Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Propojené 5. kapitola

3.wendy-Louka


Propojené 5. kapitolaTak a je tu pátá kapitolka. Mysleli jste, že nechám Veronixiku na pokoji? Že ji nechám žít krásný život se Sethem? To bych nebyla já. Uvidíte sami, co se všechno zvrtne a co zbude z jejího šťastného života se Sethem.

Štěstí

Druhý den jsme se se Sethem procházeli po La Push, věděla jsem, že už o mně měniči ví, tedy si myslí, že o mně něco ví. Pro ně jsem člověk, nikdy nepoznají, že city, které ke mně chovají jsou jen moje tvorba. Tentokrát jsem upevňovala kouzlo mezi mnou a Sethem, i když má moc nebyla tak dobrá jako moc ostatních čarodějek, protože jí v rozkvětu bránila má upíří polovina. Seth už ale nemohl vydržet a když jsme došli na louku, řekl mi, že mě miluje a o chvíli později mi také prozradil, co je zač. Snažila jsem se být překvapená a díky tomu, že jsem upírka, jsem také velice dobrá herečka. Zbaštil mi každé slovo, až jsem si říkala, že je hrozně naivní, ale věděla jsem, že to mé kouzlo mu zakazuje jen přemýšlet o tom, že bych mu lhala. A tak jsme šli za smečkou. Přišli jsme k malému domku, kde jsem poznala lidskou dívku Emily a jejího vlkodlaka Sama který je údajně alfa smečky. Také mi Seth řekl, že jsou dvě smečky. A tak jsem se seznámila ještě s Paulem, Jaredem, Embrym, Quilem a také s Leah, jejíž společnost se mi moc nelíbila, také se na mě dívala tím vlčím zamilovaným pohledem, ale nakonec se omluvila a utekla do lesa. Leah by mohla být problém. Pomyslela jsem si. Všichni ostatní vlci na mě také hleděli zbožňujícím pohledem, ale ne už takovým jako Seth. No super, samí otištění. Pomyslela jsem si, další problém, ale Seth mi stačit bude, stejně za ním vždy bude stát celá smečka. Ale rozhodně to nebyli všichni, Seth mi prozradil, že jich je šestnáct, ale někteří vždy musí hlídkovat a jiní nemají čas. U těchto obrovských vlků jsem se cítila v bezpečí, tady jsem byla v bezpečí, tedy dokud se někdy nemuseli proměnit, pak jsem si připadala nejistá a také se ve mně probudil upír, který mi napovídal někdy uteč a někdy zaútoč. Já ale nesměla ani jedno. Utéct by ještě šlo, někteří lidé se prostě vyděsí, když se před ním objeví obrovský vlk, ale kdybych zaútočila, už by to nebylo moc normální. A tak jsem v La Push trávila všechen svůj volný čas. Na noc jsem byla doma, kde jsem vždy uvažovala nad tím jak dál. Nemohla jsem se přestat přeměňovat, prostě nemůžu žít jen život čarodějky, bylo mi to nepříjemné a tak jsem doma vždy chodila jako upír, protože jsem se musela alespoň na chvíli proměnit. Seth byl moc milý, bavilo ho vše co mě a věděla jsem, že by pro mě udělal cokoli, skočil by pro mě do ohně nebo by skočil před letící kulku.

Zhruba po měsíci mi Seth oznámil, že přijede jejich alfa, spolu se svou ženou z líbánek a tak jsme se chystali na přivítání novomanželů. Ovšem Seth mi nechtěl říct nic o Nessie, jak se Jacobova žena údajně jmenovala. Hodně mě to naštvalo, protože se mi nikdy předtím nesnažil nic tajit.

Přišel dlouho očekávaný den a z auta vystoupil Jacob a hned za ním Nessie, okamžitě jsem poznala, proč mi Seth nic neřekl, Nesiina kůže byla bílá a nejspíš také tvrdá, oči měla zlaté. Pochopila jsem to hned jak vystoupila, ale nesměla jsem dát nic najevo, ale bylo to těžké, stát takhle blízko neznámého upíra, který sice nezabíjel lidi, ale i tak nemohl mít tak dobré sebeovládání jako můj otec. Bylo to děsivé a ještě něco bylo daleko děsivější. Měniči se spojili s jejich údajně největšími nepřáteli, upíry! Nemohla jsem tomu uvěřit, bylo to jak v noční můře, všechna moje jistota a bezpečí vyprchalo tak rychle jak se objevilo. Teď jsem už jen mohla čekat na smrt, i když jsem věděla, že Nessie bude další, kdo dnes zemře a pak i Jacob a Seth. Proč jsem jen narazila na toto prokleté místo? Na místo, které by nemělo vůbec existovat. Na místo, kde měniči žijí s upíry. Utíkat nemělo cenu, každý tady byl rychlejší než já. Najednou se vítr obrátil a Nessie ucítila mou vůni, ztuhla, já se rozběhla do lesa.


<<< Propojené >>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Propojené 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!