Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Propojené 15. kapitola

kristen


Propojené 15. kapitolaTak, a je tu předposlední kapitolka Propojené, ale nebojte, připravuji druhý díl, tentokrát z pohledu Alice. Bude se jmenovat: „Spojení“ už teď se můžete těšit, takže, v této kapitolce se zhruba nic neděje, ale nebojte, v příští kapitolce toho bude daleko více. Takže abych to shrnula: V minulé kapitolce Veronika zjistila, že má svou moc a že je ještě silnější než kdy předtím. V této kapitolce přijdou Volturiovi, Veronika jde do La Push a ujasní si tu záležitost se Sethovým „otiskem“. Krátké setkání tu také bude s Leah a s Renesmé.

Návštěva

 

„Zničím, Jane,“ rozhodla jsem se, s mou novou mocí to bude hračka.

„Ne, můžeme to snad vyřešit mírově,“ odporoval Carlisle.

„Proč?“ zeptala jsem se, nechtěla jsem nechat Jane uniknout bez trestu.

„Válku Volturiovým snad vyhlásit nechceš,“ řekl Edward.

„Jen Jane, prosím, mám s ní nevyřízené účty,“ zaprosila jsem.

„Ne, copak si myslíš, že by ti to Aro prominul?“ zeptala se Bella.

„No dobrá, vyhráli jste,“ přiznala jsem nakonec.

 

Ráno jsem šla do lesa na lov, nebo lépe řečeno mě Cullenovi přinutili, abych odešla z domu, věděla jsem proč. Volturiovi přijedou už dnes, ale musela jsem je poslechnout a nechtěla jsem vyvolat válku mezi Cullenovými a Volturiovými, přece jen by to nemuselo dopadnout dobře. Nejsem silná za celou gardu Volturiových a početní převaha Volturiovým by také nenahrála v náš prospěch. A tak jsem vyrazila do La Push, kde mě to už dlouho táhlo. Nevěděla jsem proč, ale nejspíš jsem se jen těšila na smečku a Renesmé. Rovnou jsem tedy vyrazila do domu Jakoba a Nessie.

„Ahoj, Veroniko, už jsem tě čekala,“ přivítala mě nadšená Renesmé.

„Ahoj, Renesmé,“ pozdravila jsem ji.

„Seth se nemohl dočkat, až tě uvidí,“ šveholila. Copak se Seth vážně zbláznil? Ptala jsem se sebe v duchu. Vždyť jsem upír!

„Dobře, zajdu za ním,“ řekla jsem jí, musím Sethovi dokázat, že se do mě neotiskl, a tak jsem šla rovnou k němu domů. Zaklepala jsem na dveře.

„Ahoj,“ pozdravila mě nabručená Leah.

„Ahoj, kde je Seth?“ zeptala jsem se jí.

„Kde by byl?“ zeptala se Leah. Vážně dokáže být pořádně naštvaná, nechtěla bych ji mít v hlavě. „Je na pláži,“ dodala, a tak jsem šla na pláž, musela jsem jít lidskou chůzí, což mě štvalo. Nakonec jsem ho, ale našla.

„Ahoj, Sethe,“ pozdravila jsem ho a usmála se, byla jsem ráda, že ho zase vidím.

„Ahoj,“ pozdravil mě Seth a podíval se na mě svým zbožňujícím pohledem.

„Sethe, já už nejsem čarodějka,“ oznámila jsem mu.

„A vidíš, je to otisk,“ řekl Seth klidně, jako by to byla úplně normální věc, která se děje denně. Že by se do mě doopravdy otiskl? Nemožné. Odpověděla jsem si sama na nevyřčenou otázku.

„Jsem upírka,“ upozornila jsem Setha.

„Nessie taky,“ řekl Seth vesele, ale já se zasekla. Na chvíli jsem se zamyslela.

„Blbost, jsi mladší než já,“ odporovala jsem. Kolik mu tak mohlo být? Patnáct? Šestnáct? Mě bylo devatenáct. To je rozdíl.

„Mě je dvacet tři, ale u nás nesmrtelných, myslím, věk nehraje roli,“ rozesmál se Seth. Ano, měl pravdu, možná se jen bojím. A tak jsme zůstali na pláži a smáli se.

„Už bych měla jít,“ omluvila jsem se Sethovi, „uvidíme se zítra,“ slíbila jsem, když jsem uviděla Sethův smutný výraz.

A pak jsem letěla upíří rychlostí do domu Cullenových. No, vlastně teď už i mého domova. Bylo skvělé být Veronika Cullenová, vegetariánská upírka a součást téhle skvělé rodiny, která mě měla ráda.

Už jsem se těšila, až zase uvidím Alice, byly jsme jako sestry, to spojení rostlo společně s mou mocí, bylo silné, ale kupodivu jsem moc získávala jen já, což bylo divné, teď mě to teprve napadlo, když je to spojení tak silné, proč mě Alice neslyší a proč nemá také nějakou moc? Proč nejsme obě stejně silné? Co ruší naše spojení?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Propojené 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!