môže tam aj niekto umrieť, no ja vždy budem nadšená z toho, že čítam taký skvost. A to fakt! Tak nechcem počuť nič také ako : "Ja píšem hrozne! Je to strašné!"... Emoticon Takto to teda nie je! Veď už sa len pozri na tie komentáre...Ten počet...ten obsah. Nie len ja som nadšená z tejto poviedky....Všetci sme!!!
Veľmi, veľmi, veľmi sa mi páči vzťah medzi Bellou a Ness. Vyzerá to tak, že maličká ju už má radšej, ako svoju vlastnú mamu. Ale v tejto kapitole sa mi zdalo, že Tanya sa trochu začala snažiť. Neviem, ako dlho to bude trvať, ale myslím, že nie veľmi dlho. Tanya sa už môže snažiť koľko chce, Ness si už na ňu vytvorila svoj vlastný názor. Emoticon Ale páči sa mi charakter Tanyi. Je to síce tak trochu záporná postava, ale páči sa mi to. V príbehu predsa nemôžu byť len kladné postavy. O čom by to bolo potom?
Bella je... no je trochu sprostá. Keby trochu porozmýšľala, tak by jej došlo, že sú to asi Cullenovci. Veď už to meno Cullenovci...Esme, teta, ktorá vyzerá ako škriatok, či elf Emoticon Emoticon Mala by začať trochu rozmýšľať, aj keď si myslím, že zanedlho ich už uvidí. Teda, ty tak hovoríš. A poviem ti, že sa na nich strašne teším. Hlavne na Edwarda. To bude sranda Emoticon Emoticon Emoticon Dobre, asi to nebude nejaké vtipné, ale ja sa smejem na všetkom.... Emoticon Takže, pohni prstíkmi a píše, lebo už sa fakt neviem dočkať na ďalšiu kapitolu!
A prepáč mi za tento sprostý koment...Ináč to u mňa nejde... Emoticon
Pokračuj, pani spisovateľka! Emoticon Emoticon Emoticon

49. LeahCc
01.05.2012 [22:44]

LeahCcJá se strašně moc omlouvám, že jsem v minulé kapitolce nepřidala komentář. Emoticon Emoticon Emoticon Byla jsem pryč a bez přístupu k internetu. Tvou úžasnou kapitolku jsem si přečetla ani ne před deseti minutami, takže se ještě jednou omlouvám Emoticon Emoticon Emoticon

A teď k věci: Emoticon
Nádherná, překrásná kapitolka, rozhodně se psaním nepřestávej! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Nessie se mi moc líbí. Emoticon Je skvělá. S Bellou si rozumí a má ji vážně ráda. Je Nessie poloupírka? Emoticon Emoticon Emoticon Podle toho co píšeš moc rychle neroste... no, snad se to dozvím Emoticon Emoticon
Co k Tanye? Podle mě je to krá**, ale když to vezmu kolem a kolem, tak za to možná nemůže. Manžel je pryč, dítě ji nezajímá (ale za to si může sama)Emoticon Emoticon Do rodiny přišla poslední a někteří nejspíš mají radši Edwardovu bývalou... Emoticon Emoticon
Bella je vážně úžasná, jí nevadí, to jak vypadá, co se z ní stalo, že ji spousta lidí nemá rádo... Emoticon Já ji za to vážně obdivuju Emoticon Emoticon
Píšeš, že příště přijede Edward? Emoticon Emoticon
Já jsem klasický fanoušek Belly a Edwarda... takže Emoticon Já do toho vůbec nemám co kecat a není to na mě, ale... moc bych si přála, aby se Bella a Edward dali dohromady Emoticon Emoticon Emoticon Tanya mi k němu prostě nesedí, já ji nemám ráda atd. Emoticon Emoticon

A co řekne Eda až uvidí Bellu? To by mě fakt zajímalo Emoticon Emoticon Emoticon Chtěla bych být u toho, až zjistí co se z Bells kvůli němu stalo. Ten jeho výraz bude stát za to!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Jejda... NO nic, doufala jsem že ten koment nebude tak dlouhý... Teď si ho ani nepřečneš Emoticon

Já už vážně nebudu moc psát. Jenom:
RYCHLE A ROZHODNĚ POKRAČOVÁNÍ!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.05.2012 [22:37]

Petulka01J Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.05.2012 [21:26]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

46. Adus15
01.05.2012 [21:00]

Adus15No teda! NÁDHERA! Už aby tam byl Edward Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

45. Adél
01.05.2012 [20:55]

já no nějak se musím omluvit první kapitolky jsem si navšimla takže jsem ji nemohla napsat jak se mi líbila a jak jsem ráda že Bella hlída Nessie... ale tedka tahle kapitolka je snad ještě lepší než ta minulá Emoticon Emoticon a hrozně moc se těším jak dopadne seznámení s Edwardem a Bellou a moc mě zajmá kdo je vlastně mamka Nessie Emoticon Emoticon doufám že to už bude brzo kdy se to dozvím Emoticon moc se těším na novou kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon

44. a jéje
01.05.2012 [20:23]

už se nemůžu dočkat Edwarda,ale hlavně reakce Belly...moc se těším..rychle další !!! Emoticon Emoticon Emoticon

43. Elllie
01.05.2012 [19:41]

Ellliejupí že by se konečně dozvěděla u koho to vlastně pracuje Emoticon jinak krásná kapitolka a už se nemůžu dočkat další!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4 5 6   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!