Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Propojené 16. kapitola

Alice, Bella, Rosalie


Propojené 16. kapitolaTak a je tu poslední kapitolka mé povídky: Propojené. Nekončí zrovna nejběžněji, ale alespoň vás nalákám na druhý díl této mé první povídky, který se jmenuje: Spojení. Bude z pohledu Alice, jak jste se mohli dozvědět už z předešlého dílku. Budu ráda, když si ho přečtete. Jinak snad mě nezabijete za ten konec, je vážně hrůzostrašný. Jinak jako shrnutí: Veronixika se vrátila domů ke Cullenovým, ale u Cullenových chybí jedna osůbka: Alice. V této kapitolce se dozvíte, kam zmizela.

Kde je Alice?

 

Doma jsem byla coby dup, ale někdo tam chyběl.

„Kde je Alice?“ zeptala jsem se ostatních.

„Nevím, jen co odešli Volturiovi, šla na lov a ještě se nevrátila,“ řekl Jasper smutně.

„Ona přijde, neboj,“ řekl Edward konejšivě. „Zkus ji najít,“ řekl mi. Zkusila jsem se tedy soustředit na Alice. Normálně to bylo jednoduché ji „slyšet“, ale teď ne. Neslyšela jsem nic. Necítila jsem její mysl.

„Nic,“ odpověděla jsem, nechápala jsem, co se stalo, že najednou neslyším.

„Jak je to možné?“ divil se Carlisle.

„Možná šla moc daleko,“ odpověděl Edward.

„Možná,“ souhlasil Carlisle a zase začal nad něčím dumat.

„Nevíme, na jakou vzdálenost to spojení funguje,“ řekl po chvíli Carlisle.

„Musíme počkat, až se vrátí,“ dořekl za něj Edward.

Po chvíli čekání mě to přestalo bavit, a tak jsem radši šla do svého pokoje. Jasper šel na lov, ale všichni jsme věděli, že jde hledat Alice. Edward a Carlisle, jako správní vědci, diskutovali o mé moci a o spojení s Alice. Rosalie šla dělat nějaké zázraky s jejím autem, Esme šla vařit pro návštěvu, kterou měla být za chvíli Renesmé a Jacob a Emmett si dělal ze všeho jen legraci, celý on.

Sedla jsem si do mého křesla a začala číst nějakou knihu, ani přesně nevím kterou, když mě ze čtení vyrušila Bella.

„Ahoj,“ pozdravila mě a sedla si naproti.

„Ahoj, co se děje?“ zeptala jsem se jí.

„Mám o Alice strach,“ přiznala Bella. „Nikdy nebyla takhle dlouho bez toho, aby nám něco řekla,“ dodala, ale mně se zdálo, že už se to někdy stalo, ale podle Bellina výrazu to nebyla zrovna šťastná příhoda.

„Co se tehdy stalo?“ zeptala jsem se jí tedy.

„No, dobrá,“ nakonec Bella souhlasila s tím, že mi příhodu řekne. „Nikdy jsem nebyla moc dobrá lhářka,“ dodala a pak mi povyprávěla o tom, jak Alice s Jasperem odešli, aby všechny Cullenovy zachránili, protože Volterra hrozila válkou.

„Neboj, Bello, vždyť Jasper je tu a Volturiovi nehrozí žádnou nečekanou návštěvou,“ řekla jsem v klidu.

„Možná jen přeháním,“ řekla Bella a usmála se, byla jsem ráda, že přišla zrovna za mnou, asi proto, že jsem byla jednu dobu Alice. Bella tedy odešla z pokoje. Znovu jsem už nechtěla číst, a tak jsem radši přemýšlela nad tím, proč Alice odešla tak daleko a neřekla nám to. Vstala jsem a chtěla odnést knihu do knihovničky, když jsem ale natáhla ruku s knihou, abych ji položila na poličku knihovny, zasáhla mě hrozná bolest, padla jsem na zem a začala křičet. Bolest byla stále silnější, až dosáhla vrcholu, přitom jsem ale nemohla nikde najít původ té bolesti. Do mého pokoje přiběhlo několik upírů, ale nevěděla jsem, kdo přiběhl, nemohla jsem myslet na nic jiného než na bolest, která byla příšerná. Už jsem pochopila, že příčina není nikde venku, není ani ve mně, ale bere se od Alice.

„Co se stalo, Veronixiko?“ zeptala se Bella vyděšeně. Bolest naštěstí ustala, ale já stejně ani nemohla vstát, byla jsem z toho vyděšená a nedokázala jsem ani pořádně myslet na nic jiného než na bolest, bolest přicházející od Jane.

„A - Alice,“ vykoktala jsem ze sebe.


Tak a teď shrnutí celé povídky:

Veronixice někdo unesl otce, ona se rozhodla utéci před Jane, která ji chtěla dovést do Volterry. Našla krásné městečko jménem Forks a využila přívětivosti smečky měničů, kteří obývají pláž La Push. Pak ale narazila na poloupírku Renesmé, která se ji pokusila zabít. Potkala se s Cullenovými a poznala Alice, která je s ní propojená prapodivným kouzlem. Carlisle se ji pokusil přeměnit, ale neúspěšně. Veronixika se začala prvně chovat a pak i myslet jako Alice a tak ji k rozumu museli přivést Jasper, Edward a Emmett. Nakonec ji Alice proměnila, právě díky jejich spojení. Veronixika získala nepřemožitelnost díky svým posíleným schopnostem. Navštívili je ale Volturiovi a unesli Alice. Veronixika pak poznala, že i v její nepřemožitelnosti jsou díry.

Tak, to je vše. Snad se povídka líbila, za konec se ještě jednou omlouvám, ale pokračování bude již brzy.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Propojené 16. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!