Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Propojené 2. kapitola

Bella a Carlisle


Propojené 2. kapitolaDruhá kapitolka je o tom, jak se Veronixika rozhodne utéci z Tampy. Proč se tak rozhodla? Jaké bude mít její rozhodnutí následky?

Útěk

Další den ráno jsem vstala brzy, byla jsem ráda, že jsem přežila noc, a tak jsem se hned po snídani proměnila a vypadla do školy. Nevěděla jsem, co mám dělat. Celou cestu do školy jsem přemýšlela nad tím, co dál. Nic mě nenapadalo, ale věděla jsem, že si pro mě brzy přijde. Má vůně je v domě a těžko se dá něčím přebít. Jane mě ale bude hledat, ať budu kdekoli. Pro Ara jsem zajímavý přírůstek do sbírky, ale já vím, že bych byla spíš jen svačinkou stejně jako Zita. Při pomyšlení na tu hroznou čarodějku jsem se rozklepala. Zasloužila si to, řeknu si nakonec a vejdu do třídy.

„Ahoj Verčo,“ pozdraví mě Katka, má nejlepší kamarádka.

„Ahoj Katko,“ pozdravím ji a pokusím se o úsměv.

„Jak se máš?“ zeptá se mě a já na chvíli zauvažuji. Kdybych řekla pravdu, bude se mě ptát proč, tak budu radši lhát.

„Dobře, a ty?“ odpovím nakonec.

„Já se mám skvěle, Jakub mě konečně pozval na rande,“ začala klebetit Katka a pak mi ještě pověděla, co všechno se odehrálo dnes v autobuse cestou do školy. Nevnímala jsem ji. „… a cestou jsem viděla nějakou divnou ženskou, měla na sobě černý hábit, vypadalo to, jako by právě přišla z maškarního nebo co…“ pokračovala Katka dál, ale já jsem se zasekla na místě.

„Jak ta žena vypadala?“ zeptala jsem se jí a snažila jsem se vypadat lhostejně.

„Malá s blond nebo světle hnědými vlasy staženými v culíku,“ odpověděla a pak pokračovala.

„Jane,“ řekla jsem, bohužel nahlas.

„Jaká Jane?“ zeptala se Katka udiveně.

„Ale nic,“ snažila jsem se něco vymyslet. Katka se ale nevyptávala a dále vyprávěla o včerejšku i dnešním ránu.

Hledá mě, brzy přijde i sem, musím rychle pryč! Musím najít někoho, kdo mi pomůže! Přemýšlela jsem, kdo by mi tak mohl pomoci. Nikdo na světě není tak mocný, aby se postavil Volturiům. A tak jsem celou dobu ve škole byla duchem nepřítomná. 

„Verčo,“ zavolala na mě Katka, když zazvonilo a skončila tak poslední hodina.

„Ano?“

„Nejspíš už se neuvidíme, viď?“ zeptala se. Nechápala jsem, jak to může vědět, vždyť jsem jí nic neřekla.

„Proč si myslíš?“ zeptala jsem se a snažila se nebýt vážná.

„No, mám takový pocit, že dneska odcházíš. Je ten pocit správný?“ zeptala se.

„Ano, bohužel ano, ale nesnaž se mě, prosím, zastavit. A neptej se na důvod, je to moc nebezpečné,“ odpověděla jsem jí popravdě. Nechtěla jsem jí lhát.

„Napíšeš?“ zeptala se s nadějí v hlase.

„Možná.“

„Tak sbohem, budeš mi chybět,“ loučila se Katka a po tváři se jí rozkutálely slzy.

„Sbohem! Taky mi budeš chybět, jsi ta nejlepší kamarádka na světě!“ rozloučila jsem se a pak jsem upalovala domů.

Nebylo to moc chytré, ale musela jsem si sbalit alespoň nějaké věci a budu se muset také přeměnit. Musela jsem se stát Veronixikou, bude sice těžší zamaskovat můj pach, ale alespoň nebude riziko, že mě odtáhnou do děcáku – to by mě Jane našla rychle. A tak jsem si sbalila věci do batůžku, vzala jsem si jídlo a nějaké oblečení a vydala se na cestu.

Vypravila jsem se na sever od mého rodného města. Mířila jsem směrem k Jacksonvillu, kde si zvolím svůj další cíl.


<<< Propojené >>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Propojené 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!