Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pronudu.cz - 21. kapitola

Renesmee


Pronudu.cz - 21. kapitolaMyslím, že bude stačit, když napíšu jen toto: odhalení...

„Děje se něco, brouku?“ zeptala se mě má snoubenka.

„Ano… Děje se něco, miláčku?“ oslovila mě Bella přeslazeně. Zíral jsem na ni s otevřenou pusou a přemýšlel, jestli jsem opravdu slyšel dobře.

„Miláčku?!“ vykřikla nenávistně Tanya. Měla příšerný vztek, že nějaká ubohá lidská holka mě oslovuje miláčku. Tanya, i když je náš vztah domluvený, ho bere příliš vážně. Začal jsem se trošku bát, když začala přemýšlet nad různými variantami jejího zmizení z tohoto světa.

„Ano. Vadí ti na tom snad něco?“ odpověděla jí Bella úplně v klidu. Toto už přehnala. Tanye nevadí hádky, ale když si z ní někdo dělá srandu, tak ano. Rukou jsem si zakryl ústa a zašeptal jsem, ať se uklidní.

„Víš co, mně je to vlastně jedno,“ řekla Bella po chvilce.

„Co si myslíš, že děláš?“ zašeptal jsem přísně, když se Bella vzdálila.

„Jen jsem chtěla být s tebou!“ řekla uraženě.

„Tanyo!“

„Už jdu!“ Sledoval jsem, jak uraženě kráčí ze třídy. Bylo mi nanic. Líbí se mi lidská dívka, která mě nenávidí, mou nejlepší kamarádkou je holka z internetu a do toho všeho jsem zasnoubený s upírkou, kterou nemůžu vystát.

Mrzelo mě, že mě po celý zbytek hodiny Bella ignorovala. Celou dobu jsem se odhodlal k jejímu oslovení, ale když už jsem se rozhodl, bylo pozdě.

***

Tanya mě odchytla před třídou a rozhodla se, že se mnou půjde na oběd. Vadilo jí, že ji ignoruji, když chce, aby všichni věděli, že patřím jí.

„Kam jdeš?“ slyšel jsem Alice, když jsme vešli do jídelny. U našeho stolu seděla Alice, Rose a Bella.

„Pryč, tady nepotřebuji být,“ odpověděla bez špetky citu, otočila se k nim zády a chtěla odejít, jenže to by se do toho nesměla vložit má milovaná snoubenka.

„Proč bys nezůstala, zlatíčko?“ Bella na její slova zareagovala přeslazeným úsměvem a posadila se zpět. Mezitím k nám dorazil Emmett s Jasperem. Šťoural jsem se v jídle a poslouchal rozhovor mých sourozenců. S každým nádechem mě do nosu praštila Bellina vůně. Měl jsem pocit, že kdybych byl člověk, tak už mám nos dávno přeražený.

„Edwarde, co budeš dneska odpoledne dělat?“ zeptala se mě Alice.

„No… Ještě nevím, proč?“

„Nákupy!“ vykřikla se smíchem, ale mně a ostatním do smíchu nebylo. Ostatní hned začali říkat své výmluvy, kromě Jaspera – ten musel povinně.

„Edwarde?“ zeptala se nadějně. Co teď? Přece nemůžu říct přede všemi pravdu!

„Promiň, jsem už na něco domluvený… Na počítači,“ dodal jsem. Ostatní se na mě zvláštně podívali a v myšlenkách se mi smáli za hloupou výmluvu.

„A co ty, Bello? Ty bys nechtěla jít nakupovat?“

„Alice, ráda bych,“ Alice se rozzářila jako sluníčko, „ale jsem s někým domluvená na internetu,“ dopověděla a zamračila se na mě. Těsně u dveří se na mě podívala a nechápavě zakroutila hlavou.

Co to mělo znamenat? Použila mou výmluvu a… Co když je to pravda? Co když skutečně má něco domluveného na internetu? Co když má domluveného to samé, co já? Ne! To je blbost! Na světě je sedm miliard lidí a že bych se zrovna potkal s tou, se kterou si píšu? Nereálné…

Doma jsem byl duchem nepřítomný. Zalezl jsem si k počítači a přihlásil se na chat. Čekal jsem opravdu dlouho, ale nic. Seděl jsem tam tři a půl hodiny, ale nic. Štvalo mě to. Naštvaně jsem vypnul počítač a vzal si nějakou knihu.

