Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Propojené 13. kapitola

Sada Cullenovic Šperků


Propojené 13. kapitolaTak a je tu konečně šťastný konec, ale počkat, že by to byl opravdu konec? No, to zjistíte sami, ale myslím, že Vás překvapí, jak se bude dále náš příběh vyvíjet. No tak si přečtěte i tuhle kapitolku, snad mile překvapí.

Poslední Přeměna

Šly jsme do pokoje Alice, jen já a ona, nikdo jiný. Měniči být přítomni nemohli, zaútočili by totiž na Alice a upíři by se vrhli na mě. Bylo to divné, dívat se na svou skoro rodinu a nevědět, jestli to náhodou není naposledy. Tohle musela být nejriskantnější přeměna v dějinách upírů.

Zavřely a zamkly jsme dveře a pak si Alice sedla na postel.

„Připravená?“ zeptala se.

„Myslím, že ano,“ usmála jsem se na ni.

„Dobře, tak začneme.“ Alice se pořádně nadechla.

„Alice?“

„Ano?“

„Můžu tě o něco požádat?“

„O co?“

„Zůstaneš tu?“

„Pokud to budu moci zvládnout,“ usmála se na mě povzbudivě.

Lehla jsem si na zem, vyrovnala jsem ruce i nohy a pak zavřela oči, bolest v krku byla pryč a já jsem se musela rychle nadechnout, ucítila jsem krásnou vůni, vůni upíra.

Pak jsem ucítila bolest, kousnutí do krku, rukou i nohou, začaly mě pálit ruce, pak nohy a nakonec celé tělo. Cítila jsem ty plameny. Žízeň nebyla nic oproti tomuto žáru, toto bylo horší než smrt, v té chvíli bych si přála, aby mě Alice zabila, ale to jsem si přát nesměla. Věděla jsem, že by má upíří kamarádka umřela také a to jsem dopustit nesměla.

Po pár hodinách, možná to byly dny, se to začalo měnit, bolest rychle ustupovala z rukou a zaměřovala se na jediný bod, který ještě nebyl spálen - na srdce, to bilo jako splašené, ale já věděla, že oba soupeři budou poraženi.

Slyšela jsem jen zvuky srdce, dva údery, další úder, ale ten už byl poslední. Oheň zmizel, jen zůstal dobře známý žár v krku, který kupodivu nebyl zas tak hrozný, ale to nejspíše proto, že jsem nebyla vlastně ani novorozená.

Pomalu jsem se nadechla a vymrštila se do sedu, bylo to rychleji než obvykle, už mi totiž v mé upíří síle nebránila má čarodějná část. Vedle mě ležela Alice.

„Alice, jsi v pořádku?“ zeptala jsem se starostlivě.

„Jo, nic mi není,“ usmála se Alice a pak si také sedla.

Myslím, že to bylo dobré na druhou přeměnu. Slyšela jsem Alici, ale přitom jsem si nevšimla, že by pohnula rty.

„Říkala jsi něco?“ zeptala jsem se jí.

„Ne, proč?“ ptala se Alice.

„Jen jsem slyšela tě mluvit něco o druhé přeměně,“ odpověděla jsem.

„Tys to slyšela?“ zeptala se mě.

„Ano, proč se ptáš?“ zeptala jsem se jí.

Slyšíš tohle? zeptala se mě Alice, ale zase jsem neviděla, že by se jí pohnuly rty.

„Jo, proč by ne?“ zeptala jsem se jí.

Já si to jen myslím, Veroniko, řekla mi v duchu Alice.

„To jako, že já slyším myšlenky?“ zeptala jsem se jí.

„Jo,“ odpověděla konečně nahlas.

„To není možné.“

„Jak vidíš je.“

„Dobře, jdeme za ostatními, možná nám to vysvětlí,“ řekla jsem.

Dobře, pomyslela si Alice, a tak jsme šly dolů.

„Co tady děláte?“ zeptali se všichni najednou.

„Co by, bydlíme tu,“ odpověděly jsme.

„Ale ne, neměla by teď probíhat přeměna Veroniky v upírku?“ vysvětlil Carlisle.

„Já jsem přeměněna,“ odporovala jsem.

„Jakto? Vždyť je to teprve něco kolem 36 hodin.“

„Cože?!“ Podívaly jsme se na sebe z Alice nechápavě.

„No, protože byla Veronika poloupírka, myslím, že je docela normální, že se doba její přeměny zkrátila o polovinu,“ vysvětlil Edward.

„To máš pravdu, Edwarde,“ potvrdil Carlisle.

„A co máte s těmi myšlenkami?“ zeptal se mě Edward.

„No jen, že já slyším Aliciny myšlenky,“ vysvětlila jsem.

„Úžasné!“ zajímal se hned Carlisle, a tak jsme jim museli povídat o všem, co jsme prožily za těch 36 hodin přeměny, předtím i potom.


Takže prosím o komentáře s kritikou, ale také bych určitě chtěla, aby někdo napsal i nějakou pochvalu. Jsem vděčná všem, co mou povídku čtou. Jinak můžete posílat i návrhy na další odvíjení příběhu!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Propojené 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!