Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Pronásledovaná - 6. kapitola

rob6


Pronásledovaná - 6. kapitolaZakousne ji?

6.   Kapitola

„Už jsem ti řekl, že ze mě si nikdo srandu dělat nebude,“ zavrčel mi do obličeje. Jeho oči byly naprosto černé a obličejem se přibližoval blíže ke mně.

Byl tak blízko. Ovanul mě dechem. Byl omamný. Zatoužila jsem ho mít blíž. Musel to vyčíst v mých myšlenkách. Přiblížil se ještě víc, až spojil naše rty. Začal mě zlehka líbat. Nevydržela jsem neodpovídat a začala mu polibky oplácet. Využil mé aktivity a náš polibek prohloubil. Polibek byl jiný. Plný vášně a touhy. Cítila jsem, jak mé tělo chce čím dál víc, ale i přesto, jak jsem byla oblbnutá, mě dostihly výčitky a já se musela odtrhnout. Zrychleně jsem dýchala a znovu pohlédla Edwardovi do očí. Nechápala jsem to. V jeho očích jsem viděla snad všechno. Nemusela jsem mu číst myšlenky, abych věděla, že mu nejsem lhostejná. Jenže já v sobě cítila ty zmatky. Už zase. Co to se mnou je? Edward vyčetl z mé mysli, jak na tom jsem. Odstoupil ode mě, otevřel dveře se slovy: „Měli bychom jít.“

Vedl mě ke svému autu. Otevřel mi znovu dveře jako správný gentleman a já nastoupila. Vydali jsme se na cestu. Po pár minutách mlčení mě zarazil směr cesty. Nechápavě jsme na něj koukala.

„Pozval jsem tě na večeři a do kina, ne? Přece nebudeš o hladu.“ K tomu jsem neměla co dodat a mlčela. Dojeli jsme před italskou restauraci. Byla velmi luxusní, ale nechala jsem to být. Přece se s ním teď nebudu dohadovat kvůli takové blbosti. Koukl na mě a pokrčil rameny. To jeho čtení myšlenek mě začíná štvát.

Měl rezervaci. Usadili nás v odlehlém koutě, kde nás nikdo nemohl slyšet. Dorazila servírka. Koukala na Edwarda, jako kdyby ho chtěla na místě svléknout a skočit po něm. To mě docela dost štvalo, tak jsem se na ni podívala svým zabijáckým pohledem. Když si toho všimla, škubla sebou. Já se jenom škodolibě usmála.

„Dáte si něco k pití?“ zeptala se mě s nervozitou v hlase.

„Colu, prosím.“

„A vy?“ zeptala se Edwarda a mile se na něj usmála. Já měla chuť vrčet. Co to se mnou bylo? Přece nežárlím. Nebo jo? Už jen nad tou představou jsem se zděsila. Přece se nenechám oblbnout jednou pusou.

„Taky colu,“ odpověděl Edward a stále se na mě koukal, jak vraždím pohledem servírku. Jakmile odešla, rozesmál se. Cítila jsem se naprosto hrozně. Měla bych si víc hlídat myšlenky.

„Promiň, nesměji se tobě, že žárlíš. Jen mě pobavilo, že se tě opravdu ta servírka bála,“ smál se.

„Si myslíš, že jsem neškodná, jo? Aby ses jednou nedivil,“ vyplázla jsem na něj jazyk. Edward se rozesmál ještě víc. Když se začal uklidňovat, omluvil se mi.

„Promiň, jenže ty jsi tak roztomilá, když někoho zabíjíš pohledem nebo mi vyhrožuješ.“ Tak tohle se mi fakt nelíbilo. Ono ho to snad ještě rajcuje!

„Neber to ve zlém. Myslel jsem to v dobrém. Prosím, nezlob se na mě, a také přijmi omluvu za to, jak jsem se k tobě choval.“ Já nevěřícně koukala a nemohla jsem uvěřit jeho slovům.

„Proč tak najednou?“ Prostě mě to zajímalo a chtěla jsem znát odpověď.

„Nevím, prostě je mi to líto. Je mi líto i ta sázka. Nikdy jsem se neměl sázet o takovouhle věc. Teď toho lituji. Máš mě za hrozného idiota.“ To, co říkal, myslel naprosto vážně. Jeho výraz byl zmučený. Musela jsem mu odpustit, ale to neznamenalo, že mu skočím do jeho otevřené náruče.

„Tak dobře,“ odpověděla jsem mu. Podíval se na mě a usmál se.

„Děkuji ti, Bells.“ A spojil naše ruce položené na stole. Já se ale stále vůči Gabrielovi cítila provinile. Ještě jsem to s ním nevyřešila. Edward slyšel moje myšlenky a řekl něco, co jsem nečekala.

„Nemiluješ ho. Jinak bys s ním teď byla, hlava nehlava.“ Koukala jsem na něj. Nejprve jsem se s ním chtěla dohadovat, ale když jsem se nad tím zamyslela, asi měl pravdu. Co je vlastně láska. Je to cit, který tě s tím druhým pojí, kvůli němuž jsi schopen cokoliv obětovat? To já pro Gabriela ochotná nebyla. To už jsem věděla. Musím to s Gabrielem, jakmile odtud pojedu, vyřešit. Edward musel mé myšlenky slyšet a zatvářil se bolestivě. Nechápala jsem ho, co se změnilo? Ale on se podíval radši jinam, než aby mi odpovídal. Po večeři mě odvezl před hotel. Vystoupil se mnou. Byli jsme akorát před vstupem do hotelu, když zastavil.

„Bells, já ti to musím říct. Chci, abys tady zůstala. Zamiloval jsem se do tebe.“ Chvíli jsem stála jako opařená, a pak jsem neskutečně zazmatkovala a utíkala ke svému autu.

„Bells.“ Slyšela jsem za sebou jeho hlas. Otočila jsem na něj. Viděla jsem jeho bolestný výraz a věděla jsem, že jeho, tak jako Gabriela, nedokážu opustit.

„Promiň. Musím si jet pročistit hlavu. Vrátím se.“ S těmito slovy jsem nastoupila do auta a odjela.

5. kapitola 7. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Pronásledovaná - 6. kapitola:

 1
15.02.2012 [21:50]

alicecullen105 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!