***

„Dnes to bude v pořádku. Dnes bude zataženo a Edward bude mít poslední hodinu na počítačích,“ oznámila nám Alice v autě. Snažil jsem se, aby na mně nebylo poznat zklamání. Poslední hodinu mám mít s Bellou. To, že nebudeme v normální třídě, znamená, že nebudeme vedle sebe sedět a já jí nebudu moct být nablízku.

Celý den mi utíkal neskutečně pomalu. Každá hodina snad měla sto minut. Když konečně zazvonil zvonek oznamující oběd, tak jsem byl šťastný jako blecha. Bude Bella opět sedět u našeho stolu? A konečně pak máme společnou hodinu. Třeba ke mně bude milejší.

Opravdu obrovské zklamání nastalo, když se Bella na oběd nedostavila. Netrpělivě jsem sledoval dveře, snášel Tanyiny doteky, Emmettovy „vtipné“ hlášky, ale bylo to k ničemu! Že by to vzdala? Třeba jela domů…

„Děje se něco?“ šťouchla do mě Tanya.

„Ne!“ odsekl jsem a dál si všímal jen jídla. Seděli jsme ještě pár minut u stolu a poté jsme se všichni vydali na svou hodinu. Do třídy jsem dorazil mezi prvními, a tak mi nezbylo nic jiného, než čekat.

„Tak zatím,“ ozval se její hlas ode dveří. Rozhlédla se a vydala se k poslednímu volnému počítači – vedle mě. Aspoň ji budu mít nablízku…

„Dobrý den, třído… Myslím, že bude nejlepší, když si budete dělat, co chcete,“ oznámil nám a dál se věnoval notýsku před sebou.

Celá třída se začala radovat, kromě mě. Nejsem počítačové dítě… Co tam? Nemám facebook, email ani žádný jiný profil. Tedy až na chat… Bingo!

Najel jsem na chat a radoval jsem se, když se tam objevila i Afrodita.

Ahoj.

Ahoj, upíre, odepsala. Uchechtl jsem se jejímu přirovnání.

„Co je?“ ozvala se Bella a podívala se ke mně.

„Do pytle!“ vykřikla.

 


Kika57patulka13



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pronudu.cz - 21. kapitola:

 1 2 3   Další »
26.04.2012 [19:13]

VerCullenHolky, musím se vám omluvit, u minulé kapitoly jsem psala, že se honem rychle vrhnu na další díl, pro to krátký koment, ale já se musela vzdálit od počítače... (= rodiče)
No, snad mi odpustíte... A když budete u toho... Emoticon Tak mi můžete odpustit i to, že jsem klikla na další kapitolu bez toho, abych tu nechala koment... Prostě to na mě bylo moc napínavý, já musela. Emoticon Emoticon Ale vzápětí jsem se vrátila Emoticon
No, to už asi nikoho nezajímá, když vlastně narozebírám díl, nýbrž svůj život... Emoticon
Takže: kapitola byla bombová, skvělá, úžasná, snová čtivá... Hele, ty víš, tak proč ti to mám psát? :D
Vrhnu se na další, takhle to ukončit!!!
Můžu vám potvrdit, že jste svoje čtenáře na 100procent naštvali, protoži ti na následující díl museli čekat, já nemusím (ale i tak jsme vaše čtenářka!!! :D) a i tak mě to dosti štve... Emoticon Emoticon
Omlouvám se za gramatiku, ale já... já za to nemůžu, jsem moc vyhekaná (co já vím, jestli to slovo existuje) na další kapitolku

28. wera
12.04.2012 [10:35]

Emoticon Emoticon

27. Ariamia
28.11.2011 [21:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. TonQa
26.11.2011 [17:37]

TonQaskvela kapitola ako inac...som zvedava ako budu reagovat dalej...RYCHLO DALSIU!!! Emoticon Emoticon Emoticon

25. Faire
15.11.2011 [19:27]

FaireJo! Emoticon Tak už se to provalilo. Emoticon

Doufám v brzké pokračování. Emoticon

24. tereza
15.11.2011 [18:48]

takhle bezohledně to ukončit??!!!!! dalšíí!! Emoticon Emoticon

15.11.2011 [17:58]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.11.2011 [17:58]

AngieCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Domik
15.11.2011 [17:54]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon moc se těším na další díl!

20. mňamka
15.11.2011 [15:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!